Brend Schauma kompanije Henkel je u saradnji sa UK Parabrod realizovao drugi deo projekta „Vreme je za porodicu“, koji je i ovog puta dobio značajnu pažnju publike.
U okviru ove trodnevne manifestacije održane su dve interaktivne predstave, kao i interaktivna tribina, sa ciljem osnaživanja komunikacije članova porodice i njihovih međusobnih veza. O značaju porodice i porodičnih odnosa za građane svedoči velika posećenost ovih događaja, za koje je ulaz bio potpuno slobodan.
Interaktivne predstave „Da li (se) prepoznajete?“ autorke Minje Filipović i „Ispovesti“ autorke Snežane Nenadović podsetile su odrasle da deci budu dobar primer, i ukazale na vrednosne standarde adolescenata koji su najosetljiviji i najranjiviji deo svakog društva.
Tribina na temu „Kako reagujete kada ne sretnete svoje standarde u relaciji sa decom?“ ukazala je na novu perspektivu sagledavanja i prepoznavanja lične projekcije. Sigurnost zone komfora i onoga što je nama poznato i prihvatljivo, može uticati na to da nesvesno zračimo zameranjem, koje projektujemo na svet i ljude oko sebe koji su drugačiji.
Prvi deo projekta „Vreme je za porodicu“ održan je u februaru mesecu, i pokazao je da publika ima izuzetno interesovanje za ovu temu, ali i da je interaktivnost pravi način bavljenja njome. Nastavak projekta u istom smeru, sa novim aspektima ove teme, naišao je na prihvatanje publike, koja je bila puna raznolikih emocija.
Kao brend koji već više od 80 godina brine o svakom članu porodice i inspiriše ih da uživaju u zajedničkim trenucima i stvaraju najlepše uspomene, Schauma nastoji da ovim projektom osnaži porodice i učini veze unutar njih kvalitetnijim i dubljim.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok