Kompanija Lidl Srbija je i ove godine isključujući reklamnu rasvetu podržala globalnu inicijativu „Sat za našu planetu“, i potvrdila posvećenost održivom poslovanju i zaštiti životne sredine. Sinoć, od 20:30 do 21:30 časova, ugašena je spoljašnja rasveta na prodavnicama u Beogradu, Nišu, Kragujevcu i Novom Sadu, kao i na logističkim centrima. Simboličnim gestom Lidl je skrenuo pažnja na važnost energetske efikasnosti i zajedničkog delovanja u očuvanju prirodnih resursa.
Jedan sat za planetu – mali korak ka velikim promenama
Svake godine krajem marta svet se ujedinjuje kroz globalnu ekološku inicijativu „Earth Hour“, simbolično gaseći svetla i rasvetu. U znak podrške ovoj inicijativi Lidl prodavnice u Beogradu, Nišu, Kragujevcu i Novom Sadu, kao i logistički centri sinoć su privremeno isključili reklamnu rasvetu. Lidl je na ovaj način dodatno podsetio svoje potrošače, zaposlene, saradnike i partnere na važnost održivog korišćenja resursa planete.
„Ponosni smo što, pored toga što će Lidl na internacionalnom nivou posvećeno raditi na ostvarenju nulte neto emisije kroz svoje nove ambiciozne klimatske ciljeve u lancu snadbevanja, imamo priliku da se priključimo i jednoj ovakvoj inicijativi. Podizanje svesti o značaju smanjenja potrošnje električne energije je vrlo važno jer može biti podsticaj za dugoročne promene usmerene ka izgradnji održivije i ekološki odgovornije budućnosti“, kaže Aleksandra Mirićiz CSR odeljenja kompanije Lidl Srbija.
Lidl Srbija – lider u energetskoj efikasnosti
Lidl Srbija svoju posvećenost održivom poslovanju potvrđuje kroz konkretne projekte usmerene na korišćenje obnovljivih izvora energije. U logističkom centru u Lapovu, 2024. godine puštena je u rad solarna elektrana površine 10.000 kvadratnih metara, snage 999,78 kWp, koja omogućava da se čak 35-37% potrebne električne energije generiše iz solarnih panela. Ovaj projekat deo je šire strategije kompanije za smanjenje emisija gasova sa efektom staklene bašte, a visok standard održive gradnje potvrđuje i prestižni LEED Platinum sertifikat.
Osim toga, četiri Lidl prodavnice u Srbiji opremljene su solarnim elektranama snage 160 kWp, koje sa po 350 solarnih panela po objektu omogućavaju uštedu do 35% mesečne potrošnje električne energije. Prilikom projektovanja i izgradnje objekata, posebna pažnja posvećuje se korišćenju održivih materijala i maksimalnom iskorišćenju prirodnog osvetljenja, čime se obezbeđuje dodatna energetska efikasnost i bolji uslovi rada za zaposlene.
Zelena energija u svim Lidl objektima
Lidl Srbija je lider u maloprodajnom sektoru kada je reč o upotrebi obnovljivih izvora energije. Svi objekti kompanije – prodavnice, upravna zgrada i logistički centri – snabdevaju se isključivo zelenom energijom. Potpisivanjem ugovora „ZelEPS“ sa Elektroprivredom Srbije 2021. godine, Lidl je postao prvi maloprodajni diskontni lanac u zemlji koji se u potpunosti oslanja na obnovljive izvore energije.
Kroz ovakve inicijative i dugoročne projekte, Lidl Srbija nastavlja da predvodi promene ka održivijem poslovanju i doprinosi očuvanju planete za buduće generacije.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Srednje stručne škole (VET) potpisale su Memorandum o razumevanju sa šest javnih institucija kako bi se podržao razvoj zelenih veština učenika kroz praktičnu nastavu u Severnoj Makedoniji.Javne instituci...
OTP banka i stručni žiri odabrali su 10 finalista programa Generator EDU koji je pokrenut s ciljem pronalaska inovativnih rešenja za unapređenje finansijske pismenosti među đacima osnovnih i srednjih škola. ...
Kompanija AstraZeneca je sa ocenom 77,7 najbolje kotirana farmaceutska kompanija na listi "Evropski klimatski lideri 2025" koji objavljuje Fajnenšl tajms (Financial Times), a koja prati kako kompanije na naš...
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok