Kompanija Coca-Cola HBC rangirana je osmi put zaredom kao najodrživija u industriji pića u 2024. godini, prema Dow Jones (Dau Džons) klasifikaciji najboljih u svojoj kategoriji. Ovu klasifikaciju, ranije poznatu kao Dau Džons indeks održivosti, rangira korporacija „S&P Global“*, koja je potvrdila lidersku poziciju kompanije Coca-Cola HBC na globalnom nivou.
Kompanija Coca-Cola HBC AG, u okviru koje posluje i Coca-Cola HBC Srbija, posvećena je održivom poslovanju, što uključuje borbu protiv klimatskih promena i zaštitu vodnih resursa. Zahvaljujući ovim naporima, rangirana je i kao lider na CDP listi (Carbon Disclosure Project, odnosno merenju učinka kompanije u oblasti klimatskih promena), dostigavši dvostruku A ocenu za klimu i vodu u 2024. godini.
Zoran Bogdanović, glavni izvršni direktor Coca-Cola HBC istakao je da kompanija kontinuirano razvija svoj poslovni model, kako bi uspešno i održivo ostvarila rast, sa jasnim strateškim pristupom održivosti koji biznis čini rezilijentnijim.
„Svake godine ostvarujemo dobar napredak ka našim ambicioznim i merljivim ciljevima u oblasti održivosti. U 2025. godini, inicijativa Science Based Targets (SBTi) odobrila je naš cilj NetZero do 2040. godine, koji sada po prvi put uključuje i Egipat. Svesni smo da su inicijative u oblasti održivosti sve važnije za naše kupce i potrošače. Kupci nam ukazuju na to da cene našu ekspertizu i naše uzajamne inicijative u oblasti održivosti koje doprinose rastu njihovog poslovanja, što zauzvrat jača i naš biznis. Hvala našim kolegama, kupcima, dobavljačima i partnerima što nam pomažu da nastavimo ovo putovanje i otvorimo vrata ka održivijoj budućnosti“, poručio je Bogdanović.
Više o putu održivosti kompanije Coca-Cola HBC pročitajte OVDE.
*Rangiranje je zasnovano na rezultatu kompanije u proceni održivosti (Corporate Sustainability Assessment – CSA) za 2024. godinu, koju sprovodi S&P Global.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Briga, solidarnost i zajedništvo vrednosti su koje kompanija dm drogerie markt neguje godinama, pružajući podršku ženama kojima je ona najpotrebnija. Ove godine dm nastavlja tradiciju doniranja sigurnim kuća...
Kompanija Lidl Srbija podržava rad Crvenog krsta Srbije sedmu godinu zaredom, kako kroz donacije, tako i kroz različite humanitarne aktivnosti. Ovogodišnjom donacijom u iznosu od 1.500.000 dinara, kompanija ...
Poslednjeg dana ovogodišnjeg Kopaonik biznis foruma predstavnici kompanije MK Group i Zadužbine Miodraga Kostića govorili su o suštini doprinosa mladima, obrazovanju i razvoju društva u celini.Jovan Pur...
MK Group i ove godine istakla je na Kopaonik biznis forumu značaj ulaganja u projekte obnovljivih izvora energije, ali i kroz svoje primere dobre prakse istakla važnost cirkularne ekonomije u današnjem poslo...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok