
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Nova aplikacija Via Normale dostupna svim korisnicima u Srbiji
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Jedan od centralnih događaja festivala biće svečana dodela nagrada „Najbolje u Srbiji”, koja već 15 godina prepoznaje najkvalitetnije domaće proizvode, brendove i kompanije posvećene društvenoj odgovornosti. Prateća izložba „Dobročinitelj” predstaviće inspirativne priče nagrađenih i podstaći posetioce da pokrenu sopstvene inicijative. A i studenti će imati svoj kutak – „Reviju studentskog filma”, gde će moći da predstave svoja ostvarenja kratkog metra.
U okviru muzičkog programa, 5. aprila publiku očekuje koncert alternativnog sastava E-Play, dok će se dan ranije, 4. aprila, održati pozorišna predstava „Devojčice” Reflektor teatra, koja snažno osvetljava izazove ženskog odrastanja. Predstava je rasprodata, dok su karte za koncert po ceni od 1500 dinara dostupne na portalu tickets.rs, a na dan koncerta će biti 1800 dinara.
Posetioci su takođe pozvani da posete i Biblioteku „Dobročinitelj”, gde će moći da doniraju knjige ili preuzmu štivo uz simboličnu donaciju. Sav prihod od prodatih karata za koncert i teatar, kao i sav prihod od preuzetih knjiga namenjen je u humanitarne svrhe.
Organizatori festivala pozivaju sve ljubitelje umetnosti i humanosti da podrže ovu inicijativu i tako budu deo priče koja menja živote.
Više informacija o festivalu dostupno je na www.BelgrAID.com.
Vidimo se na BelgrAID festivalu!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Drugu godinu zaredom, brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja otvara važne razgovore o odgovornoj konzumaciji alkohola, kroz kampanju „Uncool Friend“. Kampanj...
Održivost društvena odgovornost
Na Dan planete Zemlje više od 60 volontera kompanije Mastercard i OTP banke Srbija, uz stručnu podršku i vođstvo predstavnika JP Srbijašume - Šumsko gazdinstvo Beograd, zasadilo je 500 sadnica hrasta kitnjak...
Kompanija Lidl Srbija donirala je ženskoj organizaciji „Somborske šnajderke“ oko 1.000 pažljivo odabranih proizvoda iz svog asortimana, kako bi pružila dodatnu podršku ženama žrtvama nasilja u njihovoj borbi...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE