Povodom Svetskog dana mleka, kompanija Imlek još jednom je pokazala svoju posvećenost najmlađima, donirajući mlečne proizvode velikom broju dece koja koriste usluge svratišta za decu. Ove godine, kompanija je donirala više od 6.000 paket proizvoda Moja Kravica čokoladnog mleka svratištima u Beogradu i Novom Sadu.
Jedna od vodećih misija kompanije Imlek jeste obezbeđivanje zdravih, ukusnih i hranljivih proizvoda u cilju podizanja nivoa svesti o neophodnosti zdravog i izbalansiranog načina ishrane. U proteklim godinama, Imlek je sproveo više desetina društveno odgovornih akcija, sa namerom da poboljša uslove života najmlađima u zajednici u okviru koje posluje.
„Raduje nas što i ove godine nastavljamo tradiciju obeležavanja Svetskog dana mleka kroz druženje sa decom iz najosetljivijih društvenih kategorija. Doniranjem mlečnih paketića doprinosimo njihovom srećnijem i zdravijem odrastanju. Redovna konzumacija mleka pozitivno utiče na razvoj kostiju i zuba, kao i na kognitivne funkcije poput učenja i pamćenja. Moja Kravica je simbol bezbrižnog detinjstva mnogih generacija, i trudićemo se da i u budućnosti ulepšamo ovaj period života što većem broju mališana“, izjavila je Marija Malović, regionalni menadžer komunikacija i korporativnih poslova Imleka.
Od 2000. godine, Svetski dan mleka obeležava se 1. juna širom sveta kako bi se povećala svest o važnosti mleka i mlečnih proizvoda u ishrani. Važnost ove misije prepoznala je i kompanija Imlek, koja nastavlja sa svojom težnjom da unapredi kvalitet života dece i zajednice kroz svoje proizvode i društveno odgovorne inicijative.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kada je Business Info Group objavila Lidere društvene odgovornosti 2010. godine, prvu ediciju tog tipa u Srbiji, istraživanje javnog mnjenja koje je rađeno tada pokazalo je da u javnosti postoji percepcija d...
Deda Mrazovi pomoćnici naporno su radili i ove zime, pripremivši iznenađenja za najmlađe i poklone koje su želeli čitave godine. U susret praznicima, Lidl vilenjaci su poranili i upakovali oko 1.200 novogodi...
Mol Serbia je deo jedne od vodećih kompanija, kada je reč o nafti, ali i zelenoj energiji u regionu, Mol Grupa čije sedište je u Budimpešti. Pored poslovnih aktivnosti u Srbiji, Mol Grupa u svom portfoliu im...
Održivo poslovanje je u savremenom dobu od poželjnog postalo ključni faktor u oblikovanju dugoročnih poslovnih strategija.[caption id="attachment_163213" align="alignnone" width="364"] Jovana Vještica,...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok