Održivost

21.03.2023. 13:48

Apatinska pivara

Autor: Nova ekonomija

Jelen pivo uveličalo slavlje tatama u 8.200 domaćinstava širom Srbije

Vizual: Jelen za tate

Održivost

21.03.2023. 13:48

U okviru kampanje „Jelen za tate“ tokom proteklog perioda, Jelen pivo uveličalo je slavlje u 8.200 domaćinstava širom Srbije časteći novopečene roditelje personalizovanom gajbom piva za tate i sjajnim poklonima za mame. Ilustracije radi, Jelen je častio tate sa čak 90.200 flaša piva, što je skoro kao tri puna naša najveća stadiona u Beogradu.

Statistika kaže da je svaki treći tata u Srbiji dobio na poklon gajbu sa svojim imenom, dok je najveći odziv zabeležen u decembru mesecu kada je Jelen častio čak svakog drugog tatu.

Uz tradicionalno cepanje košulje i proslavu za rođake i prijatelje, novopečeni očevi su slavili i uz Jelen pivo, dok su mame dobile Nutrino lab poklon iznenađenja. Da je kampanja “Jelen za tate” bila više nego uspešna govore i sjajni komentari, dirljive slike i videi koje su u znak zahvalnosti, tokom kampanje, potrošači delili na društvenim mrežama.

Prijave su stizale iz cele Srbije, ponajviše Beograda i Vojvodine, a potrošači su bili oduševljeni brzinom dostave čak i u najudaljenijim mestima. Zaposleni u Apatinskoj pivari su takođe izrazili želju da lično dostavljaju poklone, te su tokom jedne organizovane akcije samo u jednom danu obradovali čak 180 tata.

Prijave su zatvorene, sve dostave na vreme završene, a interesovanje je i dalje veliko jer u Jelen timu svakodnevno dobijaju apele da se akcija ponovi.

Podsećanja radi, u okviru kampanje „Jelen za tate“, sve tate koje su se ostvarile u ovoj ulozi u periodu od 1. oktobra 2022. do 31. januara 2023. godine, imale su priliku da dobiju svoju personalizovanu gajbu Jelen piva tako što su ispunili formular na veb-stranici jelenzatate.rs.

Jelen će dalje nastojati da na sličan način oduševljavala svoje potrošače i nazdravlja za naša dobra vremena.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.