Kompanija JYSK, poznata po snažnom fokusu na brigu o zaposlenima, donela je odluku da na godišnjem nivou investira dodatnih 68.382.169 dinara u povećanje plata svojih zaposlenih u prodavnicama u Srbiji. Ovo ulaganje predstavlja prosečno povećanje plata od 15 odsto, što je još jedan korak u nizu konkretnih mera kojima JYSK potvrđuje status jednog od najpoželjnijih poslodavaca – kako u Srbiji, tako i na globalnom nivou.
Pre nekoliko meseci ovu kompaniju je časopis TIME svrstao među najbolje svetske kompanije, dok se ponovo našao i na prestižnoj Forbesovoj listi najboljih poslodavaca.
Takva odluka dolazi kao nastavak JYSKove dugoročne strategije ulaganja u ljude i stvaranja sigurnog i stimulativnog radnog okruženja. I u prethodnim godinama, kompanija je pokazala da je lider u sektoru maloprodaje kada je reč o brizi o zaposlenima – od Wellbeing programa, ulaganja u programe razvoja i edukacija do isplaćenih bonusa u vrednosti 75.000.000 dinara.
„U JYSKu verujemo da su naši zaposleni temelj našeg uspeha. Ovo povećanje predstavlja još jedan korak ka izgradnji radnog okruženja u kojem se trud, posvećenost i rezultati zaista prepoznaju i nagrađuju“, izjavila je Vesna Kukić Lončarić, Country director za JYSK Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju.
Povećanje plata koje je sada najavljeno obuhvatiće sve zaposlene u prodavnicama i predstavlja deo šire strategije kompanije da svojim zaposlenima obezbedi stabilno, motivišuće i transparentno radno okruženje.
U vremenu kada su izazovi na tržištu rada sve veći, JYSK se još jednom izdvaja kao poslodavac koji ne samo da zadržava kvalitetne kadrove – već i gradi zajednicu zadovoljnih i lojalnih zaposlenih, spremnih da rastu zajedno sa kompanijom.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
Dok se sezona vegetacije približava kraju, u poljoprivrednim školama širom Srbije tek počinje posao koji bi mogao da poboljša stabilnost budućeg roda — obezbeđivanje staništa za pčele i druge oprašivače, koj...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.