Poznati atletičar Mihail Dudaš udružio je snage sa kompanijom Lidl Srbija, pa je danas na Adi Ciganliji razgovarao sa prolaznicima o zdravim životnim navikama, o značaju telesne mase i sastava koje telo poseduje, kao i o osvešćenoj ishrani – uz adekvatnu degustaciju proizvoda iz Lidlove osvešćene ponude namirnica.
Prisutni su imali priliku da se izmere na medicinskoj vagi, te na taj način saznaju svoju težinu, nivo visceralnih masti u telu, procenat masnog i mišićnog tkiva, kao i indeks telesne mase. U svemu tome im je pomogao poznati atletičar Mihail Dudaš, sa kojim su se družili, razgovarali i razmenjivali savete o ishrani. Pored „osvešćenog razgovora“ sa poznatim atletičarem, posetioci Ade su uživali u Lidlovim ukusnim proizvodima. Lidl promoterke delile su ukusno osveženje i užinu: voće, Freshona voćne kaše, Alesto jezgrasto voće i Bio shotove, omogućivši prisutnima da naprave predah i obraduju svoje telo zdravijim namirnicama.
Ova, na prvi pogled, neobična saradnja ističe jedan sasvim novi pristup, kombinujući zdravstvene procene sa praktičnim rešenjima za ishranu. Cilj same aktivacije bio je da podigne svest o važnosti osvešćene ishrane koja može doprineti boljem zdravlju ljudi i održivosti planete – ishrane za bolje sutra.
Lidl o osvešćenoj ishrani – Hrana za bolje sutra
Kao jedan od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi, Lidl prepoznaje svoj uticaj na način ishrane ljudi i odgovorno se ponaša po pitanju zdravlja potrošača i planete. Zato se u okviru svoje strategije Lidl obavezao da će posvećeno raditi na tome da uz transparentnu komunikaciju pruži što širi asortiman ponude zdravijih i održivijih proizvoda.
Kompanija Lidl Srbija svoje poslovanje usmerava na podržavanje i promovisanje principa osvešćene ishrane koja će obezbediti pozitivan uticaj na opšte zdravlje ljudi i naše planete. Preporučuje se ishrana bogata, odnosno u većoj meri zasnovana na voću, povrću, orašastim plodovima, integralnim žitaricama, proizvodima sa manjim udelom soli i šećera, kao i manje proteina životinjskog porekla.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Učenička kompanija T-Buddy, predstavnik Srbije na Junior Achievement evropskom takmičenju učeničkih kompanija „Gen_E“ održanog u Atini, osvojila je specijalnu nagradu "Re-Power Your Future Award". Ovu nagrad...
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
U nastojanju da se doprinese prevazilaženju digitalnog jaza i da se unapredi bezbednost dece na internetu, UNICEF i kompanija Yettel predstavili su seriju od tri brošure pod zajedničkim nazivom „Digitalni ko...
Film „Košava“ iz 1974. godine (Centar film), koji je digitalno restaurisan u okviru projekta A1 Kinoteka, biće besplatno prikazan, u nedelju, 29. juna, u Jugoslovenskoj kinoteci, u Sali „Makavejev“, u dva te...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok