Poznati atletičar Mihail Dudaš udružio je snage sa kompanijom Lidl Srbija, pa je danas na Adi Ciganliji razgovarao sa prolaznicima o zdravim životnim navikama, o značaju telesne mase i sastava koje telo poseduje, kao i o osvešćenoj ishrani – uz adekvatnu degustaciju proizvoda iz Lidlove osvešćene ponude namirnica.
Prisutni su imali priliku da se izmere na medicinskoj vagi, te na taj način saznaju svoju težinu, nivo visceralnih masti u telu, procenat masnog i mišićnog tkiva, kao i indeks telesne mase. U svemu tome im je pomogao poznati atletičar Mihail Dudaš, sa kojim su se družili, razgovarali i razmenjivali savete o ishrani. Pored „osvešćenog razgovora“ sa poznatim atletičarem, posetioci Ade su uživali u Lidlovim ukusnim proizvodima. Lidl promoterke delile su ukusno osveženje i užinu: voće, Freshona voćne kaše, Alesto jezgrasto voće i Bio shotove, omogućivši prisutnima da naprave predah i obraduju svoje telo zdravijim namirnicama.
Ova, na prvi pogled, neobična saradnja ističe jedan sasvim novi pristup, kombinujući zdravstvene procene sa praktičnim rešenjima za ishranu. Cilj same aktivacije bio je da podigne svest o važnosti osvešćene ishrane koja može doprineti boljem zdravlju ljudi i održivosti planete – ishrane za bolje sutra.
Lidl o osvešćenoj ishrani – Hrana za bolje sutra
Kao jedan od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi, Lidl prepoznaje svoj uticaj na način ishrane ljudi i odgovorno se ponaša po pitanju zdravlja potrošača i planete. Zato se u okviru svoje strategije Lidl obavezao da će posvećeno raditi na tome da uz transparentnu komunikaciju pruži što širi asortiman ponude zdravijih i održivijih proizvoda.
Kompanija Lidl Srbija svoje poslovanje usmerava na podržavanje i promovisanje principa osvešćene ishrane koja će obezbediti pozitivan uticaj na opšte zdravlje ljudi i naše planete. Preporučuje se ishrana bogata, odnosno u većoj meri zasnovana na voću, povrću, orašastim plodovima, integralnim žitaricama, proizvodima sa manjim udelom soli i šećera, kao i manje proteina životinjskog porekla.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Uprkos činjenici da živimo u svetu društvenih mreža, tehnologija koje nam omogućavaju brz i neograničen kontakt i pružaju osećaj da smo povezani više nego ikada, u isto vreme socijalna izolovanost i osećaj ...
Kompanija NIS, Fondacija SOS Dečija sela Srbija i njihov Centar „Jaki mladi“ organizovali su edukativne radionice namenjene osnaživanju mladih koje podržava ova organizacija, kao i mladih koji dolaze iz oset...
Kada je Business Info Group objavila Lidere društvene odgovornosti 2010. godine, prvu ediciju tog tipa u Srbiji, istraživanje javnog mnjenja koje je rađeno tada pokazalo je da u javnosti postoji percepcija d...
Deda Mrazovi pomoćnici naporno su radili i ove zime, pripremivši iznenađenja za najmlađe i poklone koje su želeli čitave godine. U susret praznicima, Lidl vilenjaci su poranili i upakovali oko 1.200 novogodi...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok