Proglašene „Kampanje Sa Svrhom 2024“
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
Kompanije Lidl Srbija i Essity realizovale su tokom oktobra drugu po redu zajedničku kampanju pod nazivom „Za lepši život svakog deteta“. Tom prilikom prikupljeno je 35 hiljada evra donacije, koja je potrebna za obnovu prostorija Svratišta za decu na Novom Beogradu, radi stvaranja boljih uslova za boravak.
Tokom oktobra kompanije Lidl i Essity su za donaciju izdvojile po 20 dinara od svakog prodatog proizvoda u Lidl prodavnicama, brendova Libresse i Zewa. Za vreme trajanja kampanje bile su organizovane posebne akcije i popusti na ove proizvode, što je doprinelo većoj motivaciji potrošača da se priključe humanitarnoj inicijativi.
Kao vodeća svetska kompanija za higijenu i zdravlje, kompanija Essity, već dugi niz godina aktivno sprovodi različite humanitarne i društveno odgovorne projekte. A sada su svojim brendovima Libresse i Zewa omugućili i potrošačima da kroz svoju svakodnevnu kupovinu pruže značajnu podršku.
Korisnici usluge Svratišta su deca uzrasta od 5 do 15 godina koja su usled teških životnih okolonosti izložena višestrukim svakodnevnim rizicima. U Svratištu dobijaju redovne, nutritivno izbalansirane obroke, čistu odeću i obuću prilagođenu vremenskim uslovima, kao i podršku prilikom uključivanja u obrazovni sistem i tokom obrazovanja. Svratište za decu predstavlja sigurno okruženje koje odgovara na njihove potrebe i neguje njihov psihosocijalni razvoj.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
Održivost društvena odgovornost
Povodom Svetskog dana deteta, kompanija Imlek još jednom je pokazala svoju posvećenost najmlađima, donirajući mlečne proizvode različitim ustanovama za decu bez roditeljskog staranja. Ove godine, kompanija j...
Tradicionalno i ove godine kompanije Visa organizuje besplatni edukativni She’s Next događaj u mts dvorani. Događaj će biti održan u ponedeljak, 2. decembra u mts dvorani, otvoren je za sve članice She’s Nex...
Ulaganje u zaposlene kao prioritetJYSK, danski trgovački lanac za nameštaj i opremanje doma, još jednom je pokazao svoju posvećenost zaposlenima u Srbiji isplatom bonusa u iznosu od gotovo 75.000.000 d...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE