U kompaniji Strauss Adriatic koja je vlasnik poznatih domaćih brendova Doncafé i C kafa, početkom septembra je organizovan humanitarni bazar za sve zaposlene, a čitav prihod od prodaje namenili su Fondaciji „Evro za znanje“....
Kao društveno vredna kompanija, Strauss Adriatic kontinuirano podržava i jača društvene odnose koji se zasnivaju i na porodičnim vrednostima, a obrazovanje smatra jednim od najvažnijih stubova kako porodice, tako i društva u celini.
„Strauss Adriatic i njeni zaposleni rado su podržali fondaciju “Evro za znanje” koja ulaganjem u obrazovanje mladih i talentovanih ljudi, ulaže i u budućnost. Inicijativa je potekla od sektora prodaje koji je uradio ono što najbolje zna – organizovao prodajni bazar. Priča se vrlo brzo i lako proširila na kolege iz drugih sektora, koje su se priključile u velikom broju, tako da smo zajedničkim snagama realizovali veoma uspešan događaj”, izjavio je Dragan Radosavljević, direktor prodaje kompanije Strauss Adriatic.
Fondacija „Evro za znanje“ već deset godina stipendira najbolje učenike i studente u Srbiji. Stipendije se dodeljuju nepovratno, a jedan od kriterijuma za izbor stipendista je i materijalno stanje kandidata. „Evro za znanje“ je fondacija građana i čitava ideja je zasnovana na principu malih, pojedinačnih donacija koje u zbiru daju odlične rezultate.
“Nama je drago što su zaposleni u kompaniji Strauss Adriatic prepoznali značaj Fondacije i koliko je važno ulagati u obrazovanje mladih. Verujemo da će i drugi slediti njihov sjajan primer i da će ovakvi bazari vremenom postati tradicija”, kaže Milan Živković, upravitelj Fondacije.
Osnovna ideja fondacije „Evro za znanje” jeste da pomogne najboljim đacima da nastave svoje školovanje, pozivanjem velikog broja ljudi da donira malu sumu novca. Na ovom putu, kompanija Strauss Adriatic se odazvala pozivu da se priključi akciji, a ovom prilikom poziva i druge da se angažuju, jer je ulaganje u mlade – ulaganje u budućnost.
Strauss Adriatic posluje kao deo multinacionalne kompanije Strauss Coffee. U okviru fabrike u Šimanovcima, gde je Bazar bio organizovan, 11 prodajnih timova kompanije Strauss Adriatic ponudilo je različite proizvode svojim kolegama, od jedinstvenih rukotvorina do prehrambenih proizvoda.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restaurirani film „Žuta“ (1973, Centar film), reditelja Vladimira Tadeja, a po scenariju Gordana Mihića biće besplatno prikazan za publiku u Jugoslovenskoj kinoteci u Uzun Mirkovoj ulici, u pondelj...
Kompanija Lidl Srbija je, uz pomoć svojih potrošača, u okviru tradicionalne praznične kampanje „Mala dela - velika magija“ donirala sredstva u ukupnom iznosu od 6.300.000 RSD korisnicima Crvenog krsta Srbije...
Suštinska poluga razvoja društva za UniCredit Banku u Srbiji i UniCredit Fondaciju jeste oblast obrazovanja, u koju ulažu više od milion evra kroz različite projekte u periodu od 2023. do 2026. godine. Podrš...
Danas je u Novom Sadu održana svečanost povodom završetka uspešne takmičarske sezone za mlade tenisere u organizaciji Vojvođanskog teniskog saveza. Ovaj poseban trenutak okupio je mlade teniske nade, njihove...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok