Povodom Svetskog dana školskog mleka, kompanija Imlek, tradicionalno je uručila donaciju mlečnih paketa i školske opreme deci bez roditeljskog staranja iz domova u okviru ustanove Zvečanska.
Kompanija Imlek jedna je od najstarijih i najveća je mlekara u Srbiji i regionu sa dugom tradicijom koja datira od 1953. godine. Tokom svog sedam decenija dugog poslovanja Imlek se konstantno trudio da ulaže u lokalnu zajednicu kroz različite projekte koji za cilj imaju poboljšanje kvaliteta života sugrađana, pre svega onih najmlađih. Kontinuirane donacije domovima za nezbrinutu i bolesnu decu i drugim institucijama za socijalnu zaštitu sastavni su deo poslovanja ove kompanije.
Donacija kompanije Imlek povodom Svetskog dana školskog mlekaFoto: Stefan Simonović
“Kompanija Imlek tradicionalno donira brojne ustanove za decu širom Srbije, a ovog puta smo to učinili povodom Svetskog dana školskog mleka, kako bi đacima poželeli srećan polazak u školu i skrenuli pažnju na značaj mleka u svakodnevnoj ishrani. Svetski dan školskog mleka utemeljen je 29. septembra 2000. godine od strane Organizacije za hranu i poljoprivredu Ujedinjenih nacija (FAO), a osnovni cilj obeležavanja je podsećanje na značaj konzumacije mleka i mlečnih proizvoda posebno kod dece školskog uzrasta, i značaja za njihov pravilan rast i razvoj. Sa tim ciljem i naša kompanija već više od decenije obeležava ovaj bitni datum kako bi široj javnosti, roditeljima i deci predočila sve benefite konzumacije mleka”, izjavila je Marija Malović, regionalni menadžer komunikacija i korporativnih poslova kompanije Imlek.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok