Coke Academy, specijalizovana akademija koju za svoje kupce realizuje kompanija Coca-Cola HBC Srbija, održana je po treći put. Ovo izdanje Coke Academy bilo je posvećeno vlasnicima malih trgovinskih radnji, koje su, prema podacima istraživačkih agencija, u Srbiji u 2022. godini činile oko 40 odsto ukupne prodaje u industriji robe široke potrošnje.
„Male trgovine u Srbiji su itekako relevantne na tržištu i predstavljaju naše važne kupce. U izazovnim vremenima koja svi živimo, smatramo da je jedna od najvećih dodatih vrednosti koju kao velika kompanija možemo da pružimo našim partnerima – osluškivanje njihovih potreba kao i kontinuirano učenje i razmena znanja. Coke Academy smo pokrenuli prošle godine, ali smo vrlo brzo shvatili da želimo da to bude trajni vid podrške našim kupcima, koji su nam uvek na prvom mestu“, istakla je Marija Trivanović, menadžerka za razvoj sposobnosti u sektoru prodaje, u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.
„Kako ne bi sve ostalo u domenu teorije, našu podršku ne završavamo samo na edukacijama već sa svim kupcima koji su deo akademije pravimo planove i nastavljamo da radimo na implementaciji konkretnih tema kao što je, na primer, upravljanje kategorijama“, dodala je Trivanović i nadovezala se: “Od ove godine, uvodimo i novinu koja se odnosi i na edukaciju zaposlenih u timovima naših kupaca i to je samo jedna od novina koja nas očekuje narednih godina.“
O važnosti Coke Academy svedoče i utisci učesnika, koji su imali prilike da prisustvuju edukaciji.
’’Ovaj događaj je odličan. Naučio sam mnogo korisnih stvari koje ću da upotrebim u svom poslovanju.
Ono što bih mogao da izdvojim je da sam naučio jeste kako da bolje upravljam mrtvim lagerom kako bih imao veću uštedu i nju preusmerio na visoko frekventnu robu. Do sada sam imao druge poslovne strategije i shvatio sam u čemu grešim i na meni je da sada sve to ispravim’’ – rekao je Milan Tošić iz Pančeva, vlasnik trgovine Jelena 2.
’’Ja kao mlada osoba koja nisam predugo u ovom poslu sam prezadovoljna jer sam deo ovog događaja jer sam dobila odgovore na neka od pitanja koji me muče ovih dana, a to su kako da na najbolji način komuniciram sa zaposlenima, kako da ih motivišem i uopšte kako da u trgovini imamo bolju radnu atmosferu’’ izdvojila je Milica Aćimović – trgovina AS prevoz Bajina Bašta.
Tokom jednodnevne edukacije, predstavnici malih trgovinskih radnji, njih preko 70, imali su priliku da dobiju znanje i čuju iskustva zaposlenih u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Bambi, ali i eksternih predavača, stručnjaka sa kojima su razgovarali na teme kao što su: upravljanje zaposlenima, povećanje prodaje, korišćenje podataka za upravljanje biznisom, promene u navikama potrošača u Srbiji i kako to afektuje male trgovinske radnje, zašto su važni planogrami i kako ih napraviti i sl.
Posebno zanimljiva bila je panel diskusija „Kako do radnika u današnje vreme i kako ih zadržati?“, na kojoj su govorili Sanja Živić, HR direktor kompanije Bambi, Gordana Vujić, Executive Reqruitement Manager Coca-Cola HBC, Miloš Turinski, PR menadžer platforme Infostud i Katarina Aleksić, direktorka Fortuna Marketa.
Coke Academy je dugoročni projekat kompanije Coca-Cola HBC Srbija, osmišljen sa ciljem pružanja podrške kupcima i osnaživanju njihovih biznisa, a ove godine, podršku realizaciji projekta pružila je i kompanija Bambi.
Naredna Coke Academy, četvrta po redu, za HoReCa kupce, planirana je za početak oktobra meseca.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Održivo poslovanje je u savremenom dobu od poželjnog postalo ključni faktor u oblikovanju dugoročnih poslovnih strategija.[caption id="attachment_163213" align="alignnone" width="364"] Jovana Vještica,...
Digitalno restaurirani film „Žuta“ (1973, Centar film), reditelja Vladimira Tadeja, a po scenariju Gordana Mihića biće besplatno prikazan za publiku u Jugoslovenskoj kinoteci u Uzun Mirkovoj ulici, u pondelj...
Kompanija Lidl Srbija je, uz pomoć svojih potrošača, u okviru tradicionalne praznične kampanje „Mala dela - velika magija“ donirala sredstva u ukupnom iznosu od 6.300.000 RSD korisnicima Crvenog krsta Srbije...
Suštinska poluga razvoja društva za UniCredit Banku u Srbiji i UniCredit Fondaciju jeste oblast obrazovanja, u koju ulažu više od milion evra kroz različite projekte u periodu od 2023. do 2026. godine. Podrš...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok