Održivost

23.04.2025. 10:17

Lidl Srbija

Autor: Nova ekonomija

Lidl donacijom ulepšao praznike udruženju Somborske šnajderke

Foto: Dušan Petković

Održivost

23.04.2025. 10:17

Kompanija Lidl Srbija donirala je ženskoj organizaciji „Somborske šnajderke“ oko 1.000 pažljivo odabranih proizvoda iz svog asortimana, kako bi pružila dodatnu podršku ženama žrtvama nasilja u njihovoj borbi za samostalnost i ekonomsku nezavisnost. Paketići, koji su sadržali osnovne životne namirnice, kozmetičke i higijenske proizvode, kao i slatkiše, obradovali su korisnice ovog sistema podrške, kao i njihove mališane, donoseći im podršku i radost tokom prazničnog perioda.

Cilj naše donacije je da olakšamo svakodnevicu, ali i da doprinesemo prazničnoj atmosferi u domovima žena koje se oslanjaju na podršku Somborskih šnajderki. Lidl veruje da se briga o zajednici ogleda, kako u donacijama, tako i u aktivnostima koje grade odnose poverenja, razumevanja i solidarnosti u društvu,“ izjavila je Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja kompanije Lidl Srbija.

Organizacija Somborske šnajderke okuplja žene žrtve porodičnog nasilja, kojima je, usled nedostatka kvalifikacija i radnog iskustva, potrebna dodatna podrška pri traženju zaposlenja i integrisanju u društvo. Poseban trud organizacije usmeren je na višestruko ugrožene majke, sa ciljem poboljšanja njihovih životnih uslova, ali i svakodnevice njihove dece.

Kompanija Lidl sa udruženjem sarađuje od 2021. godine, pružajući podršku kroz različite inicijative – od kupovine unikatnih cegera do izrade osmomartovskih poklona za zaposlene koleginice. Ove godine, donacijom pažljivo odabranih proizvoda, kompanija Lidl Srbija obradovala je 24 korisnice sistema podrške i njihove mališane, još jednom potvrđujući da solidarnost i briga o zajednici čine temelj njenog poslovanja. Uskršnji paketići nisu samo znak pažnje, već i simbol zajedništva i iskrene želje da toplina praznika stigne upravo tamo gde je najpotrebnija.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.