Kompanije dm drogerie markt i WMG zvanično su posadile milionitu sadnicu u okviru projekta „Zasadi drvo“, čime su ispunile zacrtani cilj od milion posađenih stabala širom Srbije. Ovaj istorijski trenutak obeležen je na Svetski dan šuma na izletištu Ivanovo, u prisustvu partnera, ambasadora projekta i predstavnika diplomatskog kora.
Projekat „Zasadi drvo“ postao je simbol društvene odgovornosti i ključna inicijativa u borbi za očuvanje prirodnog okruženja u Srbiji. Tokom šest godina ova inicijativa je kontinuirano rasla i razvijala se, a snaga zajedništva ostala je zaslužna za postizanje impresivnih rezultata. Projekat je obuhvatio više od 500 lokacija širom Srbije i ozelenjeno je 40 gradova i opština. Pored toga, prikupljeno je ukupno 12,3 tone semena, angažovano više od 500 volontera i organizovano 45 edukativnih radionica za decu.
O projektu su govorili predstavnici kompanija dm drogerie markt i WMG: Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija, i Ana Aleksić, članica uprave WMG, CEO WMG Media i predsednica Upravnog odbora WMG fondacije.
– Za nas u dm drogerie markt projekat „Zasadi drvo“ od samog početka predstavlja više od ekološke inicijative – to je zajednički poduhvat koji povezuje ljude i doprinosi dugotrajnim promenama. S posađenih milion stabala dokazali smo koliko zajednički napor može da doprinese zelenijoj budućnosti. Ponosni smo što u ovaj projekat svako može da se uključi – volontiranjem, edukacijom ili širenjem svesti – jer svako drvo koje posadimo danas znači zdraviji prostor za generacije koje dolaze – izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac Marketinga i komunikacija u kompaniji dm Srbija i Severna Makedonija.
Ana Aleksić, članica uprave WMG, CEO WMG Media i predsednica Upravnog odbora WMG fondacije, tim povodom izjavila je:
– Na Svetski dan šuma dostigli smo istorijski i dugoočekivani cilj – posadili smo milionitu sadnicu u našoj zemlji. Ovaj važan trenutak svedoči o snazi i posvećenosti kompanije WMG, lidera u oblasti digitalne transformacije i medija, koja kao društveno odgovorna kompanija prepoznaje važnost održivosti i aktivno doprinosi očuvanju prirodnih resursa. „Zasadi drvo“ je inicijativa koja je tokom šest godina povezala hiljade pojedinaca, organizacija i institucija širom Srbije, stvarajući pokret sa stvarnim, dugoročnim uticajem na životnu sredinu. Ono što je počelo kao jednostavna akcija sadnje drveća, danas je postalo simbol društvene odgovornosti i aktivizma.
Milion posađenih sadnica svedoči o našoj viziji da doprinosimo održivosti i zaštiti prirode, a istovremeno inspirišemo druge da se pridruže ovom značajnom projektu. Veliku zahvalnost dugujemo svim našim partnerima, volonterima, zaposlenima i svima onima koji su prepoznali važnost ove inicijative i svojim angažmanom doprineli da sadnja milionite sadnice postane realnost. Ovaj uspeh je još veća odgovornost za nas, obavezuje nas da nastavimo dalje sa istim ciljem. Naša posvećenost zelenoj životnoj sredini integralni je deo poslovanja kompanije i njenog svakodnevnog rada – zaključila je Ana Aleksić.
Projekat „Zasadi drvo“ pokrenule su kompanije dm drogerie markt i WMG, uz podršku WMG fondacije, Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprave za šume, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokreta gorana Srbije, Privredne komore Srbije, Botaničke bašte „Jevremovac“, Biološkog fakulteta, Šumarskog fakulteta u Beogradu, Šumarske škole Kraljevo, Zavoda za zaštitu prirode, Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam i zaštitu životne sredine, Instituta za šumarstvo i JKP „Zelenilo Beograd“.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Srednje stručne škole (VET) potpisale su Memorandum o razumevanju sa šest javnih institucija kako bi se podržao razvoj zelenih veština učenika kroz praktičnu nastavu u Severnoj Makedoniji.Javne instituci...
OTP banka i stručni žiri odabrali su 10 finalista programa Generator EDU koji je pokrenut s ciljem pronalaska inovativnih rešenja za unapređenje finansijske pismenosti među đacima osnovnih i srednjih škola. ...
Kompanija AstraZeneca je sa ocenom 77,7 najbolje kotirana farmaceutska kompanija na listi "Evropski klimatski lideri 2025" koji objavljuje Fajnenšl tajms (Financial Times), a koja prati kako kompanije na naš...
Vlada Mandić, bivši rukometaš i član SNS-a, bio je deo grupe koja se juče na protestu sukobila sa studentima i ratnim veteranima, objavila je Mila Popović, predsednica beogradskog odbora SSP-a, na svom profilu na društvenoj mreži Iks....
Prodekani Medicinskog fakulteta u Beogradu Milena Todorović Balint, Vladan Živaljević, Vladimir Trajković i Nataša Milić nisu iznenada pre dva dana podneli ostavke, kako su objavili pojedini mediji....
Mlada glumica Iva Ilinčić došla je tačno u dogovoreno vreme na intervju povodom monodrame „Samoubistvo kao (društvena) činjenica“ koji je vođen kada je ostalo j...
Iako su u Srbiji radnička prava i njihova zaštita na niskom nivou, socijalne razlike sve izraženije, državno zdravstvo sve manje dostupno, a status prosvete se urušava godinama, u Srbiji nema ozbiljne partije ...
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok