U Srbiji na granici apsolutnog siromaštva živi oko 446 hiljada ljudi koji direktno zavise od donacija hrane, dok se sa druge strane dnevno baci 2 miliona kilograma hrane.
Vodeći se ovim činjenicama, 2021. godine pokrenuta je kampanja povećanja donacija hrane „Spasimo hranu, spasimo humanost“, a od početka ove inicijative kompanija Bambi donirala je više od 11 tona proizvoda najugroženijim građanima širom zemlje.
Podizanjem svesti o neophodnosti uvećanja donacija kao i rešavanja problema bacanja hrane, pre svega radi se na smanjenju jednog od najvećih problema današnjice – siromaštva, ali i ukazuje na očuvanje životne sredine kroz smanjenje otpada koji nastaje prekomernim bacanjem hrane, kao i neophodnim spaljivanjem proizvoda pred istekom roka.
„U godini kada slavimo 55 godina poslovanja, kroz kampanju „Spasimo hranu, spasimo humanost“ koju sprovodi Koalicija za dobročinstvo, a predvodi Fondacija Ana i Vlade Divac, pomogli smo socijalno najugroženijim građanima kroz donacije Bankama hrane Beograd, Vojvodina i Niš. Pored donacije naših proizvoda, ustupili smo i medijski prostor sa ciljem dodatne podrške kampanji i što delotvornijeg podizanja svesti građana o problemu sa prekomernom količinom bačene hrane“, izjavio je Ivan Jovanović, menadžer korporativnih komunikacija kompanije Bambi.
Već drugu godinu za redom kompanija Bambi je dobitnik zahvalnice Srpskog filantropskog foruma i Koalicije za dobročinstvo za doprinos kampanji „Spasimo hranu, spasimo humanost“ koja se dodeljuje na Nacionalni dan davanja, 9. oktobra.
Željko Mitkovski iz Fondacije Ana i Vlade Divac istakao je da je tokom dva ciklusa kampanje, prikupljeno više od 112 tona hrane, a Bambi je u ukupnoj doniranoj količini učestvovao sa čak 10%. „Koalicija za dobročinstvo se zahvaljuje kompaniji Bambi što kontinuirano donira hranu i što se i ove godine uključila u kampanju ’Spasimo hranu, spasimo humanost’ pomažući najugroženijima širom zemlje i promovišući solidarnost i društvenu odgovornost. Pozivamo i druge kompanije da se priključe kampanji do kraja novembra i doniraju hranu ili sredstva za kupovinu paketa hrane na www.spasimohranu.rs„, rekao je Željko Mitkovski.
Zajedno sa partnerima kampanje, kompanija ukazuje na problem prekomernog bacanja hrane, unapređenje propisa i regulativa koje idu u korist povećanju donacija, ali i nedovoljnog broja donacija hrane u Srbiji.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
Dok se sezona vegetacije približava kraju, u poljoprivrednim školama širom Srbije tek počinje posao koji bi mogao da poboljša stabilnost budućeg roda — obezbeđivanje staništa za pčele i druge oprašivače, koj...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.