Dvorište vrtića „Zvončica“, koji posluje u okviru Predškolske ustanove „Vukica Mitrović“, danas je dobilo potpuno novi, zeleni izgled u okviru inicijative „JYSK za moj zeleni grad“, a tokom ove sedmice to isto očekuje i dvorište vrtića “Bubamara”.
Akciji sadnje pridružili su se zaposleni kompanije JYSK, deca i njihovi vaspitači koji su zajedničkim trudom obogatili dvorišta vrtića i doprineli stvaranju prijatnijeg i zdravijeg prostora za igru i boravak najmlađih.
„Kroz projekte kao što je „JYSK za moj zeleni grad“ – deca, ali i svi mi, učimo koliko je važno brinuti o prirodi i koliko zajedničkim trudom možemo doprineti zdravijoj i lepšoj budućnosti našeg grada. Ponosni smo što ovaj projekat po drugi put sprovodimo u Leskovcu, jer verujemo da ovakvi primeri mogu pokrenuti zajednicu i podstaći je na još veću brigu o sredini u kojoj živimo.“, izjavio je Marko Makić, Store Manager JYSK prodavnice u Leskovcu.
Iz Predškolske ustanove „Vukica Mitrović“ poručuju da je donacija značajna za unapređenje prostora u kojem deca provode vreme, ali i za jačanje svesti o važnosti ekologije.
„PU „Vukica Mitrović“ otvorena je za saradnju i zajedničke akcije u lokalnoj zajednici u cilju poboljšanja uslova u kojima odrastaju deca. Donacija koju smo dobili od kompanije JYSK za nas je veoma značajna jer će nam omogućiti da unapredimo kvalitet uređenja naših dvorišta i bolju sredinu za igru dece. U eko vrtiću „Zvončica“ koji je deo međunarodnog programa Eko škola Srbije, od doniranih sadnica formiraćemo zeleni lavirint koji će omogućiti kvalitetnije aktivnosti dece, a jedan deo sadnica oplemeniće i prostor u vrtiću „Bubamara.“, istakla je Jolanda Ilić, stručni saradnik PU „Vukica Mitrović“.
Inicijativa „JYSK za moj zeleni grad“ već nekoliko godina donosi nova, uređena i zdravija mesta širom Srbije – od parkova i školskih dvorišta, do prostora za rekreaciju i druženje. Kroz ovakve projekte, kompanija JYSK pokazuje da društveno odgovorno poslovanje podrazumeva stvaranje lepšeg okruženja za sve generacije, ali i da ulaganje u zelene površine nije samo „dekoracija prostora“, već i dugoročna investicija u kvalitet života zajednice.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U duhu novogodišnjih praznika i darivanja, kompanija Imlek i ove godine nastavlja svoju dugogodišnju tradiciju društveno odgovornog poslovanja, pružajući podršku deci bez roditeljskog staranja i štićenicima ...
Nastavljajući više od tri decenije dugu tradiciju sistematskog ulaganja u mlade i njihovo obrazovanje, Hemofarm fondacija predstavila je 33. generaciju stipendista za školsku 2025/2026. godinu.Deset izuz...
Jelica Milošević, Milica Martinović i Ana Salević laureatkinje su ovogodišnjih Nacionalnih priznanja u okviru renomiranog međunarodnog programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci” (L’Oréal - UNESCO For Wome...
Dve srebrne plakete osvojila je kompanija Grand kafa za kampanju „Hajde da imamo vremena za pregled“, i to na prestižnom Danu Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).
Tokom obeležavanja 65. godišnji...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.