Kompanija Tetra Pak, kao jedan od lidera u proizvodnji rešenja za preradu i pakovanje prehrambenih proizvoda neprekidno radi na inovativnim rešenja koja mogu pomoći kompanijama u industrijama hrane i pića da dopru do većeg broja potrošača i unaprede svoju tržišnu poziciju.
Osluškujući potrebe prehrambene industrije s posebnim naglaskom na održivost, jedan od glavnih ciljeva kompanije Tetra Pak jeste povećanje održivosti ambalaže, kroz povećavanje udela obnovljivih materijala od kojih je izrađena, kao i unapređenje mogućnosti reciklaže nakon upotrebe.
Istovremeno, kompanija prepoznaje i potrebu prehrambenih kompanija da dodatno privuku pažnju potrošača i istaknu se na policama marketa, a uzimajući u obzir i da sve veći deo komunikacija danas prelazi u digitalni svet, Tetra Pak sada svojim partnerima nudi i rešenje koje im omogućava da uz pomoć digitalnih alata budu u direktnoj interakciji sa potrošačima, povećaju njihovu lojalnost i saznaju više o njihovim navikama.
To inovativno rešenje je platforma Connected Package, pomoću koje kompanije u industrijama hrane i pića imaju mogućnost da svoje proizvode pretvore u vredne nosioce podataka i daju im digitalni identitet putem odštampanih QR kodova za različita pakovanja ili liniju proizvoda.
Tetra Pak® Connected Package predstavlja integralnu kombinaciju softverskih i hardverskih rešenja namenjenih kompanijama u prehrambenoj industriji za generisanje i štampanje QR kodova na ambalaži i praćenje i upravljanje kampanjom u realnom vremenu. Digitalna rešenja za štampu na ambalaži kompanije Tetra Pak takođe omogućavaju štampu najraznovrsnijih vizualnih rešenja na celoj površini pakovanja, po potrebi u manjim serijama, što sve omogućava dodatno isticanje u odnosu na konkurenciju.
Upravo na bazi ovih rešenja, u Srbiji je nedavno pokrenut pilot projekat Eko Izazov, u okviru kog potrošači mogu skenirati QR kodove na Imlek Moja kravica i Balans+ jogurtima u pakovanjima od 1kg i 0,5kg i Nectar Family sokovima u pakovanjima od 1,5l, imajući priliku tako da, kroz zabavnu igricu, osvoje vredne nagrade, ali i nauče više o održivosti, temi koja je za kompaniju Tetra Pak kontinuirano u fokusu.
Rast prodaje i povezanost sa potrošačima
Rezultati drugih, sličnih kampanja koje su bazirane upravo na Connected Package platformi, pokazuju da ovo rešenje omogućava da se u kratkom roku postignu značajni rezultati u pogledu povećanja prodaje i osvajanja tržišnog udela. Neki od primera uključuju rast prodaje od 18% za kompaniju, proizvođača voćnih nektara i sokova iz Perua koja je pokrenula program lojalnosti za potrošače, rast prodaje od 12%kompanije koja se bavi prodajom evropskih jogurta u Kini uz pomoć scan&win kampanje, kao i rast prodaje od čak 40% meksičke kompanije koja se bavi proizvodnjom sokova i koja je takođe pokrenula scan&win kampanju u okviru koje su potrošači imali priliku da učestvuju u izvlačenju vrednih nagrada ukoliko tačno odgovore na pitanja o kompaniji.
„Atraktivnim dizajnerskim rešenjima i kreiranjem interaktivnih i zabavnih projekata putem web aplikacije kompanije u prehrambenoj industriji sada imaju priliku da se dodatno približe potrošačima i povećaju njihovu lojalnost“, navodi Sonja Šljivić, marketing menadžerka u kompaniji Tetra Pak Srbija. „Međutim, Connected Package platforma nudi i mnogo više – mogućnost da se, sa jedne strane, potrošačima pruže detaljnije informacije o proizvodima, a, sa druge, sakupe vredne informacije ponašanju potrošača, na bazi kojih se mogu donositi buduće informisane odluke“, zaključuje Šljivić.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Besplatni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koju Grand kafa sprovodi zajedno sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Mi...
United Grupa, vodeći pružalac telekomunikacionih i medijskih usluga u Jugoistočnoj Evropi, postigla je značajne korake u svojim naporima ka održivosti tokom 2023. godine.
Kompanija je objavila svoj izveštaj...
Schneider Electric, najodrživija kompanija na svetu i lider u digitalnoj transformaciji upravljanja energijom i automatizaciji, zajedno sa firmom GR3N koja se bavi reciklažom polietilen tereftalata (PET) rad...
Lidl Srbija i Essity pokrenule su kampanju pod nazivom „Za lepši život svakog deteta“, koja će trajati do 29. oktobra, a koja ima za cilj stvaranje boljih uslova mališanima koji borave u Svratištu za decu, n...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok