
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Nova aplikacija Via Normale dostupna svim korisnicima u Srbiji
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
LIDL OBELEŽIO 150 PARKING MESTA ZA OSOBE SA INVALIDITETOM
Tokom maja, juna i jula kompanija Lidl Srbija je brojnim aktivnostima nastavila projekat „Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta“, koji drugu godinu zaredom sprovodi u saradnji sa Nacionalnom organizacijom osoba sa invaliditetom Srbije – NOOIS. U cilju podizanja svesti o značaju poštovanja pravila parkiranja vozila osoba sa invaliditetom Lidl je do sada ispred prodavnica širom Srbije dodatnim tablama označio 150 parking mesta ove namene.
Za vreme trajanja projekta „Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta!“ kompanija Lidl je dodatnim tablama obeležila više od 150 parking mesta namenjenih osobama sa invaliditetom i to ispred 35 Lidl prodavnica širom Srbije.
Ukupno, Lidl ispred svih svojih prodavnica trenutno na raspolaganje potrošačima stavlja više od 350 parking mesta namenjenih i označenih za upotrebu osobama sa invaliditetom.
„Rešavanje problema nepropisnog parkiranja i podizanje svesti o pravima i potrebama osoba sa invaliditetom za nas je vrlo važan aspekt društveno odgovornog poslovanja, stoga smo vrlo ponosni na rezultate ovog projekta i to što je ova tema postala značajna u javnom govoru i prostoru“, izjavila je Jasmina Šrndić, rukovodilac sektora Korporativne komunikacije u kompaniji Lidl Srbija.
U sklopu projekta „Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta!“ Lidl je nastavio i akcije postavljanja obaveštajnog materijala na nepropisno parkirane automobile na Lidlovim parkinzima, angažovan je „putujući razglas“ koji je ispred pojedinih prodavnica obaveštavao nepropisno parkirane automobile da svoj auto parkiraju na adekvatno mesto.
Poziv na savesno parkiranje građanima je upućen i putem edukativnog videa, koji je brzo postao popularan na društvenim mrežama, a čiji su promoteri poznati TV i radio voditelj Dragan Ilić i novinarka i influenserka Branislava Antović.
Na poziv kompanije Lidl Srbija akcija „blokade“ parkinga od strane osoba sa invaliditetom ispred jedne Lidl prodavnice u Beogradu, takođe je privukla značajnu pažnju prolaznika i potrošača.
Na simboličan način javnosti je prikazan značaj adekvatnog parkiranja u odnosu na mesta namenjena osobama sa invaliditetom i neophodnost poštovanja tuđih prava i potreba.
Ovim projektom Lidl nastavlja da apeluje na širu javnost, sugrađane i potrošače u svojim objektima da poštuju pravila parkiranja na mestima označenim za osobe sa invaliditetom, koja su zbog svoje širine i blizine ulazu namenjena onima kojima su baš takva parking mesta potrebna.
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi.
Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 67 prodavnica u 38 gradova širom zemlje.
Kompanija ma dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudi jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu je prepoznata u svetu.
Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Drugu godinu zaredom, brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja otvara važne razgovore o odgovornoj konzumaciji alkohola, kroz kampanju „Uncool Friend“. Kampanj...
Održivost društvena odgovornost
Na Dan planete Zemlje više od 60 volontera kompanije Mastercard i OTP banke Srbija, uz stručnu podršku i vođstvo predstavnika JP Srbijašume - Šumsko gazdinstvo Beograd, zasadilo je 500 sadnica hrasta kitnjak...
Kompanija Lidl Srbija donirala je ženskoj organizaciji „Somborske šnajderke“ oko 1.000 pažljivo odabranih proizvoda iz svog asortimana, kako bi pružila dodatnu podršku ženama žrtvama nasilja u njihovoj borbi...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE