
Lidl neće povećavati cenu belog hleba
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Apatinska pivara je po drugi put dobila dvostruku nagradu Instituta Top Employer, odnosno sertifikat „Top Employer Serbia” i „Top Employer Europe” čime se pridružila odabranoj grupi kompanija iz 122 zemlje sveta koje su nosioci ovog značajnog priznanja. Apatinska pivara je ovim priznanjima globalno priznata po svojoj izvrsnosti u praksi u odnosu sa zaposlenima.
Put do dobijanja priznanja kompanija je prošla kroz obiman i strog proces koji je sproveo Institut Top Employer, globalna organizacija koja nagrađuje izuzetnost u praksi odnosa prema zaposlenima.
Program Instituta Top Employer sertifikuje organizacije na osnovu rezultata istraživanja o najboljim HR praksama. Ovo istraživanje pokriva oblasti ljudskih resursa koje se sastoje od 20 tema, među kojima su strategija odnosa prema ljudima, radno okruženje, razvoj talenata, učenje, raznolikost i inkluzija, wellbeing programi i mnoge druge.
„Izuzetna vremena donose ono najbolje u ljudima i organizacijama. To se potvrdilo i u Programu sertifikacije vrhunskih poslodavaca i ove godine kroz izuzetne rezultate sertifikovanih vrhunskih poslodavaca za 2024. godinu. Ovo je pokazatelj da poslodavci brinu o razvoju i dobrobiti svojih ljudi. Na taj način kolektivno obogaćuju svet rada. Ponosni smo što smo odabrali ovogodišnju grupu vodećih poslodavaca okrenutih ka ljudima”, izjavio je Dejvid Plink, generalni direktor Instituta Top Employer.
Pored ovog cenjenog priznanja, Apatinska pivara je prva kompanija u sektoru FMCG koja je postala dobitnik potpunog Family Friendly Enterprise (FFE) sertifikata.
„Za ove tri godine od kada smo postali Family Friendly kompanija, dodatno smo obezbedili brojne benefite, kao što su slobodni dani za prvi polazak dece zaposlenih u školu i vrtić, postepeni povratak na posao nakon porodiljskog bolovanja, odnosno bolovanja dužeg od devet meseci, neplaćeno odsustvo, rad na daljinu, dodatnih pet dana plaćenog odsustva za očeve povodom rođenja deteta i mnoge druge”, kaže Rosić i dodaje da su svi sertifikati efikasan kompas kojim se proverava da kompanija ide u dobrom smeru kao i veliki podsticaj da se u kontinuitetu nastavi sa kreiranjem Baš Dobrih Priča kada je u pitanju odlično radno okruženje.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Održivost bezbednost na internetu
U nastojanju da se doprinese prevazilaženju digitalnog jaza i da se unapredi bezbednost dece na internetu, UNICEF i kompanija Yettel predstavili su seriju od tri brošure pod zajedničkim nazivom „Digitalni ko...
Film „Košava“ iz 1974. godine (Centar film), koji je digitalno restaurisan u okviru projekta A1 Kinoteka, biće besplatno prikazan, u nedelju, 29. juna, u Jugoslovenskoj kinoteci, u Sali „Makavejev“, u dva te...
Prva lekcija svakog vozača početnika jeste da se upozna s vozilom – da podesi sedište, da namesti retrovizore, da komotno može da dohvati papučice. I što više iskustva ima, vozač preskače jedan važan korak, ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE