Održivost

07.10.2025. 10:19

Lidl Srbija

Autor: Nova ekonomija

 „Čisto iz ljubavi“: uklonjeno  više od 60 tona otpada iz prirode

Foto: Lidl Srbija

Čisto iz ljubavi – Gradska organizacija penzionera Pirot

Održivost

07.10.2025. 10:19

Kompanija Lidl Srbija uspešno je realizovala društveno odgovorne akcije uklanjanja otpada u okviru projekta „Čisto iz ljubavi“ šestu godinu zaredom. U periodu od juna do oktobra, u saradnji sa lokalnim organizacijama i njihovim volonterima, čišćenje je sprovedeno u više gradova širom zemlje, a ova inicijativa još jednom je potvrdila Lidlovu posvećenost očuvanju životne sredine i pružanju podrške lokalnim zajednicama.

U okviru projekta, iz prirode je uklonjeno više od 60 tona otpada, od čega najveći deo čini komunalni otpad u količini od skoro 58 tona. Prikupljeno je oko 4 tone reciklabilnog otpada, i to: 2,2 tone plastike tone), oko 1 tone stakla, 660 kg metala i 154kg papira/kartona.

Čisto iz ljubavi – Entuzijasti KučevaFoto: Lidl Srbija

„Veoma smo ponosni na rezultate ovogodišnjeg ciklusa projekta ’Čisto iz ljubavi. Zajedno sa 14 udruženja i više od 700 volontera, uklonili smo više hiljada kilograma otpada iz prirode. Ovaj projekat je dokaz koliko daleko možemo stići kada delujemo zajedno. Veliku zahvalnost dugujemo svim organizacijama koje su bile deo ove inicijative izjavila je Marija Kojčić, rukovodilac sektora Corporate Affairs u kompaniji Lidl Srbija.

Akcije čišćenja sprovedene su u Priboju, Novom Sadu, Sjenici, Požarevcu, Smederevu, Pirotu, Boru, Beogradu, Nišu, Vlasotincu, Kučevu i Čačku. Akcijama uklanjanja otpada prethodile su besplatne edukativne radionice, tokom kojih su učesnici imali priliku da se upoznaju sa praktičnim primerima zaštite životne sredine, ali i sa Lidlovom strategijom društveno odgovornog poslovanja. Dodatno, dva udruženja realizovala su i posebne edukacije za najmlađe, na kojima je prisustvovalo 50 dece, sa ciljem da se svest o važnosti očuvanja prirode razvija od najranijeg uzrasta.

Za kompaniju Lidl, briga o životnoj sredini predstavlja sastavni i strateški deo identiteta, a kroz projekte i inicijative kompanija nastoji da približi potrošačima značaj očuvanja prirodnih resursa i pokaže da se zajedničkim delovanjem mogu postići veliki rezultati. Upravo završen projekat „Čisto iz ljubavi“, koji je uspešno sproveden šestu godinu zaredom, potvrđuje doslednost Lidla u stvaranju pozitivnih promena i izgradnji održivije budućnosti.

Čisto iz ljubavi – Dom omladine BorFoto: Lidl Srbija

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.