
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Nova aplikacija Via Normale dostupna svim korisnicima u Srbiji
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Kompanija Lidl Srbija je i ove godine isključujući reklamnu rasvetu podržala globalnu inicijativu „Sat za našu planetu“, i potvrdila posvećenost održivom poslovanju i zaštiti životne sredine. Sinoć, od 20:30 do 21:30 časova, ugašena je spoljašnja rasveta na prodavnicama u Beogradu, Nišu, Kragujevcu i Novom Sadu, kao i na logističkim centrima. Simboličnim gestom Lidl je skrenuo pažnja na važnost energetske efikasnosti i zajedničkog delovanja u očuvanju prirodnih resursa.
Jedan sat za planetu – mali korak ka velikim promenama
Svake godine krajem marta svet se ujedinjuje kroz globalnu ekološku inicijativu „Earth Hour“, simbolično gaseći svetla i rasvetu. U znak podrške ovoj inicijativi Lidl prodavnice u Beogradu, Nišu, Kragujevcu i Novom Sadu, kao i logistički centri sinoć su privremeno isključili reklamnu rasvetu. Lidl je na ovaj način dodatno podsetio svoje potrošače, zaposlene, saradnike i partnere na važnost održivog korišćenja resursa planete.
Lidl Srbija – lider u energetskoj efikasnosti
Lidl Srbija svoju posvećenost održivom poslovanju potvrđuje kroz konkretne projekte usmerene na korišćenje obnovljivih izvora energije. U logističkom centru u Lapovu, 2024. godine puštena je u rad solarna elektrana površine 10.000 kvadratnih metara, snage 999,78 kWp, koja omogućava da se čak 35-37% potrebne električne energije generiše iz solarnih panela. Ovaj projekat deo je šire strategije kompanije za smanjenje emisija gasova sa efektom staklene bašte, a visok standard održive gradnje potvrđuje i prestižni LEED Platinum sertifikat.
Osim toga, četiri Lidl prodavnice u Srbiji opremljene su solarnim elektranama snage 160 kWp, koje sa po 350 solarnih panela po objektu omogućavaju uštedu do 35% mesečne potrošnje električne energije. Prilikom projektovanja i izgradnje objekata, posebna pažnja posvećuje se korišćenju održivih materijala i maksimalnom iskorišćenju prirodnog osvetljenja, čime se obezbeđuje dodatna energetska efikasnost i bolji uslovi rada za zaposlene.
Zelena energija u svim Lidl objektima
Lidl Srbija je lider u maloprodajnom sektoru kada je reč o upotrebi obnovljivih izvora energije. Svi objekti kompanije – prodavnice, upravna zgrada i logistički centri – snabdevaju se isključivo zelenom energijom. Potpisivanjem ugovora „ZelEPS“ sa Elektroprivredom Srbije 2021. godine, Lidl je postao prvi maloprodajni diskontni lanac u zemlji koji se u potpunosti oslanja na obnovljive izvore energije.
Kroz ovakve inicijative i dugoročne projekte, Lidl Srbija nastavlja da predvodi promene ka održivijem poslovanju i doprinosi očuvanju planete za buduće generacije.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Drugu godinu zaredom, brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja otvara važne razgovore o odgovornoj konzumaciji alkohola, kroz kampanju „Uncool Friend“. Kampanj...
Održivost društvena odgovornost
Na Dan planete Zemlje više od 60 volontera kompanije Mastercard i OTP banke Srbija, uz stručnu podršku i vođstvo predstavnika JP Srbijašume - Šumsko gazdinstvo Beograd, zasadilo je 500 sadnica hrasta kitnjak...
Kompanija Lidl Srbija donirala je ženskoj organizaciji „Somborske šnajderke“ oko 1.000 pažljivo odabranih proizvoda iz svog asortimana, kako bi pružila dodatnu podršku ženama žrtvama nasilja u njihovoj borbi...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE