Kompanija Lidl Srbija uspešno je realizovala društveno odgovorne akcije uklanjanja otpada u okviru projekta „Čisto iz ljubavi“ šestu godinu zaredom. U periodu od juna do oktobra, u saradnji sa lokalnim organizacijama i njihovim volonterima, čišćenje je sprovedeno u više gradova širom zemlje, a ova inicijativa još jednom je potvrdila Lidlovu posvećenost očuvanju životne sredine i pružanju podrške lokalnim zajednicama.
U okviru projekta, iz prirode je uklonjeno više od 60 tona otpada, od čega najveći deo čini komunalni otpad u količini od skoro 58 tona. Prikupljeno je oko 4 tone reciklabilnog otpada, i to: 2,2 tone plastike tone), oko 1 tone stakla, 660 kg metala i 154kg papira/kartona.
Čisto iz ljubavi – Entuzijasti KučevaFoto: Lidl Srbija
„Veoma smo ponosni na rezultate ovogodišnjeg ciklusa projekta ’Čisto iz ljubavi’. Zajedno sa 14 udruženja i više od 700 volontera, uklonili smo više hiljada kilograma otpada iz prirode. Ovaj projekat je dokaz koliko daleko možemo stići kada delujemo zajedno. Veliku zahvalnost dugujemo svim organizacijama koje su bile deo ove inicijative“izjavila je Marija Kojčić, rukovodilac sektora Corporate Affairs u kompaniji Lidl Srbija.
Akcije čišćenja sprovedene su u Priboju, Novom Sadu, Sjenici, Požarevcu, Smederevu, Pirotu, Boru, Beogradu, Nišu, Vlasotincu, Kučevu i Čačku. Akcijama uklanjanja otpada prethodile su besplatne edukativne radionice, tokom kojih su učesnici imali priliku da se upoznaju sa praktičnim primerima zaštite životne sredine, ali i sa Lidlovom strategijom društveno odgovornog poslovanja. Dodatno, dva udruženja realizovala su i posebne edukacije za najmlađe, na kojima je prisustvovalo 50 dece, sa ciljem da se svest o važnosti očuvanja prirode razvija od najranijeg uzrasta.
Za kompaniju Lidl, briga o životnoj sredini predstavlja sastavni i strateški deo identiteta, a kroz projekte i inicijative kompanija nastoji da približi potrošačima značaj očuvanja prirodnih resursa i pokaže da se zajedničkim delovanjem mogu postići veliki rezultati. Upravo završen projekat „Čisto iz ljubavi“, koji je uspešno sproveden šestu godinu zaredom, potvrđuje doslednost Lidla u stvaranju pozitivnih promena i izgradnji održivije budućnosti.
Čisto iz ljubavi – Dom omladine BorFoto: Lidl Srbija
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija BAT uvela je na svojim prodajnim mestima inovativnu tehnologiju za procenu starosti kupaca, a sve u cilju sprečavanja prodaje duvanskih i nikotinskih proizvoda maloletnim licima.Reč je o napred...
U cilju podrške lokalnoj zajednici, međunarodni danski maloprodajni lanac JYSKobradovao je najmlađe stanovnike Bora donacijom školi sporta SPORTIK BOOK, koja je odnela pobedu na konkursu „JYSK donira Boru“.
...
Baby Food Factory, članica Nelt Grupe i proizvođač brenda Nutrino, kao vodeća kompanija u proizvodnji zdrave hrane za sve generacije pokrenula je jedinstvenu društveno odgovornu inicijativu “Zdrava ishrana o...
Kompanija Henkel Srbija, Društvo za zaštitu i proučavanje ptica Srbije (DZPPS) i Turistička organizacija opštine Surdulica kao upravljač Predela izuzetnih odlika „Vlasina“, udruženim snagama su izgradili i p...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.