
Lidl neće povećavati cenu belog hleba
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Više od 200 mališana iz Pčinjskog okruga okupilo se na dečjem fudbalskom takmičenju „Fangtić Cup“, turniru koji je pokazao kako sport može da inspiriše, motiviše i poveže već od najranijeg uzrasta. Poseban doprinos dali su i najmlađi članovi SU Fangtić Junior, koji su se predstavili u revijalnoj utakmici i oduševili publiku svojim entuzijazmom.
Manifestacija je realizovana u saradnji sportskog udruženja SU Fangtić Junior i Gradske opštine Vranjska Banja, uz podršku kompanije Nestlé, koja je donirala lopte, čunjeve, markere za majice, goliće i drugu sportsku opremu neophodnu za uspešnu organizaciju.
Poseban značaj kompanija Nestlé pridaje upravo podršci lokalnim zajednicama i entuzijastima koji svojim svakodnevnim zalaganjem menjaju dečje navike i životni prostor – bilo u učionicama, na terenima ili kod kuće.
„Srbija nije samo Beograd. I zato smo se, nakon sportske manifestacije u Sikirici kod Paraćina, sa zadovoljstvom odazvali i apelu iz Vranjske Banje i donirali prekopotrebnu sportsku opremu budućim nadama srpskog fudbala. Nestlé se trudi da podstiče sportski duh kod dece i podržava lokalne entuzijaste u njihovom razvoju i rezultatima“, rekla je Milica Milanović, menadžer korporativnih poslova u Nestleu.
Ova inicijativa deo je šire posvećenosti kompanije Nestlé unapređenju kvaliteta života dece kroz promociju zdravih stilova života, pravilne ishrane i fizičke aktivnosti. Već više od decenije, projekat ZdravoRastimo, koji se sprovodi u okviru globalne inicijative Nestlé for Healthier Kids, obuhvatio je više od 250.000 dece u Srbiji. Pored ovog programa, Nestlé aktivno učestvuje i u organizaciji manifestacija poput Sportskog dana, realizovanog u saradnji sa Savezom za školski sport Srbije i Ministarstvom sporta, čime dodatno doprinosi stvaranju uslova za zdravije i aktivnije odrastanje dece širom zemlje.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Održivost bezbednost na internetu
U nastojanju da se doprinese prevazilaženju digitalnog jaza i da se unapredi bezbednost dece na internetu, UNICEF i kompanija Yettel predstavili su seriju od tri brošure pod zajedničkim nazivom „Digitalni ko...
Film „Košava“ iz 1974. godine (Centar film), koji je digitalno restaurisan u okviru projekta A1 Kinoteka, biće besplatno prikazan, u nedelju, 29. juna, u Jugoslovenskoj kinoteci, u Sali „Makavejev“, u dva te...
Prva lekcija svakog vozača početnika jeste da se upozna s vozilom – da podesi sedište, da namesti retrovizore, da komotno može da dohvati papučice. I što više iskustva ima, vozač preskače jedan važan korak, ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE