Povodom Svetskog dana mleka, kompanija Imlek još jednom je pokazala svoju posvećenost najmlađima, donirajući mlečne proizvode velikom broju dece koja koriste usluge svratišta za decu. Ove godine, kompanija je donirala više od 6.000 paket proizvoda Moja Kravica čokoladnog mleka svratištima u Beogradu i Novom Sadu.
Jedna od vodećih misija kompanije Imlek jeste obezbeđivanje zdravih, ukusnih i hranljivih proizvoda u cilju podizanja nivoa svesti o neophodnosti zdravog i izbalansiranog načina ishrane. U proteklim godinama, Imlek je sproveo više desetina društveno odgovornih akcija, sa namerom da poboljša uslove života najmlađima u zajednici u okviru koje posluje.
„Raduje nas što i ove godine nastavljamo tradiciju obeležavanja Svetskog dana mleka kroz druženje sa decom iz najosetljivijih društvenih kategorija. Doniranjem mlečnih paketića doprinosimo njihovom srećnijem i zdravijem odrastanju. Redovna konzumacija mleka pozitivno utiče na razvoj kostiju i zuba, kao i na kognitivne funkcije poput učenja i pamćenja. Moja Kravica je simbol bezbrižnog detinjstva mnogih generacija, i trudićemo se da i u budućnosti ulepšamo ovaj period života što većem broju mališana“, izjavila je Marija Malović, regionalni menadžer komunikacija i korporativnih poslova Imleka.
Od 2000. godine, Svetski dan mleka obeležava se 1. juna širom sveta kako bi se povećala svest o važnosti mleka i mlečnih proizvoda u ishrani. Važnost ove misije prepoznala je i kompanija Imlek, koja nastavlja sa svojom težnjom da unapredi kvalitet života dece i zajednice kroz svoje proizvode i društveno odgovorne inicijative.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U finalu međudržavnog rukometnog turnira Sportskih igara mladih u Splitu, rukometaši Metaloplastike iz Šapca, pobednika državnog Wiener Städtische KUPA u muškoj konkurenciji, zasluženo su pobedili i osvojili...
Lidl Srbija je i ovog leta ostao veran podršci domaćim proizvođačima, partnerski investirajući u kvalitet i razvoj srpskih proizvoda, naročito voća i povrća. Od početka ove sezone, Lidl je otkupio ...
Sa ponosom objavljujemo da je Wiener Städtische osiguranje dobitnik prestižnog priznanja Superbrands 2024/2025 u kategoriji Osiguranje. Kompanija time nastavlja da potvrđuje snagu, pouzdanost i prepoznatljiv...
U susret Međunarodnom danu napuštenih životinja, koji se obeležava svake treće subote u avgustu, kompanija Lidl je donirala tonu hrane i grickalica za mačke udruženju za spasavanje životinja Animal Rescue S...
Ove nedelje će se ponovo održati skupovi građana protiv blokada i protesta širom zemlje, kako je najavljeno u čak sto gradova. Ipak, iako iz vlasti najavljuju sve veće skupove, naši sago...
U trenutku kada su najavljene mere protiv visokih cena hrane i ostalih proizvoda, kroz ograničenje marži, ekonomisti su odmah ocenili da će one potrajati "dok trgovci ne pronađu način da ih zaobiđ...
“Obećanje, ludom radovanje” - na kraju je tako bilo i u slučaju doktorke Danice Grujičić, bar za one koji su se nadali da će ona nešto poboljšati u srpskom zdravstvu kad je sela u ministarsku fotelju....
Srbija je demokratija, koja će izbore održati pre roka koji ističe 2027. godine, ali ne može prihvatiti nasilje, prikriveno kao aktivizam, koje podriva institucije izgrađene predanošću i uz podršku evropskih part...
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.