Sve zaposlene u kompaniji Lidl Srbija očekuju dobre vesti sa početkom nove poslovne godine. Kompanija kontinuirano radi na unapređenju benefita za svoje zaposlene, a sada je najavila i povećanje plata za zaposlene u Prodaji, Logistici i na određenim pozicijama u Direkciji. Jednokratne isplate, uplate na Lidl kartice za zaposlene, program podrške za zaposlene, privatno zdravstveno osiguranje, samo su neki od benefita koje imaju zaposleni u Lidlu.
Zaposlene u Prodaji i Logistici početkom nove poslovne godine, u martu 2025., očekuje novo povećanje osnovne zarade od sedam do deset odsto, nezavisno od zagarantovanog godišnjeg povećanja plate koje zaposleni dobijaju u sklopu strategije kompanije. Takođe, povećan je i finansijski dodatak za godišnji odmor na 30.000 dinara, koji kompanija isplaćuje pored regresa za godišnji odmor i koji predstavlja zakonsku obavezu poslodavca. Istovremeno, ovi zaposleni uživaće i u pogodnostima kao što su mesečni dodaci, uplate sredstava na Lidl kartice za zaposlene u iznosu do 50.000 dinara godišnje i uvećanje naknade za noćni rad na 40% u odnosu na zakonom obavezujućih 26%.
„Verujemo da je ulaganje u naše zaposlene, kako u paket koji čine zarade i benefiti, tako i u konstantan razvoj njihovih veština i kompetencija, ključ za dugoročni uspeh. Ovo je samo jedan od načina na koji želimo da pokažemo našu posvećenost i brigu za zaposlene, za Lidl porodicu, stvarajući radno okruženje u kome se svi osećaju cenjeno i motivisano na našem zajedničkom putu ka boljoj sutrašnjici“, izjavila je Ivana Marković, direktorka Direkcije Ljudski resursi i članica Uprave u kompaniji Lidl Srbija, dodavši da je težnja ka konstantnom unapređenju ono što kompaniju Lidl Srbija čini jednim od najpoželjnijih poslodavaca.
Proširena paleta finansijskih benefita obuhvata i sve sektore Direkcije, gde zaposlene na nižim pozicijama očekuje povećanje osnovne zarade, takođe nezavisno od zagarantovanog godišnjeg povećanja, dok zaposlene na višim pozicijama očekuje isplata jednokratnog finansijskog podsticaja. Zaposlene u Direkciji tokom godine takođe očekuju i uplate sredstava na Lidl poklon kartice za zaposlene.
Svi zaposleni u kompaniji Lidl Srbija imaju i privatno zdravstveno osiguranje pod jednakim uslovima, koje uključuje i posebne pogodnosti za najuže članove njihovih porodica, kao i godišnje sistematske preglede. Program finansijske, psihološke i pravne podrške za zaposlene, pod nazivom EAP (Employee Assistance Program) takođe je dostupan svim članovima Lidl tima, besplatno i u bilo kom trenutku, pružajući im potrebne savete stručnjaka u pomenutim oblastima.
Važnost balansa privatnog i poslovnog života zaposlenih se u kompaniji Lidl naglašava i kroz 24 dana godišnjeg odmora za sve zaposlene, koji se nakon svake tri navršene godine rada proširuje za jedan dan, do maksimalnih 28 dana odmora.
Kao broj 1 najpoželjniji poslodavac u Retail kategoriji, a kada se posmatra celo tržište Srbije poslodavac na visokom drugom mestu*, Lidl će nastaviti da unapređuje i uvodi nove pogodnosti za zaposlene i u narednim godinama, sa ciljem stvaranja prijatnog i produktivnog radnog okruženja za sve članove svog tima.
* kompanija je zauzela prvo mesto na listi najpoželjnijih poslodavaca u Retail kategoriji u istraživanju Top 100 Employer Brands Srbija, koje treću godinu zaredom sprovodi agencija Top Employer Branding Agency. Kada se posmatra celo tržište poslodavaca Srbije, Lidl se nalazi na visokom drugom mestu na rang listi 100 napoželjnijih kompanija u ovom smislu. Više o agenciji i istraživanju može se pronaći na zvaničnoj web stranici: Employer Branding Agency – Prva Full Service Employer Branding agencija.