Kako bi ulepšao svakodnevni rad i boravak mališana i vaspitača, međunarodni danski maloprodajni lanac JYSK uručio je vrtiću „Bubamara“, PU Poletarac iz Nove Pazove donaciju u vidu opreme za igru kojom su uređene igraonice. Tim povodom, najavljeno je i otvaranje JYSK prodavnice u ovom naselju.
Ivan Vančić, regionalni vođa (District manager) kompanije JYSK posetio je dečiji vrtić i uručio vrednu donaciju.
“Svesni odgovornosti koju imamo, kao kompanija uvek nastojimo da pomognemo onima kojima je to najpotrebnije. Dolaskom u Novu Pazovu, pored otvaranja novih radnih mesta, želimo da doprinesemo lokalnoj zajednici i poboljšamo uslove boravka dece i ostalih korisnika u vrtiću i ulepšamo njihove dane“, istakao je Vančić.
Pored brige i podrške lokalnoj zajednici, kompanija JYSK je najavila da u Novoj Pazovi otvara i novu prodavnicu.
Kupci u Novoj Pazovi imaće priliku da iskuse nov i inspirativniji način kupovine u radnji uređenoj prema skandinavskom konceptu 3.0. Prodavnica će svoja vrata otvoriti 23. marta na adresi Vojački put 1a u 10 časova i to ujedno predstavlja 44. radnju ove kompanije u Srbiji, koja će poslovati na gotovo 1.000 kvadratnih metara i zaposliti pet novih radnika.
Povodom otvaranja radnje u Novoj Pazovi, JYSK je pripremio značajne popuste koji će iznositi čak do 70 odsto, a tokom prva dva dana, posebni pokloni iznenađenja u vidu jastuka i jorgana čekaju prvih 100 kupaca. Više informacija o ponudama i akcijama nove prodavnice možete pronaći na JYSK otvaranje Nova Pazova.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok