Kompanija NIS nastavila je sa podrškom zdravstvenim ustanovama u našoj zemlji u kojima se leče oboleli od COVID-19. Želeći da olakšaju bolničke dane pacijentima, ali i doprinesu unapređenju uslova za rad medicinskog osoblja, predstavnici NIS-a uručili su donaciju od gotovo 10.000 litara pijaće vode „Jazak“ kovid bolnici u Batajnici, koja posluje u sastavu Univerzitetskog kliničkog centra Srbije.
Donaciju je u ime kompanije NIS uručio Vadim Smirnov, zamenik generalnog direktora, dok je u ime domaćina uručenju donacije prisustvovala dr Tatjana Adžić Vukičević, direktorka bolnice u Batajnici.
Današnja donacija je nastavak podrške koju kompanija NIS pruža zdravstvenim ustanovama širom Srbije koje zbrinjavaju obolele od COVID-19. Kompanija je tokom 2020. i 2021. godine tim ustanovama poklonila više od 111 hiljada litara pijaće vode u vrednosti od sedam miliona dinara. Pored bolnice u Batajnici, voda „Jazak“ donirana je Kliničkom centru Vojvodine, Univerzitetskom kliničkom centru Niš i pripadajućoj kovid bolnici u Kruševcu, kao i medicinskom osoblju kovid odeljenja KBC „Bežanijska kosa“. Pored ustanova specijalizovanih za lečenje pacijenata obolelih od COVID-19, kompanija NIS je donirala pijaću vodu i pacijentima na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije, kao i mnogim drugim zdravstvenim ustanovama širom Srbije.
Tatjana Adžić Vukičević, direktorka bolnice u Batajnici, zahvalila je kompaniji NIS na podršci pacijentima i zdravstvenim radnicima.
„Želim da se zahvalim kompaniji NIS za pomoć koju je donirala kovid-bolnici Batajnica u vidu neophodne vode koja će koristiti nama, zdravstvenim radnicima i našim pacijentima. Želim da vam se još jednom najljubaznije zahvalim što ste izdvojili vreme i došli da nas obiđete“, istakla je Tatjana Adžić Vukičević.
Foto: NIS
Vadim Smirnov, zamenik generalnog direktora NIS-a, naglasio je da je ulaganje u zdravstvo jedno od strateških opredeljenja kompanije.
„Proteklih godina smo videli koliko je bitno imati čvrst, efikasan i fleksibilan zdravstveni sistem. Kompanija NIS, koja se bavi energetskom bezbednošću, već odavno prepoznaje koliko je bitno imati jak zdravstveni sistem i koliko je to važno za naše građane. Zbog toga smo u podršku zdravstvu do sada uložili gotovo 240 miliona dinara. Ispred ove bolnice mi vidimo da država ulaže značajna sredstva u zdravstvene institucije, ali u zdravom društvu i biznis mora da bude odgovoran i da se tako ponaša. I mi smo građani, i mi smo korisnici, i mi isto dolazimo u ove ustanove. Zato NIS svoje donacije sprovodi sistemski i ne samo u Beogradu, nego i u Kruševcu, Novom Sadu, Zrenjaninu. Želimo da budemo primer i da se i druge kompanije pridruže istom cilju. I to ostaje naše strateško opredeljenje“, izjavio je Smirnov.
Podrška zdravstvenim ustanovama jedan je od osnovnih pravaca društveno odgovornog poslovanja kompanije NIS. Od 2009. godine kompanija je kroz različite programe i donatorske aktivnosti u unapređenje uslova za rad javnog zdravstva investirala gotovo 240 miliona dinara. Na podršci zdravstvenim radnicima angažovali su se i zaposleni NIS-a, članovi Kluba volontera, koji su organizovali akcije uređenja i ulepšavanja prostorija brojnih zdravstvenih ustanova u našoj zemlji. Među institucijama javnog zdravstva koje je podržala kompanija NIS su i Institut za majku i dete „Dr Vukan Čupić“, Univerzitetska dečja klinika „Tiršova“ u Beogradu, Institut za zdravstvenu zaštitu dece i omladine Vojvodine u Novom Sadu, Opšta bolnica „Studenica“ u Kraljevu, Kliničko-bolnički centar u Kosovskoj Mitrovici, Hemato-onkološko odeljenje za dečje interne bolesti u Nišu i mnoge druge. Podrška zdravstvu i medicinskim radnicima ostaće jedan od prioriteta društveno odgovornih projekata kompanije NIS i u narednom periodu.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok