Proleće je širom otvorilo svoja vrata, donoseći osveženje i inspiraciju za promene. Uz porast temperatura i sve češće sunčane dane, stiže i nova, održivija Nordic Mood kolekcija brenda JYSK. Ova kolekcija spaja dobro poznate favorite sa novim proizvodima u toplim, ugodnim i svežim bojama.
Poseban akcenat stavljen je na upotrebu prirodnih materijala, recikliranih detalja i skladnih kontrasta. Upravo na Dan planete Zemlje, nova JYSK kolekcija naglašava važnost očuvanja prirode i podstiče nas da svoje okruženje učinimo održivijim za buduće generacije.
Uz novu Nordic Mood kolekciju JYSK proizvoda na veoma brz i jednostavan način kreirajte svoju ličnu oazu koja će uneti dozu proleća i topline u vaš dom. Ili kako kažu u Danskoj: “Forårsfornemmelser.”
Proleće vezujemo za mnoge stvari, poput cvrkuta ptica i zelenog lišća punog pupoljaka. Kako biste uneli dašak prirode u svoj dom, idealan izbor je kombinacija biljaka sa korpom kako bi se zadržao prirodan izgled enterijera. Posebno su zanimljive viseće korpe napravljene od potpuno prirodnog materijala poput morske trave, koje će se lepo uklopiti u bilo koju prostoriju vašeg doma.
Proleće često podstiče želju za okupljanjem sa prijateljima i porodicom, posebno uživanjem u ukusnim zalogajima za dekorisanim stolom. Kako bi atmosfera bila još prijatnija, upotpunite vaš sto svećnjacima od stakla ili ukrasnim poslužavnikom za serviranje hrane, izrađenim od drveta manga.
Savršena kombinacija
Cveće je odličan način da u svoj dom unesete prolećnu svežinu, a u kombinaciji sa dobro odabranom i atraktivnom vazom, izgleda još impresivnije.
Vaze su sjajan način da prirodu integrišete u svoj životni prostor, budući da mogu biti izuzetno svestran alat i vaš saveznik. U elegantnoj, a ipak jednostavnoj kaki boji, staklene ili od bele keramike, ove vaze pružaju idealnu pozornicu za svaki buket. Posebno se ističu vaze originalnog oblika, poput ovalnih sa tri otvora, koje omogućavaju različite kombinacije cveća po grupama.
Iako temperature rastu, još uvek smo svedoci prohladnog vremena. Zato je i tokom proleća uvek dobro imati pri ruci nekoliko lepih jastuka i ćebića. Koncept boja kolekcije Nordic Mood posebno se odražava u novim proizvodima prirodnih boja i materijala od 100% pamuka. Ove sezone idealno se uklapaju ukrasni jastuci na prugice kao i plavi tonovi 100% recikliranog ćebeta.
Nestlé Srbija dobitnik je priznanja Šampion održivosti u kategoriji Partnerstvo i osnaživanje za zajednicu, za dugogodišnji doprinos borbi protiv siromaštva i gladi donacijama hrane ugroženim grupama građana...
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.