JYSK, danski trgovački lanac za nameštaj i opremanje doma, još jednom je pokazao svoju posvećenost zaposlenima u Srbiji isplatom bonusa u iznosu od gotovo 75.000.000 dinara tokom finansijske godine 2023/2024. Nedavno ga je časopis TIME uvrstio među najbolje svetske kompanije, dok se ponovo našao i na prestižnoj Forbesovoj listi najboljih poslodavaca. Ovo potvrđuje JYSKov status kao jedne od najpoželjnijih radnih sredina, kako na globalnom nivou, tako i na srpskom tržištu.
Najbolji timovi nagrađeni velikim bonusima
Zaposleni u JYSK prodavnicama nagrađeni su bonusima koji su porasli za čak 120 odsto u odnosu na prethodnu finansijsku godinu. Prodavnica sa najvećim prometom ostvarila je bonus ukupne vrednosti od skoro 5.000.000 dinara. Ovakvi podsticaji ne samo da motivišu zaposlene, već i dodatno jačaju timski duh, čime se postiže vrhunska usluga i zadovoljstvo kupaca.
Milan Stevanović, Retail Manager i član Uprave JYSKa u Srbiji, naglasio je važnost ulaganja u zaposlene kroz kontinuirane edukacije, profesionalni razvoj i prijatno radno okruženje.
„Našim zaposlenima pružamo prilike za napredovanje i bonuse u skladu sa ostvarenim rezultatima, bez ograničenja visine iznosa. Na ovaj način gradimo izvanredan timski duh, u kojem svaki član doprinosi zajedničkom uspehu“, izjavio je Stevanović, posebno pohvalivši rezultate prodavnica u Nišu, Pančevu i tržnom centru Ava Park u Beogradu, koje su ove godine nadmašile očekivanja.
Prodavnica u Nišu ostvarila je najveći bonus tokom finansijske godine 2023/2024, dok su odmah iza nje prodavnice u Pančevu i Ava Parku u Beogradu.
JYSKova filozofija – zadovoljstvo zaposlenih u središtu poslovanja
JYSK kontinuirano radi na stvaranju inspirativnog radnog okruženja, redovno nagrađujući zaposlene ne samo finansijski, već i kroz zajednička druženja i uključivanje u različite sportske i društveno odgovorne projekte. Nedavno je uveden i Wellbeing – JYSK Life Club projekat.
„Zaposleni su ključ uspeha naše kompanije, i zato je važno da imaju zdrav balans između privatnog i poslovnog života. Posvećeni smo tome da se svaki član tima oseća osnaženo, cenjeno i motivisano“, istakao je Stevanović.
Prva JYSK prodavnica otvorena je 1979. godine u Danskoj, a danas kompanija uspešno posluje u 48 zemalja, sa više od 3.500 prodavnica. U Srbiji, kompanija uskoro planira otvaranje 47. prodavnice i trenutno zapošljava više od 400 radnika.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Treći po redu She’s Next Veliki edukativni događaj, okupio je hiljadu žena koje su se udružile u cilju unapređenja svojih preduzetničkih veština i poslovanja. Ovaj jedinstveni događaj, organizovan od strane ...
Zahvaljujući svojim vernim kupcima, dm je i ovog poslednjeg petka u novembru izdvojio pet odsto svog dnevnog prometa u rekordnom iznosu od 6.051.843,00 dinara za donaciju koja je uručena Narodnim kuhinjama C...
Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali ...
Put do održivosti ima određene prepreke, i zahteva kontinuirano i temeljno istraživanje, unapređenje postojećih procedura i uvođenje novih. Ono što smo naučili na tom putu je da ne odustajemo, već da predano...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok