U 2024. godini, kroz brojne inicijative u oblasti obrazovanja, kulture i održivosti, kompanija CWP Europe je još jednom dokazala da se istinska društvena odgovornost ne svodi na reči, već na konkretne akcije koje menjaju živote. Od podrške naučnicima koji istražuju budućnost solarnih tehnologija, preko ulaganja u mlade talente, do stvaranja novih mogućnosti za decu i mlade u manjim sredinama, CWP veruje da svaka mala akcija može pokrenuti veliku promenu.
Posvećenost nauci i obrazovanju
Donacijom Elektrotehničkom fakultetu, kompanija CWP podržala je nabavku opreme potrebne za istraživanje perovskit solarnih ćelija, kao i edukaciju studenata na svim nivoima studija. Ovaj projekat, u saradnji sa vodećim naučno-istraživačkim institucijama, ima za cilj razvoj efikasnih solarnih ćelija koje će doprineti održivosti i ekološkim rešenjima budućnosti.
Kako bi osnažio buduće inženjere, CWP je finansijski podržao odlazak H-Bridges tima ETF-a na međunarodno takmičenje u Teksasu, gde su ostvarili značajan uspeh osvajanjem 4. mesta. Kroz saradnju sa PEXIM fondacijom, stipendijama su obezbeđene master studije na Kembridžu za talentovane studente iz Srbije, dok je inicijativom „Evro za znanje“ podržan razvoj talentovanih srednjoškolaca.
Podrška kulturi i umetnosti
Osim ulaganja u nauku, CWP podržava i umetnost i kulturu kao ključne elemente društvenog razvoja. Donacijom Muzičkoj školi „Kosta Manojlović“ u Zemunu pružena je podrška mladim muzičkim talentima, dok su kroz partnerstvo sa Fondacijom „Sergei Polunin“ dodeljene stipendije perspektivnim baletskim umetnicima. Takođe, kroz projekat Budi Coolturan, koji organizuje ESTIEM LG Beograd, CWP je podržao inicijativu za razvijanje društvene svesti među studentima.
„Zajednice su u centru svega što radimo, i ove godine smo ostali verni toj misiji.
Nastojimo da pokrećemo inicijative ili da se pridružujemo onima kod kojih prepoznajemo vrednosti koje i sami negujemo i promovišemo. Naši projekti, poput vetroparka Vetrozelena i solarne elektrane Solarina, razvijaju se u manjim sredinama, što nas dodatno motiviše da gradimo iskrena partnerstva sa lokalnim zajednicama i doprinosimo njihovom napretku kroz konkretne akcije. Posebnu pažnju posvećujemo mladim generacijama, jer su upravo oni ključni za izgradnju održive, zelene budućnosti. Naša misija je da im olakšamo obrazovanje, ali i svakodnevni život. Verujemo da svaka inicijativa, koliko god bila mala, može doneti značajnu promenu ako se temelji na pravim vrednostima“, izjavila je Anja Kisić, menadžerka za komunikacije i društveno odgovorno poslovanje u kompaniji CWP Europe.
Osnaživanje lokalnih zajednica
U okviru svog projekta Solarina, kompanija CWP je, u saradnji sa arhitektama i lokalnim zanatlijama, transformisala deo prostora kulturnog centra u Maloj Jasikovi kod Zaječara u savremeni Dečiji centar. Ovaj prostor sada pruža deci prijatan i podsticajan ambijent za igru, učenje i kreativno izražavanje, donoseći novu energiju i mogućnosti ovoj zajednici.
Uz to, u toku su radovi i na renoviranju Omladinskog kluba u okviru Kulturnog centra Salaš. Donacijom za obnovu krova i enterijera stvoren je temelj za novu generaciju mladih koja će ovaj prostor koristiti. Završetak projekta, realizovanog u saradnji sa Gradom Zaječarom, očekuje se početkom naredne godine.
Značajne inicijative realizovane su i u Pančevu i okolini. U naselju Kotež 2, kroz projekat Vetrozelena, u saradnji sa Gradskom upravom Pančeva i JKP „Zelenilo“ Pančevo, kompanija je sprovela akciju ozelenjavanja, u okviru koje je zasađeno 100 platana. Ova akcija ne samo da je unapredila kvalitet vazduha i životne sredine, već je i oplemenila izgled ovog dela grada.
Ovim i sličnim aktivnostima, CWP nastavlja da doprinosi razvoju zajednice kroz podršku nauci, obrazovanju, kulturi i društvenoj odgovornosti.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
UniCredit Banka je kroz tradicionalno obeležavanje “Kids4Kids & Donation Day” na nivou cele Grupe, odlučila da na poseban način obraduje decu koja su deo najosetljivije grupe zajednice u kojoj posluje. U...
Drogerijski lanac dm drogerie markt, jedan od lidera društveno odgovornog poslovanja u Srbiji, godinu svog jubileja završava u znaku brojnih humanitarnih aktivnosti, novčanih i robnih donacija. Naime, kompan...
Uprkos činjenici da živimo u svetu društvenih mreža, tehnologija koje nam omogućavaju brz i neograničen kontakt i pružaju osećaj da smo povezani više nego ikada, u isto vreme socijalna izolovanost i osećaj ...
Kompanija NIS, Fondacija SOS Dečija sela Srbija i njihov Centar „Jaki mladi“ organizovali su edukativne radionice namenjene osnaživanju mladih koje podržava ova organizacija, kao i mladih koji dolaze iz oset...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok