Predstavnici kompanije Siberian Wellness Srbija, zajedno sa partnerima, a u saradnji sa lokalnom samoupravom i uz podršku lokalnog stanovništva, pridružili su se međunarodnom projektu „100ha“ i sproveli akciju pošumljavanja u mestu Kusić.
Projekat „100 ha“ je stabilan, razvojni projekat međunarodnog nivoa u okviru Plana održivog razvoja kompanije i predstavlja redovnu međunarodnu manifestaciju Siberian Wellness-a, koji ima za cilj obnavljanje i zaštitu šuma.
Povodom akcije pošumljavanja u mestu Kusić direktor prodaje i razvoja poslovanja kompanije Siberian Wellness u Srbiji Aleksandar Ivanović, istakao je:
„Siberian Wellness je proizvodna kompanija sa međunarodnim prisustvom. Proizvodimo i promovišemo prirodne, bezbedne proizvode za aktivan stil života, zdravlje i lepotu. Koristeći prirodne sastojke, dobro razumemo vrednost brige o životnoj sredini, a kroz akciju pošumljavanja udružujemo naše zaposlene, poslovne partnere i klijente sa ciljem da zajedničkim snagama utičemo na bolje sutra.
Ponosni smo na činjenicu da ovim projektom stvaramo zdraviju i zeleniju okolinu, kao i čistiju planetu koju ostavljamo svojoj deci. Naša kompanija osim što veliku pažnju posvećuje širenju svesti o važnosti dobrog zdravlja i važnosti prevencije, mi itetakako brinemo i o životnoj sredini koja je neizostavni deo te prevencije. Želim da istaknem da je priroda primarna za naše zdravlje i da je potrebno da vodimo računa o njoj i da je negujemo, kako bi ona negovala nas“.
U okviru pomenutog projekta posađeno je 600 sadnica autohtonih vrsta drveća na 2 hektara površine. Ova akcija predstavlja posvećenost očuvanju prirode i stvaranju zdravijeg i održivijeg okruženja za buduće generacije. Kompanija će i u narednom periodu sprovoditi slične akcije sa željom da pozitivno utiče na zaštitu životne sredine, ali i širenje svesti o važnosti očuvanja naše planete i njenih prirodnih resursa.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok