Kompanija Lidl Srbija od danas je u svim svojim prodavnicama širom Srbije, umesto dosadašnjih papirnih, prešla na potpuno korišćenje elektronskih cenovnih oznaka.
Korišćenje digitalnih cena značajno doprinosi smanjenju grešaka pri njihovom postavljanju, te će potrošači uvek i u svakom trenutku na uvid imati tačne i aktuelne cene. Osim toga, projekat potpunog uvođenja digitalnih cena u svih 70 Lidl prodavnica širom Srbije na još jedan način pokazuje posvećenost kompanije Lidl Srbija društveno odgovornom poslovanju u svim njegovim aspektima, direktno doprinoseći uštedi od oko 21 tone papira koja bi se upotrebila za proizvodnju papirnih cenovnih oznaka na godišnjem nivou.
„Posebno nam je zadovoljstvo što smo prvi trgovinski lanac u Srbiji koji je elektronske oznake uveo u sve svoje prodavnice. To ne samo da će biti podrška jedinstvenom iskustvu kupovine u Lidlu i gotovo eliminisati mogućnost greške u tom smislu, već će i značajno umanjiti obim štampe i na taj način sačuvati ograničene prirodne resurse“, kaže Dragan Čigoja, generalni direktor kompanije Lidl Srbija.
Elektronske cenovne oznake koje se sada nalaze u svim Lidl prodavnicama, kompaniji Lidl Srbija omogućavaju potpunu kontrolu podataka koji se prikazuju u prodavnici, te se cena i prikazane informacije o artiklu poput cene, naziva, gramaže i slično mogu pratiti u svakom trenutku, dok je potrošačima garantovana potpuna usklađenost podataka na oznakama sa podacima sistema kase. Ovo u praksi znači minimalizaciju mogućnosti za greške uzrokovane neadekvatnim ili nepravovremenim postavljanjem cenovnih oznaka i prikazivanje uvek ispravne i aktuelne cene.
Pored najboljeg odnosa cene i kvaliteta koje kompanija Lidl Srbija svakodnevno nudi svojim potrošačima, uvođenje digitalnih cena daje značajan doprinos u pouzdanosti informacija i komunikaciji sa kupcima na licu mesta, tj. u prodajnom prostoru, i na taj način još jednom pokazuje da je pouzdan partner koji prati potrebe svojih potrošača, ali i trendove digitalizacije u maloprodajnom sektoru.
Uvođenje sistema za digitalne cene donosi benefite i za prodavce u Lidlu. Tačnije, digitalizacijom, zaposleni ostvaruju uštedu u vremenu koje se odnosi na obavljanje njihovih dnevnih obaveza, koje sada umesto u ručno postavljanje cena mogu usmeriti na druge radne zadatke. Ovakav proces omogućuje efikasnije i lakše postavljanje cena za zaposlene.
Cene napravljene od „elektronskog papira“ u velikoj meri doprinose ekološkim ciljevima kompanije Lidl Srbija, koja je ranije u decembru prvi put predstavila i rezulate svog delovanja u domenu društveno odgovornog poslovanja.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
Dok se sezona vegetacije približava kraju, u poljoprivrednim školama širom Srbije tek počinje posao koji bi mogao da poboljša stabilnost budućeg roda — obezbeđivanje staništa za pčele i druge oprašivače, koj...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.