Kompanija HEINEKEN Srbija dobitnik je priznanja „Dobročinitelj 2024“ za društvenu odgovornost i izuzetan doprinos zajednici u prethodne tri godine kroz raznovrsne inicijative u oblasti kulture, umetnosti i održivog razvoja. Nagrada je uručena na svečanoj dodeli, koju već petnaest godina organizuje udruženje „Moja Srbija“, u saradnji sa Centrom potrošača Srbije.
„Nagrada Dobročinitelj 2024 predstavlja priznanje našem kontinuiranom radu i posvećenosti društveno odgovornom poslovanju u različitim oblastima. Posebno smo ponosni na to što je zahvaljujući značajnim projektima, naša kompanija osvojila ovo prestižno priznanje za sveukupni doprinos zajednici. Ova nagrada podstiče nas da nastavimo da stvaramo pozitivne društvene promene“, izjavili su iz kompanije.
Kompanija je prethodnih godina započela i realizovala brojne projekte, kao što je REZERVOAR, u okviru kog se sprovodi obnova javnih česama i arteških bunara u Srbiji i podiže svest najšire javnosti o važnosti očuvanja i oporavka prirodnih vodnih resursa Srbije, ali i kampanja posvećena odgovornoj konzumaciji alkohola Kad ide tura, ne ide gas. Osim toga, brend Birra Moreti podržao je mlade umetnike koji su dobili priliku da se usavršavaju u inostranstvu, a u okviru projekta Zaječarskog piva pružena je podrška kulturno-umetničkim društvima u našoj zemlji.
Zaječarsko četvrti put zaredom dobitnik prestižne nagrade „Moj izbor“
Zaječarsko pivo je i ove godine, četvrti put zaredom, a sedmi put ukupno, po mišljenju potrošača iz Srbije, dobilo nagradu „Moj izbor“ u kategoriji „Pivo“. Ovo priznanje je jedinstveno po tome što je namenjeno omiljenim domaćim proizvodima i brendovima isključivo na osnovu glasova potrošača.
Nagrade „Dobročinitelj“ i „Moj izbor“ dodeljuje udruženje „Moja Srbija“, u saradnji sa Centrom potrošača Srbije i uz podršku Grada Beograda. Cilj je da se priznanjem „Dobročinitelj“ podstaknu organizacije, kompanije i pojedinci u našoj zemlji da ulažu u razvoj zajednice u kojoj žive i rade, dok se nagradom „Moj izbor“ podstiče domaća proizvodnja i ulaganje u poboljšanje kvaliteta robe i usluga u Srbiji.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Održivo poslovanje je u savremenom dobu od poželjnog postalo ključni faktor u oblikovanju dugoročnih poslovnih strategija.[caption id="attachment_163213" align="alignnone" width="364"] Jovana Vještica,...
Digitalno restaurirani film „Žuta“ (1973, Centar film), reditelja Vladimira Tadeja, a po scenariju Gordana Mihića biće besplatno prikazan za publiku u Jugoslovenskoj kinoteci u Uzun Mirkovoj ulici, u pondelj...
Kompanija Lidl Srbija je, uz pomoć svojih potrošača, u okviru tradicionalne praznične kampanje „Mala dela - velika magija“ donirala sredstva u ukupnom iznosu od 6.300.000 RSD korisnicima Crvenog krsta Srbije...
Suštinska poluga razvoja društva za UniCredit Banku u Srbiji i UniCredit Fondaciju jeste oblast obrazovanja, u koju ulažu više od milion evra kroz različite projekte u periodu od 2023. do 2026. godine. Podrš...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok