U kompaniji Strauss Adriatic koja je vlasnik poznatih domaćih brendova Doncafé i C kafa, početkom septembra je organizovan humanitarni bazar za sve zaposlene, a čitav prihod od prodaje namenili su Fondaciji „Evro za znanje“....
Kao društveno vredna kompanija, Strauss Adriatic kontinuirano podržava i jača društvene odnose koji se zasnivaju i na porodičnim vrednostima, a obrazovanje smatra jednim od najvažnijih stubova kako porodice, tako i društva u celini.
„Strauss Adriatic i njeni zaposleni rado su podržali fondaciju “Evro za znanje” koja ulaganjem u obrazovanje mladih i talentovanih ljudi, ulaže i u budućnost. Inicijativa je potekla od sektora prodaje koji je uradio ono što najbolje zna – organizovao prodajni bazar. Priča se vrlo brzo i lako proširila na kolege iz drugih sektora, koje su se priključile u velikom broju, tako da smo zajedničkim snagama realizovali veoma uspešan događaj”, izjavio je Dragan Radosavljević, direktor prodaje kompanije Strauss Adriatic.
Fondacija „Evro za znanje“ već deset godina stipendira najbolje učenike i studente u Srbiji. Stipendije se dodeljuju nepovratno, a jedan od kriterijuma za izbor stipendista je i materijalno stanje kandidata. „Evro za znanje“ je fondacija građana i čitava ideja je zasnovana na principu malih, pojedinačnih donacija koje u zbiru daju odlične rezultate.
“Nama je drago što su zaposleni u kompaniji Strauss Adriatic prepoznali značaj Fondacije i koliko je važno ulagati u obrazovanje mladih. Verujemo da će i drugi slediti njihov sjajan primer i da će ovakvi bazari vremenom postati tradicija”, kaže Milan Živković, upravitelj Fondacije.
Osnovna ideja fondacije „Evro za znanje” jeste da pomogne najboljim đacima da nastave svoje školovanje, pozivanjem velikog broja ljudi da donira malu sumu novca. Na ovom putu, kompanija Strauss Adriatic se odazvala pozivu da se priključi akciji, a ovom prilikom poziva i druge da se angažuju, jer je ulaganje u mlade – ulaganje u budućnost.
Strauss Adriatic posluje kao deo multinacionalne kompanije Strauss Coffee. U okviru fabrike u Šimanovcima, gde je Bazar bio organizovan, 11 prodajnih timova kompanije Strauss Adriatic ponudilo je različite proizvode svojim kolegama, od jedinstvenih rukotvorina do prehrambenih proizvoda.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok