Kompanije dm drogerie markt i WMG zvanično su posadile milionitu sadnicu u okviru projekta „Zasadi drvo“, čime su ispunile zacrtani cilj od milion posađenih stabala širom Srbije. Ovaj istorijski trenutak obeležen je na Svetski dan šuma na izletištu Ivanovo, u prisustvu partnera, ambasadora projekta i predstavnika diplomatskog kora.
Projekat „Zasadi drvo“ postao je simbol društvene odgovornosti i ključna inicijativa u borbi za očuvanje prirodnog okruženja u Srbiji. Tokom šest godina ova inicijativa je kontinuirano rasla i razvijala se, a snaga zajedništva ostala je zaslužna za postizanje impresivnih rezultata. Projekat je obuhvatio više od 500 lokacija širom Srbije i ozelenjeno je 40 gradova i opština. Pored toga, prikupljeno je ukupno 12,3 tone semena, angažovano više od 500 volontera i organizovano 45 edukativnih radionica za decu.
O projektu su govorili predstavnici kompanija dm drogerie markt i WMG: Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija, i Ana Aleksić, članica uprave WMG, CEO WMG Media i predsednica Upravnog odbora WMG fondacije.
– Za nas u dm drogerie markt projekat „Zasadi drvo“ od samog početka predstavlja više od ekološke inicijative – to je zajednički poduhvat koji povezuje ljude i doprinosi dugotrajnim promenama. S posađenih milion stabala dokazali smo koliko zajednički napor može da doprinese zelenijoj budućnosti. Ponosni smo što u ovaj projekat svako može da se uključi – volontiranjem, edukacijom ili širenjem svesti – jer svako drvo koje posadimo danas znači zdraviji prostor za generacije koje dolaze – izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac Marketinga i komunikacija u kompaniji dm Srbija i Severna Makedonija.
Ana Aleksić, članica uprave WMG, CEO WMG Media i predsednica Upravnog odbora WMG fondacije, tim povodom izjavila je:
– Na Svetski dan šuma dostigli smo istorijski i dugoočekivani cilj – posadili smo milionitu sadnicu u našoj zemlji. Ovaj važan trenutak svedoči o snazi i posvećenosti kompanije WMG, lidera u oblasti digitalne transformacije i medija, koja kao društveno odgovorna kompanija prepoznaje važnost održivosti i aktivno doprinosi očuvanju prirodnih resursa. „Zasadi drvo“ je inicijativa koja je tokom šest godina povezala hiljade pojedinaca, organizacija i institucija širom Srbije, stvarajući pokret sa stvarnim, dugoročnim uticajem na životnu sredinu. Ono što je počelo kao jednostavna akcija sadnje drveća, danas je postalo simbol društvene odgovornosti i aktivizma.
Milion posađenih sadnica svedoči o našoj viziji da doprinosimo održivosti i zaštiti prirode, a istovremeno inspirišemo druge da se pridruže ovom značajnom projektu. Veliku zahvalnost dugujemo svim našim partnerima, volonterima, zaposlenima i svima onima koji su prepoznali važnost ove inicijative i svojim angažmanom doprineli da sadnja milionite sadnice postane realnost. Ovaj uspeh je još veća odgovornost za nas, obavezuje nas da nastavimo dalje sa istim ciljem. Naša posvećenost zelenoj životnoj sredini integralni je deo poslovanja kompanije i njenog svakodnevnog rada – zaključila je Ana Aleksić.
Projekat „Zasadi drvo“ pokrenule su kompanije dm drogerie markt i WMG, uz podršku WMG fondacije, Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprave za šume, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokreta gorana Srbije, Privredne komore Srbije, Botaničke bašte „Jevremovac“, Biološkog fakulteta, Šumarskog fakulteta u Beogradu, Šumarske škole Kraljevo, Zavoda za zaštitu prirode, Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam i zaštitu životne sredine, Instituta za šumarstvo i JKP „Zelenilo Beograd“.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Magazin Financial Times proglasio je UniCredit za jednog od klimatskih lidera u Evropi za 2025. godinu.
Ova prestižna godišnja lista, sastavljena u saradnji sa kompanijom Statista, ističe kompanije širom Ev...
Erste Banka je u Beogradu organizovala događaj kojim je zvanično otpočela novi ciklus saradnje sa malim i srednjim preduzećima, radi podrške održivoj transformaciji njihovog poslovanja. Događaj je održan u o...
Kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Bambi predstavile su Izveštaj o održivom poslovanju, sumirajući 2024. godinu u kojoj su stabilnost, agilnost i strateška partnerstva bili ključni za dalji, održivi rast obej...
Jedan od dobitnika Nacionalne nagrade za društvenu odgovornost „Đorđe Vajfert“ za 2024. je i kompanja McDonald’s. Nagradu dodeljuje Privredna komora Srbije, a kompanija McDonald’s je nagradu dobila za projek...
Opozicija u Kosjeriću uspela je da obori izbore na jednom biračkom mestu u ovoj opštini, novi glasanje uslediće za najviše 13 dana, a “Ujedinjeni za Kosjerić” sada da trebaju da pokušaju da prevedu određen ...
Viši sud u Zaječaru usvojio je žalbu izborne liste "Promena u koju verujemo" i doneo presudu kojom se poništava rešenje Gradske izborne komisije grada Zaječara od 14. juna ove godine, kojim je odbijeno svih 78 prigovora opozicije....
Rukovodim se interesima naroda i države, a interes nije da sada imamo izbore, rekao je večeras predsednik Srbije Aleksandar Vučić i dodao da će se na izbore ići u decembru 2026. godine, kada sve bude spremno za Ekspo, jer ne že...
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je da ne očekuje promene ishoda lokalnih izbora u Kosjeriću, gde je odlučeno da se ponovo glasa na jednom biračkom mestu....
Nakon što je objavljena vest da je sudsko veće Višeg suda u Užicu usvojilo žalbu opozicije iz Kosjerića i preglasavanjem 2:1 donelo odluku da se izbori ponove na biračkom mestu Elan ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok