Kompanija HEINEKEN Srbija dobitnik je priznanja „Dobročinitelj 2024“ za društvenu odgovornost i izuzetan doprinos zajednici u prethodne tri godine kroz raznovrsne inicijative u oblasti kulture, umetnosti i održivog razvoja. Nagrada je uručena na svečanoj dodeli, koju već petnaest godina organizuje udruženje „Moja Srbija“, u saradnji sa Centrom potrošača Srbije.
„Nagrada Dobročinitelj 2024 predstavlja priznanje našem kontinuiranom radu i posvećenosti društveno odgovornom poslovanju u različitim oblastima. Posebno smo ponosni na to što je zahvaljujući značajnim projektima, naša kompanija osvojila ovo prestižno priznanje za sveukupni doprinos zajednici. Ova nagrada podstiče nas da nastavimo da stvaramo pozitivne društvene promene“, izjavili su iz kompanije.
Kompanija je prethodnih godina započela i realizovala brojne projekte, kao što je REZERVOAR, u okviru kog se sprovodi obnova javnih česama i arteških bunara u Srbiji i podiže svest najšire javnosti o važnosti očuvanja i oporavka prirodnih vodnih resursa Srbije, ali i kampanja posvećena odgovornoj konzumaciji alkohola Kad ide tura, ne ide gas. Osim toga, brend Birra Moreti podržao je mlade umetnike koji su dobili priliku da se usavršavaju u inostranstvu, a u okviru projekta Zaječarskog piva pružena je podrška kulturno-umetničkim društvima u našoj zemlji.
Zaječarsko četvrti put zaredom dobitnik prestižne nagrade „Moj izbor“
Zaječarsko pivo je i ove godine, četvrti put zaredom, a sedmi put ukupno, po mišljenju potrošača iz Srbije, dobilo nagradu „Moj izbor“ u kategoriji „Pivo“. Ovo priznanje je jedinstveno po tome što je namenjeno omiljenim domaćim proizvodima i brendovima isključivo na osnovu glasova potrošača.
Nagrade „Dobročinitelj“ i „Moj izbor“ dodeljuje udruženje „Moja Srbija“, u saradnji sa Centrom potrošača Srbije i uz podršku Grada Beograda. Cilj je da se priznanjem „Dobročinitelj“ podstaknu organizacije, kompanije i pojedinci u našoj zemlji da ulažu u razvoj zajednice u kojoj žive i rade, dok se nagradom „Moj izbor“ podstiče domaća proizvodnja i ulaganje u poboljšanje kvaliteta robe i usluga u Srbiji.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Petu godinu zaredom, Mastercard i OTP banka Srbija nastavljaju da pružaju podršku misiji finansiranja obnove 100 miliona stabala širom planete, putem Mastercard-ove Priceless Planet koalicije. OTP banka Srbi...
Hemofarm, jedna od vodećih farmaceutskih kompanija u regionu, učvrstila je svoju poziciju kao ESG lider u Srbiji i šire. Krajem maja ove godine, kompanija je proglašena za jednog od ESG lidera 2025. godinu o...
Wiener Städtische osiguranje je dobilo Günter Geyer nagradu za društvenu odgovornost za zajednicu i društveno odgovorne projekte koje je realizovalo u 2024. godini.
Ovu nagradu je 2012. godine ustanovio gla...
Lidl Srbija i Crveni krst Srbije i ove godine udružuju snage kroz humanitarnu kampanju „Moj si tip“, kako bi doprineli u obezbeđivanju stabilnijih rezervi krvi tokom letnjih meseci. U tom cilju će, u periodu...
Posle niza hapšenja i pisanja različitih prijava zbog podrške studentima u blokadi, država je otišla i korak dalje, pa je počela da piše saobraćajne kazne za one koji odaju poštu nastradalima zbog pada nadstrešnice u Novom Sadu. Naime...
Savet Univerziteta u Beogradu usvojio je izmene Statuta UB kojim se proširuje pravo korišćenja statusa mirovanja, da bi se omogućilo većem broju studenata da koristi ovaj instrument....
Intervju predsednika Aleksandra Vučića u emisiji Oko na RTS naišao je na brojne kritike stručne javnosti ne samo zbog konfliktnog odnosa prema novinarki, već i zbog izostanka suštinskih odgovora na ne...
Predsednik Srbije gostovao je u emisiji “Oko” na Radio-televiziji Srbije (RTS) kod voditeljke Anice Telesković. Njegovo ponašanje privuklo je pažnju i regionalnih medija....
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok