Kompanija Lidl Srbija i njeni novogodišnji vilenjaci i ove godine bili su zauzeti najlepšim poslom – pripremom paketića za decu širom Srbije. Lidlovi vilenjaci su pripremili poklone za više od 4.500 dece, kako bi mališani iz 17 ustanova i udruženja praznike dočekali sa osmehom i radošću.
U skladu sa društveno odgovornim postulatima kompanije, Lidl je novogodišnje paketiće usmerio ka mališanima koji žive bez roditeljskog staranja, deci sa smetnjama u razvoju, deci sa invaliditetom, mališanima sa alergijskim i respiratornim oboljenjima, kao i deci žrtvama nasilja i trgovine ljudima. Podrška stiže u specijalizovane osnovne škole i predškolske ustanove u Beogradu, Zemunu, Bačkoj Palanci, Lapovu, Staroj Pazovi, Subotici i Nišu, kao i u udruženja poput „Alergija i ja“, „Otvoreno srce sveta“, „Atina“, „Zagrljaj“, „REMAR Srbija“ i „Somborske šnajderke“.
„Svako dete zaslužuje da praznike dočeka uz osmeh i osećaj pripadnosti. Kroz akciju Lidl vilenjaka i kreiranje novogodišnjih paketića želimo da mališanima, kojima je podrška najpotrebnija, donesemo trenutke radosti i pokažemo da na našu podršku mogu da računaju tokom cele godine“, izjavila je Aleksandra Mirić, iz CSR odeljenja kompanije Lidl Srbija.
Pored različitih slatkiša i slaniša, deca iz odabranih udruženja i osnovnih škola dobiće i knjigu „Planeta Spelta“, čime Lidl nastoji da, pored radosti, deci približi i osnovne principe zdravije i održivije ishrane. Takođe, posebna pažnja posvećena je udruženjima „REMAR Srbija“ i „Somborske šnajderke“, koja su, pored paketića za najmlađe, dobila i donaciju osnovnih životnih namirnica, kao i proizvoda za održavanje lične higijene, namenjenu svojim korisnicima i štićenicima.
Ukupna vrednost ovogodišnjih donacija iznosi gotovo 3.000.000 dinara, a Lidl i njegovi vilenjaci i ove godine potvrdili su da praznici imaju najlepši smisao i zaista se isplate onda kada se radost deli sa drugima.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Lidl Srbija najavila je novi ciklus povećanja zarada i unapređenja benefita za svoje zaposlene u 2026. godini. Na godišnjem nivou, a uključujući predstojeće januarsko povećanje, zarade najvećeg bro...
Program „Zajedno ka nuli“ deo je globalne poslovne strategije kompanije. Smatramo da jedino strateškim pristupom pitanju održivosti možemo zaista da budemo društveno odgovorni, ali i da budemo pioniri u mnog...
McDonald’s Srbija je u ponedeljak, 22. decembra, organizovao jedinstvenu humanitarnu aukciju kultnog narandžastog kauča iz TV serije „Prijatelji“, na kojoj su partneri i saradnici kompanije licitirali kako b...
Nekonvencionalan, razigran i emotivno snažan, „Arjačkinje barjačkinje, koga ćete“ izdvojio se među više od 300 pristiglih rukopisa i poneo titulu pobedničkog romana četvrtog ciklusa Konkursa za najbolji neob...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.