U kompaniji Strauss Adriatic koja je vlasnik poznatih domaćih brendova Doncafé i C kafa, početkom septembra je organizovan humanitarni bazar za sve zaposlene, a čitav prihod od prodaje namenili su Fondaciji „Evro za znanje“....
Kao društveno vredna kompanija, Strauss Adriatic kontinuirano podržava i jača društvene odnose koji se zasnivaju i na porodičnim vrednostima, a obrazovanje smatra jednim od najvažnijih stubova kako porodice, tako i društva u celini.
„Strauss Adriatic i njeni zaposleni rado su podržali fondaciju “Evro za znanje” koja ulaganjem u obrazovanje mladih i talentovanih ljudi, ulaže i u budućnost. Inicijativa je potekla od sektora prodaje koji je uradio ono što najbolje zna – organizovao prodajni bazar. Priča se vrlo brzo i lako proširila na kolege iz drugih sektora, koje su se priključile u velikom broju, tako da smo zajedničkim snagama realizovali veoma uspešan događaj”, izjavio je Dragan Radosavljević, direktor prodaje kompanije Strauss Adriatic.
Fondacija „Evro za znanje“ već deset godina stipendira najbolje učenike i studente u Srbiji. Stipendije se dodeljuju nepovratno, a jedan od kriterijuma za izbor stipendista je i materijalno stanje kandidata. „Evro za znanje“ je fondacija građana i čitava ideja je zasnovana na principu malih, pojedinačnih donacija koje u zbiru daju odlične rezultate.
“Nama je drago što su zaposleni u kompaniji Strauss Adriatic prepoznali značaj Fondacije i koliko je važno ulagati u obrazovanje mladih. Verujemo da će i drugi slediti njihov sjajan primer i da će ovakvi bazari vremenom postati tradicija”, kaže Milan Živković, upravitelj Fondacije.
Osnovna ideja fondacije „Evro za znanje” jeste da pomogne najboljim đacima da nastave svoje školovanje, pozivanjem velikog broja ljudi da donira malu sumu novca. Na ovom putu, kompanija Strauss Adriatic se odazvala pozivu da se priključi akciji, a ovom prilikom poziva i druge da se angažuju, jer je ulaganje u mlade – ulaganje u budućnost.
Strauss Adriatic posluje kao deo multinacionalne kompanije Strauss Coffee. U okviru fabrike u Šimanovcima, gde je Bazar bio organizovan, 11 prodajnih timova kompanije Strauss Adriatic ponudilo je različite proizvode svojim kolegama, od jedinstvenih rukotvorina do prehrambenih proizvoda.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kada smo 2021. godine pokrenuli Festival KAMPANJE SA SVRHOM, znali smo da je trenutak za komunikaciju sa dubljom svrhom — za kampanje koje ne samo da prodaju proizvod, već i menjaju svet. Nismo mogli ni da p...
Inicijative i dostignuća u oblastima podrške osetljivim ciljnim grupama, zdravije ishrane, brige o zaposlenima i očuvanja životne sredine deo su Izveštaja o održivom poslovanju za 2024. godinu, koji je objav...
Beogradski maraton i kompanija dm drogerie markt sa zadovoljstvom najavljuju dm Žensku trku, koja će se održati po 18. put u nedelju, 5. oktobra 2025. godine, na Adi Ciganliji. Trka na stazi od 7,7 km oko Sa...
Učenička kompanija T-Buddy, predstavnik Srbije na Junior Achievement evropskom takmičenju učeničkih kompanija „Gen_E“ održanog u Atini, osvojila je specijalnu nagradu "Re-Power Your Future Award". Ovu nagrad...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok