
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Nova aplikacija Via Normale dostupna svim korisnicima u Srbiji
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Brend Schauma kompanije Henkel je u saradnji sa UK Parabrod realizovao drugi deo projekta „Vreme je za porodicu“, koji je i ovog puta dobio značajnu pažnju publike.
U okviru ove trodnevne manifestacije održane su dve interaktivne predstave, kao i interaktivna tribina, sa ciljem osnaživanja komunikacije članova porodice i njihovih međusobnih veza. O značaju porodice i porodičnih odnosa za građane svedoči velika posećenost ovih događaja, za koje je ulaz bio potpuno slobodan.
Interaktivne predstave „Da li (se) prepoznajete?“ autorke Minje Filipović i „Ispovesti“ autorke Snežane Nenadović podsetile su odrasle da deci budu dobar primer, i ukazale na vrednosne standarde adolescenata koji su najosetljiviji i najranjiviji deo svakog društva.
Tribina na temu „Kako reagujete kada ne sretnete svoje standarde u relaciji sa decom?“ ukazala je na novu perspektivu sagledavanja i prepoznavanja lične projekcije. Sigurnost zone komfora i onoga što je nama poznato i prihvatljivo, može uticati na to da nesvesno zračimo zameranjem, koje projektujemo na svet i ljude oko sebe koji su drugačiji.
Prvi deo projekta „Vreme je za porodicu“ održan je u februaru mesecu, i pokazao je da publika ima izuzetno interesovanje za ovu temu, ali i da je interaktivnost pravi način bavljenja njome. Nastavak projekta u istom smeru, sa novim aspektima ove teme, naišao je na prihvatanje publike, koja je bila puna raznolikih emocija.
Kao brend koji već više od 80 godina brine o svakom članu porodice i inspiriše ih da uživaju u zajedničkim trenucima i stvaraju najlepše uspomene, Schauma nastoji da ovim projektom osnaži porodice i učini veze unutar njih kvalitetnijim i dubljim.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Drugu godinu zaredom, brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja otvara važne razgovore o odgovornoj konzumaciji alkohola, kroz kampanju „Uncool Friend“. Kampanj...
Održivost društvena odgovornost
Na Dan planete Zemlje više od 60 volontera kompanije Mastercard i OTP banke Srbija, uz stručnu podršku i vođstvo predstavnika JP Srbijašume - Šumsko gazdinstvo Beograd, zasadilo je 500 sadnica hrasta kitnjak...
Kompanija Lidl Srbija donirala je ženskoj organizaciji „Somborske šnajderke“ oko 1.000 pažljivo odabranih proizvoda iz svog asortimana, kako bi pružila dodatnu podršku ženama žrtvama nasilja u njihovoj borbi...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE