Koji trendovi i kakva budućnost očekuje sektor ugostiteljstva, kako pronaći i zadržati zaposlene, te kako unaprediti prodaju i profitabilnost u sektoru – teme su o kojima se razgovaralo na četvrtoj Coke Academy, specijalizovanoj akademiji koju za svoje kupce realizuje kompanija Coca-Cola HBC Srbija.
Akademija je okupila više od 100 kupaca, koji su imali priliku da steknu znanja i čuju iskustva zaposlenih u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija, kao i najistaknutijih stručnjaka iz HoReCa industrije u Srbiji.
„HoReCa je važan kanal za naš biznis. Želimo da nastavimo da razvijamo ovaj sektor, zajedno sa našim kupcima. Tome služe i inicijative kao što je Coke Academy – da razgovaramo kako da unapredimo naš servis, kao i šta svi zajedno možemo bolje“, poručio je Mirko Gutić, direktor prodaje u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.
O značaju Coke Academy govorio je i Branko Vučković, direktor sektora za alkoholna pića i kafu u Coca-Cola HBC Srbija:
„Kroz ovu inicijativu naša kompanija donosi dodatu vrednost kupcima, a da to nije samo prodaja robe vrhunskih brendova ili investiranje u objekte. Coke Academy donosi ono što niko ne može da nam oduzme, nešto neprocenjivo, a to je znanje“, rekao je Vučković.
U kojoj meri Coke Academy doprinosi osnaživanju i razvoju celokupnog HoReCa sektora Srbije, govore i učesnici.
„Suprug i ja se već pet godina bavimo ovim poslom i sa oduševljenjem smo prihvatili poziv za edukaciju. Moram da priznam da smo imali velika očekivanja, da smo zapravo dobili mnogo više od toga. Fenomenalni predavači i čelni ljudi iz kompanije, ponudili su nam načine kako da rešimo izazove. Takođe, posavetovali su nas i kako da se suočimo sa trendovima na tržištu koji se veoma brzo menjaju“, rekla je Jelena Malić iz Bečeja, vlasnica restorana Baron koncept.
„Ono što me je najviše zanimalo tiče se finansija. Čuli smo dosta konkretnih saveta za kreiranje i veličinu menija, kao i kako to direktno utiče na profitabilnost – to je nešto što ću poneti odavde i na čemu ću raditi“, istakao je Nikola Cvijan iz Kikinde, vlasnik Banat bara.
Integralni deo akademije koji je i ovaj put bio posebno zanimljiv svim učesnicima bila je panel diskusija „Kako do radnika u današnje vreme i kako ih zadržati?“. Na panelu su govorili Jovana Ivanović, direktorka sektora Ljudi i kultura u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija, Mihaela Turner, direktorka za strateški razvoj u agenciji Homepage, Filip Ćirić, vlasnik Homa restorana , Aleksandar Škipić, vlasnik beogradskog restorana Saša Bar i Đorđije Stajkić, vlasnik Tranzit bara.
Coke Academy je dugoročni projekat kompanije Coca-Cola HBC Srbija, osmišljen sa ciljem pružanja podrške kupcima i osnaživanju njihovih biznisa. Do sada je kroz Coke Academy osnaženo preko 250 kupaca.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Lidl Srbija i poznati roditeljski portal Bebac.com uspešno su završili sada već tradicionalni Lidlov projekat „Lupilu radionice ranog razvoja“. Roditelji, i oni koji će to tek postati, su imali pri...
Koliko puta ste videli zelenu površinu zatrpanu smećem, saznali za školu koja nema sportske rekvizite ili čuli da se prikuplja novac za nečije lečenje i automatski pomislili – „ma, to bi neka kompanija mogla...
Kompanija Galenika donirala je sredstva u iznosu od deset hiljada evra, u dinarskoj protivvrednosti, Službi onkologije Zdravstvenog centra Kladovo. Cilj donacije je unapređenje uslova lečenja pacijenata sa p...
Godišnji izveštaj o štetnim emisijama Ujedinjenih nacija, koji je objavljen prošle nedelje, upozorava da, ako izostane reakcija vlada širom sveta, do kraja ovog veka zagrevanje planete biće 3.1 stepen veće u...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok