JYSK, danski trgovački lanac za nameštaj i opremanje doma, još jednom je pokazao svoju posvećenost zaposlenima u Srbiji isplatom bonusa u iznosu od gotovo 75.000.000 dinara tokom finansijske godine 2023/2024. Nedavno ga je časopis TIME uvrstio među najbolje svetske kompanije, dok se ponovo našao i na prestižnoj Forbesovoj listi najboljih poslodavaca. Ovo potvrđuje JYSKov status kao jedne od najpoželjnijih radnih sredina, kako na globalnom nivou, tako i na srpskom tržištu.
Najbolji timovi nagrađeni velikim bonusima
Zaposleni u JYSK prodavnicama nagrađeni su bonusima koji su porasli za čak 120 odsto u odnosu na prethodnu finansijsku godinu. Prodavnica sa najvećim prometom ostvarila je bonus ukupne vrednosti od skoro 5.000.000 dinara. Ovakvi podsticaji ne samo da motivišu zaposlene, već i dodatno jačaju timski duh, čime se postiže vrhunska usluga i zadovoljstvo kupaca.
Milan Stevanović, Retail Manager i član Uprave JYSKa u Srbiji, naglasio je važnost ulaganja u zaposlene kroz kontinuirane edukacije, profesionalni razvoj i prijatno radno okruženje.
„Našim zaposlenima pružamo prilike za napredovanje i bonuse u skladu sa ostvarenim rezultatima, bez ograničenja visine iznosa. Na ovaj način gradimo izvanredan timski duh, u kojem svaki član doprinosi zajedničkom uspehu“, izjavio je Stevanović, posebno pohvalivši rezultate prodavnica u Nišu, Pančevu i tržnom centru Ava Park u Beogradu, koje su ove godine nadmašile očekivanja.
Prodavnica u Nišu ostvarila je najveći bonus tokom finansijske godine 2023/2024, dok su odmah iza nje prodavnice u Pančevu i Ava Parku u Beogradu.
JYSKova filozofija – zadovoljstvo zaposlenih u središtu poslovanja
JYSK kontinuirano radi na stvaranju inspirativnog radnog okruženja, redovno nagrađujući zaposlene ne samo finansijski, već i kroz zajednička druženja i uključivanje u različite sportske i društveno odgovorne projekte. Nedavno je uveden i Wellbeing – JYSK Life Club projekat.
„Zaposleni su ključ uspeha naše kompanije, i zato je važno da imaju zdrav balans između privatnog i poslovnog života. Posvećeni smo tome da se svaki član tima oseća osnaženo, cenjeno i motivisano“, istakao je Stevanović.
Prva JYSK prodavnica otvorena je 1979. godine u Danskoj, a danas kompanija uspešno posluje u 48 zemalja, sa više od 3.500 prodavnica. U Srbiji, kompanija uskoro planira otvaranje 47. prodavnice i trenutno zapošljava više od 400 radnika.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Više od 200 mališana iz Pčinjskog okruga okupilo se na dečjem fudbalskom takmičenju „Fangtić Cup“, turniru koji je pokazao kako sport može da inspiriše, motiviše i poveže već od najranijeg uzrasta. Poseban d...
Čak 86% građana Srbije smatra da pitanjima zaštite životne sredine, društva i odgovornog upravljanja treba posvetiti više pažnje, pokazuje istraživanje MasterIndex Srbija. Možda je kod nas taj talas ekološke...
Kompanija Henkel Srbija, u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS), proteklog vikenda organizovala je još jednu akciju čišćenja u okviru projekta „Volim reku, a ti?“, k...
Kampanja Hemofarm fondacije „Najvažniji poziv u životu“ osvojila je zlatno priznanje EFFIE Serbia Awards 2025 u kategoriji Non-Profit, potvrđujući snažnu vezu između kreativnosti, društvene odgovornosti i me...
"Teror" vlasti pred vidovdanski protest je počeo pozivanjem studenata i rathnih veterana na informativne razgovore i hapšenjem studenta Stefana Tomića, kojem se na teret stavlja delo „pozivanje na nasilnu ...
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je u utorak, četiri dana pred veliki studentski protest, da organizatori trenutnih protesta više nemaju popularnost kakvu su imali r...
Advokat Nikola Lakić za Danas kaže da hapšenje studenta Stefana Tomića zbog sumnje da je pozivao na nasilno rušenje ustavnog poretka samo pokazuje da institucije u Srbiji ne postoje, da je sve podr...