Svi pamtimo roditeljske savete: „Zatvori prozor, ne ‘ladi dvorište!“ i „Gasi svetlo, nije ti ovo Las Vegas!“. Ove, iako sitne, uštede podsećaju nas na to koliko je važno pametno raspolagati resursima, bilo da je reč o novcu, energiji ili hrani.
Kampanja koju je nedavno pokrenula Erste Banka, kreirana sa fokusom na finansijsku edukaciju mladih, ide korak dalje – prvi put uključuje znakovni jezik u jednu televizijsku reklamu, što je čini dostupnom i inkluzivnom za sve. Kroz ovu jedinstvenu inicijativu, u skladu sa svojim strateškim opredeljenjem i korporativnim vrednostima, Erste Banka naglašava kako održive navike utiču na lične finansije mladih, ali i na dobrobit cele zajednice.
Uključivanje znakovnog jezika u TV spotove predstavlja važan korak ka inkluzivnosti, smatra Danijela Vukomanović, savetnica za građane u Erste Banci, koja je reklamu tumačila na znakovni jezik.
„Osobe sa oštećenjem sluha su važan deo naše zajednice, i raduje me da banka iskazuje posvećenost inkluziji i diverzitetu. Kroz upotrebu znakovnog jezika, jačamo poverenje i poboljšavamo korisničko iskustvo“, izjavila je ona i dodala da uključivanje znakovnog jezika u eksternu komunikaciju Erste Banke nije samo čin poštovanja prema osobama sa oštećenjem sluha, već i način uključivanja čitave zajednice.
Ovom kampanjom, čiju kreativnu realizaciju potpisuje poznati reditelj Raša Andrić, Erste Banka nastoji da istakne važnost ne samo socijalnog, već i ekonomskog aspekta inkluzije i podstakne mlade građane da razviju veštine i sposobnosti koje će im omogućiti efikasnije upravljanje sredstvima i stabilniju finansijsku budućnost.
Podstaknuta rezultatima istraživanja koji su pokazali da mladi u Srbiji ne planiraju finansijsku budućnost, Erste Banka je pokrenula ovu kampanju sa ciljem da pomogne mladima da bolje razumeju finansijske koncepte, odgovorno troše i biraju rešenja koja će im omogućiti sigurnost i prosperitet. Jedna od najvažnijih veština o kojoj se i dalje malo priča je finansijska pismenost, a bez nje nema finansijskog zdravlja, koje je temelj stabilne budućnosti i igra važnu ulogu u pretvaranju mladalačkih snova u stvarnost.
„Misija je da finansijsko zdravlje i stabilnost budu dostupni svima, jer su dobro finansijsko informisanje i donošenje pravih odluka ključ za zdravu ekonomiju i društvo. Kroz raznolikost, inkluziju i finansijsku edukaciju, Erste Banka nastoji da izgradi bolju budućnost za sve“, izjavila je Aleksandra Kosanović Strižak, direktorka Sektora marketinga i komunikacija Erste Banke.
Više saveta i alata za pametno upravljanje novcem, kao i odgovore na sva ona pitanja iz oblasti finansija koja vam zadaju muke, možete pronaći na našem sajtu i platformi Erste Znali.