Nastavljajući da brine o zajednici u kojoj posluje, kao i o dobrobiti njenih članova, kompanija NIS podržala je obnovu tri dečja igrališta u naseljima opštine Kanjiža. Ovaj projekat, vredan dva miliona dinara, realizovan je u saradnji sa Udruženjem građana „LandART“ iz Kanjiže.
Zahvaljujući ovoj donaciji kompanije NIS, gotovo 1000 mališana iz naselja Male Pijace, Horgoš i Velebit, dobili su nove bezbedne elemente na svojim igralištima, gde će imati priliku da stvaraju nove uspomene i uživaju u igri i razonodi sa svojim vršnjacima. Ovim povodom, igralište u Malim Pijacama obišli su Robert Fejstamer, predsednik opštine Kanjiža, Vadim Smirnov, zamenik generalnog direktora kompanije NIS, i Atila Šafranj, predstavnik udruženja „LandART“.
Robert Fejstamer, predsednik opštine Kanjiža, istakao je značaj saradnje sa kompanijom NIS.
„Nadam se da ćemo još dugo imati zajednički program i zajedničke akcije u vezi sa razvojem naše opštine. Danas imamo posebnu čast i mogućnost da dobijemo još dva miliona dinara kao posebnu donaciju od kompanije i zahvaljujemo na tome. Mi imamo 13 naselja i u tri ćemo sada imati obnovljeno igralište. Naša deca su naša budućnost i ako se oni dobro osećaju u našoj sredini, zajednici, opštini, onda se nadamo da će ovde ostati“, rekao je Fejstamer.
Vadim Smirnov, zamenik generalnog direktora NIS-a, kazao je da su do sada u opštini Kanjiža zajednički realizovani brojni značajni projekti u korist građana i da će se saradnja nastaviti.
„Hteo bih da zahvalim građanima opštine Kanjiža na tome što nas doživljavaju kao partnere i svoje prijatelje i omogućavaju NIS-u da uspešno posluje na ovim prostorima. Mi ćemo, kao društveno odgovorna kompanija, učiniti sve što je do nas da još više učvrstimo taj odnos i da dalje poboljšavamo tu saradnju. U sledećoj godini NIS i opština Kanjiža sarađivaće u oblasti obrazovanja i mi ćemo uložiti sredstva u našu decu, jer je slogan NIS-a “Budućnost na delu“, a ta budućnost su naša deca“, istakao je Smirnov.
Atila Šafranj, predstavnik Udruženja građana „LandART”, zahvalio je kompaniji NIS na podršci.
„Zahvaljujemo se Naftnoj industriji Srbije koja je i ove godine donirala sredstva iz kojih smo uspeli da na teritoriji Opštine Kanjiža obnovimo tri igrališta i to u Horgošu, Velebitu i u Malim Pijacama. Iz dobijenih sredstava trudili smo se da nabavimo ne samo atraktivne, već i bezbedne elemente, tako da ono što je ugrađeno i postavljeno na ovom igralištu ima sve bezbednosne sertifikate. Posla imamo još puno i iskreno se nadam da ćemo ubuduće imati prilike da sarađujemo sa NIS-om, a što se tiče rezultata dovoljno je samo da pogledate lica ovih mališana koji su oko nas“, izjavio je Šafranj.
Kompanija NIS već godinama ostvaruje uspešnu saradnju sa opštinom Kanjiža. Između ostalog, ova opština je partner kompanije NIS i u okviru društveno odgovornog programa „Zajednici zajedno“ od samog njegovog osnivanja 2009. godine. Samo u okviru ovog programa u Kanjižu je ukupno uloženo više od 76 miliona dinara i realizovano 98 projekata.
Pored obnove dečjih igrališta u tri naselja opštine Kanjiža putem direktne donacije, kompanija NIS je u okviru programskog ciklusa „Zajednici zajedno“ 2021, iznosom od pet miliona dinara podržala projekat „Eko park za zdravu zajednicu“ čime su mališani sa teritorije opštine Kanjiža dobili prvi eko park, opremljen inovativnim parkovskim elementima i solarnim osvetljenjem, koji je oplemenjen i autohtonim vrstama biljaka.
Ove godine programski ciklus „Zajednici zajedno“ takođe je usmeren na decu i mlade, odnosno na unapređenje nastavnog procesa i infrastrukture objekata osnovnih i srednjih škola, a za opštinu Kanjiža kompanija NIS je u okviru aktuelnog konkursa programa „Zajednici zajedno“, obezbedila sredstva u iznosu od osam miliona dinara.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok