
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Nova aplikacija Via Normale dostupna svim korisnicima u Srbiji
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Košutnjak dobio 1000 novih stabala
Kosutnjak dobio 1000 novih stabala
U saradnji sa JP „SrbijaŠume” kompanija Henkel Srbija posadila je 1000 sadnica hrasta kitnjaka na Košutnjaku, te još jednom pokazala svoju posvećenost zaštiti životne sredine.
Zaposleni Henkela su zajedno sa svojom decom i zaposlenima JP „SrbijaŠume”, stvorili zelenu oazu za buduće generacije.
„Akciju pošumljavanja realizujemo kao završnu fazu inicijative brenda Loctite kojom podstičemo popravku ili prenamenu predmeta koje već imamo, i time smanjujemo stvaranje otpada. Zahvalni smo svim našim potrošačima koji su učešćem u ovoj inicijativi direktno podržali akciju pošumljavanja Košutnjaka. Prateći načela Henkelove globalne Strategije održivosti, doprinosimo zaštiti šuma i veoma mi je drago što u pošumljavanju učestvuju zaposleni Henkela sa svojom decom. Zahvaljujući našim partnerima JP „SrbijaŠume” učimo naše najmlađe kako da zasade sadnicu drveta, i zajedno doprinosimo zdravijoj životnoj sredini za generacije koje dolaze“, izjavio je Mladen Samardžija, Rukovodilac prodaje i marketinga ACC Adria u kompaniji Henkel.
U saradnji sa JP SrbijaŠume kompanija Henkel Srbija posadila je 1000 sadnica hrasta kitnjaka na KosutnjakuFoto: Henkel
„U ovom veku enormnih zagađenja vazduha, vode, zemljišta i celokupne životne sredine, uloga šumskih zelenih filtera je neprocenjiva. Ova činjenica je opšteprihvaćena i poznata, dok se malo zna o naporu šumarske struke da se ispune ciljevi i dosegne željena šumovitost i kvalitet šumskih ekosistema Srbije. Obnavljanje šuma u okviru koga se izvodi i sadnja hrasta kitnjaka na Košutnjaku, kao i ostale mere nege koje se primenjuju u šumarskoj praksi, iziskuju multidisciplinarno znanje, veliko finansijsko ulaganje i nesebičnu posvećenost zaposlenih. Saradnja sa društveno odgovornim kompanijama, kakva je Henkel, omogućava da naši građani učestvuju u stvaranju zelene fabrike kiseonika na otvorenom. Na taj način se pojedinci i šira javnost mogu upoznati sa delom dugotrajnog procesa – procesa osnivanja šuma“, izjavila je Adiba Džudović, JP „Srbijašume“ (ŠG „Beograd“).
Foto: Henkel
Sadnja 1000 sadnica na Kosutnjaku
Foto: Henkel
Foto: Henkel
Akcija pošumljavanja pluća Beograda – Košutnjaka, realizovana je u okviru regionalne kampanje Loctite „Reci DA” u kojoj su učestvovali i potrošači, a sve sa ciljem podizanja svesti o odgovornom korišćenju predmeta, odnosno njihovom popravljanju radi ponovne upotrebe, čime bi se omogućila veća štednja resursa i manja potrošnja. Loctite brend lepkova, zaptivaka i sredstava za obradu površina omogućava laku popravku putem izdržljivih lepkova najnovije generacije čime se produžava životni vek stvari.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Drugu godinu zaredom, brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja otvara važne razgovore o odgovornoj konzumaciji alkohola, kroz kampanju „Uncool Friend“. Kampanj...
Održivost društvena odgovornost
Na Dan planete Zemlje više od 60 volontera kompanije Mastercard i OTP banke Srbija, uz stručnu podršku i vođstvo predstavnika JP Srbijašume - Šumsko gazdinstvo Beograd, zasadilo je 500 sadnica hrasta kitnjak...
Kompanija Lidl Srbija donirala je ženskoj organizaciji „Somborske šnajderke“ oko 1.000 pažljivo odabranih proizvoda iz svog asortimana, kako bi pružila dodatnu podršku ženama žrtvama nasilja u njihovoj borbi...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE