Do četrnaeste godine dvostruko više devojčica odustane od sporta u odnosu na dečake istog uzrasta, podaci su svetske Fondacije za ženski sport (Women Sports Foundation)[1].
Zato je važno ulagati u stvaranje uslova za bavljenje sportom i razvoj karijera u sportu već u najranijem dobu, a upravo sa tim ciljem kompanija Visa je uručila donaciju Institutu za ženski sport u vrednosti od 25.000 dolara. Sredstva koja će biti donirana u vidu sportske opreme i rekvizita očekuje se da unaprede dostupnost sporta i fizičke aktivnosti devojčicama u gradovima i mestima širom Srbije.
„Sa izuzetnim ponosom uručujemo donaciju Institutu za ženski sport, kako bismo motivisali devojčice širom naše zemlje da se bave sportom i omogućili im bolje uslove za razvoj njihovih talenata i uspešnih sportskih karijera. Jako je važno da podržimo devojčice na tom putu, jer on za njih ne znači samo fizičku aktivnost, već usvajanje važnih životnih veština kao što su vera u sebe, liderstvo, timski rad, uz dugoročne zdravstvene benefite. Za nas u kompaniji Visa osnaživanje devojčica ima veliku važnost i mi ćemo nadalje ostati posvećeni cilju da svaka žena ima mogućnost da se ostvari u svakoj profesiji koju poželi“, istakla je Ana Drašković, potpredsednica i generalna direktorka kompanije Visa za jugoistočnu Evropu.
Donacija je prikupljena u okviru inicijative „Visa olimpijski karavan“, koja je sprovedena tokom leta i čiji je cilj bio da se u velikoj sportskoj akciji trčanjem ili pešačenjem pređe put od Beograda do Pariza dugačak 1780 kilometara. Za svaki pređeni kilometar, kompanija Visa je donirala 1.000 dinara u vrednosti opreme Institutu za ženski sport, a olimpijski karavan je obišao četiri gradova Srbije uključujući Beograd, Novi Sad, Kragujevac i Niš. Ovom akcijom pređeno je ukupno 1.200 km, prikupljeno 25.000 dolara i učestvovao je veliki broj sportskih entuzijasta.
„Velika je sreća kada upoznaš ljude koji su puni razumevanja za prave vrednosti, za podršku ženskom sportu, za podršku ulasku devojčica u sport. To je upravo ono čime se naš Institut bavi i što je od početka naša misija – da što više devojčica krene da se bavi sportom, a zatim da se sve devojčice i žene širom Srbije bave sportom, pre svega radi zdravlja. Kompanija Visa je prepoznala naše vrednosti i mogu reći da ćemo od sada pa nadalje zajedno koračati i napredovati, stvarajući mogućnosti i šanse za sve devojčice koje žele da se bave sportom“, poručila je Marina Maljković, selektorka ženske košarkaške reprezentacije i osnivačica Instituta za ženski sport.
Kompanija Visa je već decenijama sponzor Olimpijskih i Paraolimpijskih igara globalno i lokalno. Od 2000. godine više od 500 olimpijskih i paraolimpijskih sportista je bio deo internacionalnog Tim Visa, kroz koji kompanija obezbeđuje podršku koja im je potrebna da bi bili uspešni na terenu i van njega.
U Srbiji, pored Visa olimpijskog karavana, Visa je zajedno sa portalom sportal.blic.rs sprovela kampanju „Igraj hrabro devojčice“ sa ciljem osnaživanja i promocije devojčica i žena u sportu, a kroz inspirativne priče najuspešnijih srpskih sportistkinja. U ovoj kampanji učestvovale su Zorana Arunović, Milica Mandić Đuričić, Jovana Preković, Ivana Maksimović Anđušić, Sonja Vasić i Miroslava Najdanovski koje su podelile svoje lične priče i izazove sa kojima su se suočavale tokom uspešne sportske karijere i na taj način motivisale one devojčice koje tek kreću ovim putem.
Zahvaljujući svojim vernim kupcima, dm je i ovog poslednjeg petka u novembru izdvojio pet odsto svog dnevnog prometa u rekordnom iznosu od 6.051.843,00 dinara za donaciju koja je uručena Narodnim kuhinjama C...
Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali ...
Put do održivosti ima određene prepreke, i zahteva kontinuirano i temeljno istraživanje, unapređenje postojećih procedura i uvođenje novih. Ono što smo naučili na tom putu je da ne odustajemo, već da predano...
Zeleni vodonik će biti ključni sastojak u dekarbonizaciji različitih sektora koji zahtevaju fizička goriva i koji se ne mogu elektrifikovati. Dugolinijski avio-saobraćaj i brodski transport će zahtevati ni...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok