McDonald’s Srbija ove godine obeležava važan jubilej, dve decenije uspešne saradnje na projektu „Integracija osoba sa intelektualnim teškoćama u socijalnu sredinu“ koji se realizuje u saradnji sa Kreativno edukativnim centrom KEC.
„Veoma smo srećni i zadovoljni što smo bili prva kompanija u Srbiji koja je zajedno sa našim partnerima iz KEC-a, prepoznala i pokrenula izuzetno važnu temu, a to je inkluzija mladih osoba sa intelektualnim teškoćama u društvo i to kroz program koji je te 2004. omogućio da ovi divni mladi ljudi ostvare svoje ljudsko pravo na rad i aktivan život u zajednici. Uz logističku podršku Ministarstva rada, zapošljavanja i socijalne politike, pre 20 godina 12 osoba je bilo radno angažovano u naša dva McDonald’s restorana. Saradnju smo unapređivali svake godine i danas ovi mladi ljudi dolaze u sedam naših restorana“ rekla je Desanka Landauer, direktorka marketinga u McDonald’s Srbija.
Tokom dve decenije saradnje McDonald’s i KEC su realizovali mnoge događaje, poput obeležavanja Svetskog dana deteta u McDonald’s restoranu Bezistan, pod sloganom „Svi smo mi isti“, uz podršku mnogih javnih ličnosti, koje su svojim prisustvom skrenule pažnju javnosti na postojanje, potrebe, želje i mogućnosti naših sugrađana, koji su do tada bili isključeni.
„Kreativno edukativni centar za osobe sa intelektualnim teškoćama – KEC veruje u ideju da je svako ljudsko biće jedinstveno i dragoceno za zajednicu u kojoj živi i da joj doprinosi svojim znanjem, radom, umećem ili samim svojim postojanjem. Zato smo i osmislili ovaj program i veliku zahvalnost dugujemo upravi McDonald’s restorana, koja je 2004. godine, prva u Beogradu prepoznala potrebe i značaj inkluzije naših korisnika kroz radno angažovanje. Od 12 korisnika koji su počeli da rade u 2 restorana, tokom 20 godina kroz program je prošlo blizu 100 osoba u 7 restorana“ rekla je Margareta Greta Kecman, predsednica Upravnog odbora.
„Savez MNRO Srbije okuplja 50 udruženja članica iz cele Srbije, čiji je zajednički cilj unapređenje prava i položaja osoba sa intelektualnim invaliditetom. Veoma sam ponosna na Udruženje KEC, koje je, pored mnogih aktivnosti koje je realizovalo na ostvarenju zajedničkog cilja, pre 20 godina pokrenulo veoma važan segment na unapređenju kvaliteta života naših korisnika, a to je pravo na rad, zapošljavanje i radno angažovanje. Drago nam je što smo imali tu mogućnost da damo podršku saradnji KEC-a i McDonald’s-a i što danas vidimo rezultate te saradnje, a to su zaposlene osobe sa intelektualnim invaliditetom, što predstavlja vrhunac podrške kroz rad naših udruženja koje vodi ka kvalitetnom samostalnom životu u zajednici“ rekla je Marijana Taranović Todorović, sekretar Saveza MNRO Srbije.
Na konferenciji su govorili i Slavica Milojević iz Republičkog zavoda za socijalnu zaštitu, Igor Raičević iz Gradskog sekretarijata za obrazovanje i dečiju zaštitu o naporima koje država ulaže za podršku osobama sa intelektualnim smetnjama. Pored njih govorila je i Slavica Živković, mama Maje koja od 2004. radi u Meku u okviru ovog programa i rekla koliko je važno za roditelje da i njihova deca imaju radnu obavezu i što su prihvaćeni u društvu. Prisutnima se obratila i Anica Klepo, radno angžovana u okviru KEC i McDonald’s programa od 2004. i rekla koliko su svi srećni što imaju priliku da rade i druže se.
Članovi KEC-a, osobe sa intelektualnim teškoćama letovali su svake godine u Bogovađi zahvaljujući finansijskoj podršci McDonald’s-a. Ipak najvažniji poklon koji im je Mek obezbedio je mogućnost da budu prisutni u McDonald’s restoranima na svojim radnim mestima.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Treći po redu She’s Next Veliki edukativni događaj, okupio je hiljadu žena koje su se udružile u cilju unapređenja svojih preduzetničkih veština i poslovanja. Ovaj jedinstveni događaj, organizovan od strane ...
Zahvaljujući svojim vernim kupcima, dm je i ovog poslednjeg petka u novembru izdvojio pet odsto svog dnevnog prometa u rekordnom iznosu od 6.051.843,00 dinara za donaciju koja je uručena Narodnim kuhinjama C...
Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali ...
Put do održivosti ima određene prepreke, i zahteva kontinuirano i temeljno istraživanje, unapređenje postojećih procedura i uvođenje novih. Ono što smo naučili na tom putu je da ne odustajemo, već da predano...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok