
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Nova aplikacija Via Normale dostupna svim korisnicima u Srbiji
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Predstavnici kompanije Siberian Wellness Srbija, zajedno sa partnerima, a u saradnji sa lokalnom samoupravom i uz podršku lokalnog stanovništva, pridružili su se međunarodnom projektu „100ha“ i sproveli akciju pošumljavanja u mestu Kusić.
Projekat „100 ha“ je stabilan, razvojni projekat međunarodnog nivoa u okviru Plana održivog razvoja kompanije i predstavlja redovnu međunarodnu manifestaciju Siberian Wellness-a, koji ima za cilj obnavljanje i zaštitu šuma.
„Siberian Wellness je proizvodna kompanija sa međunarodnim prisustvom. Proizvodimo i promovišemo prirodne, bezbedne proizvode za aktivan stil života, zdravlje i lepotu. Koristeći prirodne sastojke, dobro razumemo vrednost brige o životnoj sredini, a kroz akciju pošumljavanja udružujemo naše zaposlene, poslovne partnere i klijente sa ciljem da zajedničkim snagama utičemo na bolje sutra.
Ponosni smo na činjenicu da ovim projektom stvaramo zdraviju i zeleniju okolinu, kao i čistiju planetu koju ostavljamo svojoj deci. Naša kompanija osim što veliku pažnju posvećuje širenju svesti o važnosti dobrog zdravlja i važnosti prevencije, mi itetakako brinemo i o životnoj sredini koja je neizostavni deo te prevencije. Želim da istaknem da je priroda primarna za naše zdravlje i da je potrebno da vodimo računa o njoj i da je negujemo, kako bi ona negovala nas“.
U okviru pomenutog projekta posađeno je 600 sadnica autohtonih vrsta drveća na 2 hektara površine. Ova akcija predstavlja posvećenost očuvanju prirode i stvaranju zdravijeg i održivijeg okruženja za buduće generacije. Kompanija će i u narednom periodu sprovoditi slične akcije sa željom da pozitivno utiče na zaštitu životne sredine, ali i širenje svesti o važnosti očuvanja naše planete i njenih prirodnih resursa.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Drugu godinu zaredom, brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja otvara važne razgovore o odgovornoj konzumaciji alkohola, kroz kampanju „Uncool Friend“. Kampanj...
Održivost društvena odgovornost
Na Dan planete Zemlje više od 60 volontera kompanije Mastercard i OTP banke Srbija, uz stručnu podršku i vođstvo predstavnika JP Srbijašume - Šumsko gazdinstvo Beograd, zasadilo je 500 sadnica hrasta kitnjak...
Kompanija Lidl Srbija donirala je ženskoj organizaciji „Somborske šnajderke“ oko 1.000 pažljivo odabranih proizvoda iz svog asortimana, kako bi pružila dodatnu podršku ženama žrtvama nasilja u njihovoj borbi...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE