Lokalna zajednica naselja Ančiki u Leskovcu dobila je novi prostor za druženje i igru, u okviru inicijative „JYSK za moj zeleni grad”. Zahvaljujući zajedničkom radu volontera, građana i kompanije JYSK, park je obogaćen sa 130 novih biljaka, uključujući lavandu, fotinije i likvidambar, čime je ovaj kutak postao ne samo estetski lepši, već i zdraviji i prijatniji za sve posetioce.
Ova akcija, namenjena unapređenju životne sredine i podršci lokalnim zajednicama, okupila je zaposlene kompanije JYSK, predvođene Markom Makićem, Store Managerom JYSK prodavnice u Leskovcu, ali i decu i stanovnike naselja koji su se sa entuzijazmom pridružili sadnji.
„Ovakvi projekti podsećaju nas na važnost brige o prostoru u kojem živimo. Kroz sadnju biljaka, deca uče o značaju očuvanja prirode, a zajedničkim radom stvaramo trajne vrednosti za našu zajednicu. Ponosan sam što smo deo ove inicijative, koja doprinosi boljem i zdravijem okruženju za sve nas“,istakao je Marko Makić, Store Manager JYSK prodavnice u Leskovcu.
Narodni poslanik Skupštine Srbije, Stefan Kitanović, osvrnuo se na značaj ovakvih inicijativa i istakao njihov dugoročni doprinos zajednici.
„Današnja akcija primer je društvene odgovornosti, koja više nije samo stvar marketinga već je to ulaganje u budućnost i partnerstvo. Ovom prilikom pozivam i druge da više ulažu u dobrobit društva i da to postane, sportskim rečnikom, ‘pozitivna trka’. Time se kompanije pozicioniraju na mapi društveno odgovornih kompanija i pouzdanih poslodavaca. U ime lokalne samouprave i stanovnika naselja Ančiki, upućujem zahvalnost kompaniji JYSK što prepoznaje značaj društveno odgovornog ponašanja prema zajednici u kojoj posluje.“ istakao je Stefan Kitanović, narodni poslanik Skupštine Srbije.
Projekat „JYSK za moj zeleni grad“ već je realizovan u brojnim gradovima širom Srbije, od Subotice i Zaječara, do Obrenovca i Užica, gde su kreirani novi zeleni prostori kao i preuređena sportska igrališta, što je unapredilo kvalitetu života u lokalnim zajednicama.
Kompanija planira da nastavi sprovođenje ovog projekta širom Srbije, a kako bi istakla svoju zahvalnost prema ovakvim inicijativama i naporima svojih zaposlenih, sve zaposlene koji učestvuju u ovim inicijativama JYSK nagrađuje dodatnim slobodnim danom.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nestlé Srbija dobitnik je priznanja Šampion održivosti u kategoriji Partnerstvo i osnaživanje za zajednicu, za dugogodišnji doprinos borbi protiv siromaštva i gladi donacijama hrane ugroženim grupama građana...
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.