U saradnji sa JP „SrbijaŠume” kompanija Henkel Srbija posadila je 1000 sadnica hrasta kitnjaka na Košutnjaku, te još jednom pokazala svoju posvećenost zaštiti životne sredine.
Zaposleni Henkela su zajedno sa svojom decom i zaposlenima JP „SrbijaŠume”, stvorili zelenu oazu za buduće generacije.
„Akciju pošumljavanja realizujemo kao završnu fazu inicijative brenda Loctite kojom podstičemo popravku ili prenamenu predmeta koje već imamo, i time smanjujemo stvaranje otpada. Zahvalni smo svim našim potrošačima koji su učešćem u ovoj inicijativi direktno podržali akciju pošumljavanja Košutnjaka. Prateći načela Henkelove globalne Strategije održivosti, doprinosimo zaštiti šuma i veoma mi je drago što u pošumljavanju učestvuju zaposleni Henkela sa svojom decom. Zahvaljujući našim partnerima JP „SrbijaŠume” učimo naše najmlađe kako da zasade sadnicu drveta, i zajedno doprinosimo zdravijoj životnoj sredini za generacije koje dolaze“, izjavio je Mladen Samardžija, Rukovodilac prodaje i marketinga ACC Adria u kompaniji Henkel.
U saradnji sa JP SrbijaŠume kompanija Henkel Srbija posadila je 1000 sadnica hrasta kitnjaka na KosutnjakuFoto: Henkel
„U ovom veku enormnih zagađenja vazduha, vode, zemljišta i celokupne životne sredine, uloga šumskih zelenih filtera je neprocenjiva. Ova činjenica je opšteprihvaćena i poznata, dok se malo zna o naporu šumarske struke da se ispune ciljevi i dosegne željena šumovitost i kvalitet šumskih ekosistema Srbije. Obnavljanje šuma u okviru koga se izvodi i sadnja hrasta kitnjaka na Košutnjaku, kao i ostale mere nege koje se primenjuju u šumarskoj praksi, iziskuju multidisciplinarno znanje, veliko finansijsko ulaganje i nesebičnu posvećenost zaposlenih. Saradnja sa društveno odgovornim kompanijama, kakva je Henkel, omogućava da naši građani učestvuju u stvaranju zelene fabrike kiseonika na otvorenom. Na taj način se pojedinci i šira javnost mogu upoznati sa delom dugotrajnog procesa – procesa osnivanja šuma“, izjavila je Adiba Džudović, JP „Srbijašume“ (ŠG „Beograd“).
Akcija pošumljavanja pluća Beograda – Košutnjaka, realizovana je u okviru regionalne kampanje Loctite „Reci DA” u kojoj su učestvovali i potrošači, a sve sa ciljem podizanja svesti o odgovornom korišćenju predmeta, odnosno njihovom popravljanju radi ponovne upotrebe, čime bi se omogućila veća štednja resursa i manja potrošnja. Loctite brend lepkova, zaptivaka i sredstava za obradu površina omogućava laku popravku putem izdržljivih lepkova najnovije generacije čime se produžava životni vek stvari.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restaurirani film „Žuta“ (1973, Centar film), reditelja Vladimira Tadeja, a po scenariju Gordana Mihića biće besplatno prikazan za publiku u Jugoslovenskoj kinoteci u Uzun Mirkovoj ulici, u pondelj...
Kompanija Lidl Srbija je, uz pomoć svojih potrošača, u okviru tradicionalne praznične kampanje „Mala dela - velika magija“ donirala sredstva u ukupnom iznosu od 6.300.000 RSD korisnicima Crvenog krsta Srbije...
Suštinska poluga razvoja društva za UniCredit Banku u Srbiji i UniCredit Fondaciju jeste oblast obrazovanja, u koju ulažu više od milion evra kroz različite projekte u periodu od 2023. do 2026. godine. Podrš...
Danas je u Novom Sadu održana svečanost povodom završetka uspešne takmičarske sezone za mlade tenisere u organizaciji Vojvođanskog teniskog saveza. Ovaj poseban trenutak okupio je mlade teniske nade, njihove...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok