Kompanija Lidl Srbija, u saradnji sa udruženjem „Čepom do osmeha“, sprovela je seriju edukativnih radionica širom Srbije, pod okriljem ovogodišnjeg ciklusa projekta „Čisto iz ljubavi“. Nastojeći da osnaži i podrži lokalne organizacije na putu ka čistijoj planeti, kompanija je, tokom aprila i maja organizovala edukacije u Novom Sadu, Nišu, Zaječaru, Novom Pazaru i Beogradu, u kojima je učestvovalo 133 predstavnika iz 68 različitih organizacija i udruženja građana.
„Kroz projekat ,Čisto iz ljubavi’ iz godine u godinu uočili smo sve veće interesovanje građana za ekološke inicijative, te nas je to podstaklo da, pored akcija uklanjanja otpada iz prirode, fokus stavimo i na jačanje kapaciteta lokalnih organizacija. Verujemo da će rezultati ovogodišnjih aktivnosti biti značajan korak ka čistijoj Srbiji“,izjavila je Marija Kojčić ispred Corporate Affairs odeljenja kompanije Lidl Srbija.
Radionice su vodili predavači koji su učesnicima predstavili praktične primere, kao i Lidlovu strategiju društveno odgovornog poslovanja. Poseban akcenat stavljen je na važnost saradnje između civilnog sektora, institucija i privrede, u cilju ostvarivanja zajedničkih ekoloških ciljeva i održivog razvoja.
Radionice, koncipirane kao dinamične, interaktivne sesije, bile su i mesto diskusije, tokom kojih su predstavnici kompanije podsticali razgovor različitim pitanjima – jedno od njih odnosilo se na ulogu civilnog društva u oblasti ekološkog aktivizima, gde je približno 40 odsto ispitanika izrazilo mišljenje da je ekološki aktivizam kroz konkretne inicijative izuzetno važan za unapređenje kvaliteta života. Na drugom mestu, ispitanici smatraju da podstiče volonterizam i aktivizam. Na pitanje kako motivisati i zadržati volontere u civilnom sektoru, najviše ispitanih smatra da je to moguće tako što će im se pružiti osećaj svrhe i priznanja, dok su uključenost i motivacija zajednice ključni kako bi se uspešno sproveo projekat na temu ekološke inicijative.
Osim toga, učesnici su tokom radionica imali priliku da se informišu o tome šta je važno za identifikaciju relevantnog ekoloških izazova u lokalnoj zajednici i kako pristupiti njihovom rešavanju. Ovo je od posebnog značaja s obzirom na to da naredne aktivnosti u okviru projekta ,,Čisto iz ljubavi’’ podrazumevaju akcije uklanjanja otpada iz prirode koje će organizacije i udruženja koja su se priključila projektu sprovoditi na lokalnom nivou, a za koje će finansijsku podršku pružati kompanija Lidl Srbija.
Projekat „Čisto iz ljubavi“ primer je kako zajednički angažman i posvećenost zajednici mogu pokrenuti pozitivne promename u društvu, ali i doprineti zaštiti životne sredine i sačuvati prirodu. Lidl Srbija nastoji da svojim primerom pokaže značaj ekoloških akcija, ali i da motiviše pojedince, udruženja i organizacije da zajedno stvaraju čistiji svet za buduće generacije.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kada smo 2021. godine pokrenuli Festival KAMPANJE SA SVRHOM, znali smo da je trenutak za komunikaciju sa dubljom svrhom — za kampanje koje ne samo da prodaju proizvod, već i menjaju svet. Nismo mogli ni da p...
Inicijative i dostignuća u oblastima podrške osetljivim ciljnim grupama, zdravije ishrane, brige o zaposlenima i očuvanja životne sredine deo su Izveštaja o održivom poslovanju za 2024. godinu, koji je objav...
Beogradski maraton i kompanija dm drogerie markt sa zadovoljstvom najavljuju dm Žensku trku, koja će se održati po 18. put u nedelju, 5. oktobra 2025. godine, na Adi Ciganliji. Trka na stazi od 7,7 km oko Sa...
Učenička kompanija T-Buddy, predstavnik Srbije na Junior Achievement evropskom takmičenju učeničkih kompanija „Gen_E“ održanog u Atini, osvojila je specijalnu nagradu "Re-Power Your Future Award". Ovu nagrad...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok