Kompanija Lidl Srbija je tokom prethodnih godina kroz više akcija podržala inicijative Crvenog krsta Srbije. Ove godine, kompanija je donirala 1.800.000 RSD svom partneru u cilju podrške dobrovoljnom davalaštvu krvi i mladim volonterima okupljenim u „Klubove 25“, koji su njemu posvećeni. Tim povodom, već su održane prve radionice sa volonterima Crvenog krsta Srbije i kreiran je plan akcija za 2024. godinu.
Doček nove 2024. godine, kompanija Lidl Srbija je obeležila zajedno sa Crvenim krstom Srbije kroz projekat „Mala dela su velika stvar“, čime se po proceni pomoglo više od 2.500 domaćinstava tako da imaju svoj obrok. Uz pomoć potrošača, korisnicima Crvenog krsta Srbije tada su obezbeđene tri velike donacije u ukupnom iznosu od više od 6,5 miliona dinara.
Ove godine, Lidl Srbija nastavlja da neguje zajedničke vrednosti sa svojim partnerom, kao što su to isticanje zdravog stila života, altruizma i humanosti, zbog čega donira sredstva u iznosu od 1.800.000 RSD Crvenom krstu Srbije, proširujući svoj domen podrške.
Kompanija je prepoznala značaj dobrovoljnog davalaštva krvi i da za krv nema zamene. Zato, sa saznanjem da je u Srbiji dnevno potrebno obezbediti gotovo 1.000 jedinica krvi, što je nekim danima i u nekim periodima godine neostvarivo, pruža podršku partneru sa ciljem da doprinese povećanju broja jedinica prikupljene krvi i broja volontera svakim danom u 2024. godini, te na ovaj način učestvuje u obezbeđivanju dovoljnih rezervi za svoje sugrađane.
„Naša saradnja sa Crvenim krstom Srbije kroz različite projekte datira skoro od samog početka našeg poslovanja u Srbiji, a ove godine kroz doniranje sredstava za podršku dobrovoljnom davalaštvu krvi, težimo da dodatno osnažimo njihov doprinos društvu i ohrabrimo mlade ljude da se uključe u akcije i daju krv, čije rezerve nikada nisu prevelike“, izjavila je Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja kompanije Lidl Srbija.
Aleksandra Mirić ispred Lidla uručuje ček Ljubomiru MiladinovićuFoto: Lidl Srbija
Crveni krst Srbije je kontinuirano posvećen dobrovoljnom davalaštvu, a ove godine ima u tome podršku i od kompanije Lidl Srbija. Samo na nedeljnom nivou, Crveni krst Srbije u proseku organizuje sa svojim volonterima oko 70 akcija dobrovoljnog davanja krvi širom Srbije.
“Crvenom krstu Srbije zakonom su povereni promocija, regrutovanje i zadržavanje davalaca krvi. Sarađujemo sa svim ovlašćenim transfuzijskim ustanovama u zemlji u ostvarivanju plana potreba za krvlju, a u tome su ključna snaga volonteri, koje ovim projektom kompanija Lidl Srbija osnažuje, da budemo još spremniji i brojniji kad je u pitanju komunikacija sa davaocima krvi, kao i potencijalnim davaocima krvi. Posebna nam je čast što naš entuzijazam i posvećenost kompanija Lidl Srbija prepoznaje u različitim poljima našeg delovanja u korist društva“, izjavio je Ljubomir Miladinović, Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.
“Klubovi 25“ okupljaju mlade, uzrasta od 16 do 30 godina sa ciljem promocije dobrovoljnog, nenagrađenog i anonimnog davanja krvi. Svoje ime duguju činjenici da njihovi članovi za cilj imaju da u toku života dobrovoljno daju krv 25 puta u životu.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok