Zahvaljujući lokalnom projektu kompanije JYSK pod nazivom „JYSK za moj zeleni grad“ nove sadnice krase Park Mira u Novom Sadu i dvorište obrenovačke OŠ „Jovan Jovanović Zmaj“.
Ova inicijativa koja je prethodno realizovana u Subotici, Zaječaru i Užicu donosi pozitivne promene u gradovima u kojima JYSK posluje širom Srbije, a u narednom periodu u planu je nastavak zelene akcije i u ostalim gradovima u Srbiji.
Nove sadnice u novosadskom Parku Mira
Kompanija JYSK prepoznala je potrebe Novog Sada i priključila se akciji ozelenjavanja ovog grada, u kojem je kao posledica superćelijske oluje za samo dva dana uništeno skoro četiri hiljade stabala.
Park Mira je ovim putem dobio zelenu površinu sadnica velikih stabala pod nazivom Carpinus betulus „Fastigiata“. Ova vrsta stubastog graba kod kojeg su grane usmerene ka gore, dostiže visinu od čak 10 metara i širinu krošnje do pet metara.
Akciji ozelenjavanja su prisustvovali zaposleni JYSKa, kao i radnici JKP „Gradsko zelenilo“ Novi Sad.
„Ponosan sam što smo pokrenuli akciju „JYSK za moj zeleni grad“ i u našem Novom Sadu. Ovo je samo još jedna u nizu zelenih akcija koje sprovodimo kao kompanija, kako bismo ukazali na neprocenjiv značaj zaštite životne sredine.Svakim pošumljavanjem trasiramo dobru budućnost za naš grad, a za dobrobit sadašnjih i budućih generacija nastavićemo da sprovodimo aktivnosti koje daju rezultate i doprinose očuvanju i unapređenju kvaliteta života“, rekao je Goran Bakić, Store manager JYSK radnje u Novom Sadu.
Zeleni kutak za školarce u Obrenovcu
Pored pošumljavanja u Novom Sadu, kompanija JYSK je nedavno sprovela ozelenjavanje dvorišta OŠ „Jovan Jovanović Zmaj“ u Obrenovcu. Zaposleni kompanije JYSK i učenici OŠ „Jovan Jovanović Zmaj“ u ovoj akciji zasadili su čak 30 zimzelenih grmova Photinia Serrulata Red, biljke poznate po svojoj specifičnoj crvenoj boji.
„Imajući u vidu da živimo u gradu u kojem se nalaze dve najveće termoelektrane u Srbiji, došli smo na ideju da pomognemo lokalnoj zajednici i ulepšamo dvorište osnovne škole. Time želimo da omogućimo zdraviju i lepšu sredinu i kvalitetniji vazduh za naše najmlađe. Ovo je naš prvi projekat u Obrenovcu, a u budućnosti ćemo nastaviti da kao kompanija doprinosimo ovakvim zelenijim promenama “, rekao je Branko Gvozdić, Store manager JYSK prodavnice u Obrenovcu.
Vera Đorđević, direktorka OŠ „Jovan Jovanović Zmaj“, istakla je da je ova akcija odličan primer svim đacima na koji način društvena odgovornost, kako kompanija, tako i pojedinaca, pomaže u rešavanju ekoloških problema.
„Zahvalni smo kompaniji JYSK što je odabrala našu školu za donaciju sadnica, koje će bez sumnje ukrasiti i oplemeniti školsko dvorište i učiniti ga prijatnijim za boravak našim učenicima. S obzirom na to da su ovakve akcije od izuzetnog značaja, kako ekološkog i društvenog tako i edukativnog, uvek smo otvoreni za kvalitetne ideje i nadamo se ovakvim saradnjama i u budućnosti“, naglasila je direktorka Đorđević.
JYSK planira da nastavi sprovođenje zelenih inicijativa širom Srbije, a kako bi istakla svoju zahvalnost prema ovakvim inicijativama i naporima svojih zaposlenih, kompanija sve zaposlene koji učestvuju u ovim projektima nagrađuje dodatnim slobodnim danom.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok