Kompanija Coca-Cola HBC Srbija organizovala je po treći put Dan zelene nabavke, sa ciljem podizanja svesti i deljenja iskustva iz oblasti održivog poslovanja među svojim dobavljačima. Događaj je okupio oko 40 dobavljača, koji su zajedno sa predstavnicima kompanije razgovarali o tome kako da svoje biznise učine održivijim i „zelenim“ rešenjima koja implementiraju u tom cilju.
„Preko 90 odsto naših karbonskih emisija su indirektne, odnosno emisije u našem lancu vrednosti. Da bismo dostigli cilj da do 2040. godine imamo nultu stopu emisija, rad sa našim partnerima i dobavljačima je ključan. Zato već treći put organizujemo jedinstveni događaj – Dan zelene nabavke, gde delimo dobre prakse, kako kompanije Coca-Cola HBC, tako i naših dobavljača, i zajedno razmatramo kako da osmislimo održiva rešenja u našem poslovanju“, rekao je Boško Šarac, direktor nabavke u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.
„Zeleni“ vozni park izdvojio se kao posebna tema. Više od 90 odsto vozila kompanije Coca-Cola HBC Srbija su vozila sa manje emisija, odnosno hibridna i na tečni naftni gas. Pored toga, kompanija pri izboru kamiona za prevoz proizvoda takođe bira opcije sa manje emisija, pa tako sada koristi 15 kamiona na čistija goriva, što znači manje emisija CO2. Svoja rešenja u ovoj oblasti podelili su i predstavnici partnera: kompanija BMW, Mercedes Benz, Renault i Toyota.
Miroslav Vrcelj iz kompanije Emil Frey Star Import, generalnog distributera za Mercedes-Benz, podelio je utiske sa Dana zelene nabavke: „Najveći utisak na mene je ostavilo saznanje koliko kompanija Coca-Cola HBC posvećuje pažnje i ulaže u održivo poslovanje. Posebno me impresioniralo uvođenje električnih vozila u njihov vozni park i primena solarnih panela za smanjenje energetske potrošnje“.
Igor Životić iz kompanije Delta transportni sistemi naveo je: „Dopale su mi se inovacije u oblasti održivog poslovanja poput prelaska na drugačija teretna vozila, kao i rešenja koja su predstavili iz kompanije DS Smith u pogledu održivih pakovanja“.
Dobavljačima sa kojima su već implementirana određena održiva rešenja dodeljene su zahvalnice. Kompanija Pan Ledi dobila je priznanje za doprinos smanjenju emisija CO2 u transportu, Eksino za poboljšanje energetske efikasnosti, smanjenje otpadne ambalaže i produženje intervala zamene ulja, dok je kompanija Banim dobila priznanje za postavljanje i implementaciju recikliranih polica na tržište.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Zahvaljujući svojim vernim kupcima, dm je i ovog poslednjeg petka u novembru izdvojio pet odsto svog dnevnog prometa u rekordnom iznosu od 6.051.843,00 dinara za donaciju koja je uručena Narodnim kuhinjama C...
Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali ...
Put do održivosti ima određene prepreke, i zahteva kontinuirano i temeljno istraživanje, unapređenje postojećih procedura i uvođenje novih. Ono što smo naučili na tom putu je da ne odustajemo, već da predano...
Zeleni vodonik će biti ključni sastojak u dekarbonizaciji različitih sektora koji zahtevaju fizička goriva i koji se ne mogu elektrifikovati. Dugolinijski avio-saobraćaj i brodski transport će zahtevati ni...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok