Kompanija Coca-Cola HBC rangirana je osmi put zaredom kao najodrživija u industriji pića u 2024. godini, prema Dow Jones (Dau Džons) klasifikaciji najboljih u svojoj kategoriji. Ovu klasifikaciju, ranije poznatu kao Dau Džons indeks održivosti, rangira korporacija „S&P Global“*, koja je potvrdila lidersku poziciju kompanije Coca-Cola HBC na globalnom nivou.
Kompanija Coca-Cola HBC AG, u okviru koje posluje i Coca-Cola HBC Srbija, posvećena je održivom poslovanju, što uključuje borbu protiv klimatskih promena i zaštitu vodnih resursa. Zahvaljujući ovim naporima, rangirana je i kao lider na CDP listi (Carbon Disclosure Project, odnosno merenju učinka kompanije u oblasti klimatskih promena), dostigavši dvostruku A ocenu za klimu i vodu u 2024. godini.
Zoran Bogdanović, glavni izvršni direktor Coca-Cola HBC istakao je da kompanija kontinuirano razvija svoj poslovni model, kako bi uspešno i održivo ostvarila rast, sa jasnim strateškim pristupom održivosti koji biznis čini rezilijentnijim.
„Svake godine ostvarujemo dobar napredak ka našim ambicioznim i merljivim ciljevima u oblasti održivosti. U 2025. godini, inicijativa Science Based Targets (SBTi) odobrila je naš cilj NetZero do 2040. godine, koji sada po prvi put uključuje i Egipat. Svesni smo da su inicijative u oblasti održivosti sve važnije za naše kupce i potrošače. Kupci nam ukazuju na to da cene našu ekspertizu i naše uzajamne inicijative u oblasti održivosti koje doprinose rastu njihovog poslovanja, što zauzvrat jača i naš biznis. Hvala našim kolegama, kupcima, dobavljačima i partnerima što nam pomažu da nastavimo ovo putovanje i otvorimo vrata ka održivijoj budućnosti“, poručio je Bogdanović.
Više o putu održivosti kompanije Coca-Cola HBC pročitajte OVDE.
*Rangiranje je zasnovano na rezultatu kompanije u proceni održivosti (Corporate Sustainability Assessment – CSA) za 2024. godinu, koju sprovodi S&P Global.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U Beogradu je 25.03.2025., u Marsh Open Space-u, održan WARM UP WASH UP 2025 – zagrevanje za KAMPANJE SA SVRHOM posvećeno Greenwashing-u.Događaj je imao za cilj da razotkrije kako izgleda poigravanje sa...
Kompanije dm drogerie markt i WMG zvanično su posadile milionitu sadnicu u okviru projekta „Zasadi drvo“, čime su ispunile zacrtani cilj od milion posađenih stabala širom Srbije. Ovaj istorijski trenutak obe...
Kompanija Lidl Srbija je i ove godine isključujući reklamnu rasvetu podržala globalnu inicijativu „Sat za našu planetu“, i potvrdila posvećenost održivom poslovanju i zaštiti životne sredine. Sinoć, od 20:30...
Ambasada Francuske u Beogradu je u saradnji sa partnerima, objavila četvrti ciklus konkursa Ekoopština, čiji je cilj razmena znanja i dobrih praksi između francuskih i srpskih aktera u oblasti održivog razvo...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok