Kompanije dm drogerie markt i WMG zvanično su posadile milionitu sadnicu u okviru projekta „Zasadi drvo“, čime su ispunile zacrtani cilj od milion posađenih stabala širom Srbije. Ovaj istorijski trenutak obeležen je na Svetski dan šuma na izletištu Ivanovo, u prisustvu partnera, ambasadora projekta i predstavnika diplomatskog kora.
Projekat „Zasadi drvo“ postao je simbol društvene odgovornosti i ključna inicijativa u borbi za očuvanje prirodnog okruženja u Srbiji. Tokom šest godina ova inicijativa je kontinuirano rasla i razvijala se, a snaga zajedništva ostala je zaslužna za postizanje impresivnih rezultata. Projekat je obuhvatio više od 500 lokacija širom Srbije i ozelenjeno je 40 gradova i opština. Pored toga, prikupljeno je ukupno 12,3 tone semena, angažovano više od 500 volontera i organizovano 45 edukativnih radionica za decu.
O projektu su govorili predstavnici kompanija dm drogerie markt i WMG: Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija, i Ana Aleksić, članica uprave WMG, CEO WMG Media i predsednica Upravnog odbora WMG fondacije.
– Za nas u dm drogerie markt projekat „Zasadi drvo“ od samog početka predstavlja više od ekološke inicijative – to je zajednički poduhvat koji povezuje ljude i doprinosi dugotrajnim promenama. S posađenih milion stabala dokazali smo koliko zajednički napor može da doprinese zelenijoj budućnosti. Ponosni smo što u ovaj projekat svako može da se uključi – volontiranjem, edukacijom ili širenjem svesti – jer svako drvo koje posadimo danas znači zdraviji prostor za generacije koje dolaze – izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac Marketinga i komunikacija u kompaniji dm Srbija i Severna Makedonija.
Ana Aleksić, članica uprave WMG, CEO WMG Media i predsednica Upravnog odbora WMG fondacije, tim povodom izjavila je:
– Na Svetski dan šuma dostigli smo istorijski i dugoočekivani cilj – posadili smo milionitu sadnicu u našoj zemlji. Ovaj važan trenutak svedoči o snazi i posvećenosti kompanije WMG, lidera u oblasti digitalne transformacije i medija, koja kao društveno odgovorna kompanija prepoznaje važnost održivosti i aktivno doprinosi očuvanju prirodnih resursa. „Zasadi drvo“ je inicijativa koja je tokom šest godina povezala hiljade pojedinaca, organizacija i institucija širom Srbije, stvarajući pokret sa stvarnim, dugoročnim uticajem na životnu sredinu. Ono što je počelo kao jednostavna akcija sadnje drveća, danas je postalo simbol društvene odgovornosti i aktivizma.
Milion posađenih sadnica svedoči o našoj viziji da doprinosimo održivosti i zaštiti prirode, a istovremeno inspirišemo druge da se pridruže ovom značajnom projektu. Veliku zahvalnost dugujemo svim našim partnerima, volonterima, zaposlenima i svima onima koji su prepoznali važnost ove inicijative i svojim angažmanom doprineli da sadnja milionite sadnice postane realnost. Ovaj uspeh je još veća odgovornost za nas, obavezuje nas da nastavimo dalje sa istim ciljem. Naša posvećenost zelenoj životnoj sredini integralni je deo poslovanja kompanije i njenog svakodnevnog rada – zaključila je Ana Aleksić.
Projekat „Zasadi drvo“ pokrenule su kompanije dm drogerie markt i WMG, uz podršku WMG fondacije, Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprave za šume, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokreta gorana Srbije, Privredne komore Srbije, Botaničke bašte „Jevremovac“, Biološkog fakulteta, Šumarskog fakulteta u Beogradu, Šumarske škole Kraljevo, Zavoda za zaštitu prirode, Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam i zaštitu životne sredine, Instituta za šumarstvo i JKP „Zelenilo Beograd“.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija organizovala je Dan zelene nabavke, koji je okupio oko 40 partnera i dobavljača iz različitih oblasti, s ciljem da zajedno razmotre prilike za unapređenje održivosti u poslovan...
Fabrika Rosa vode Vlasinka, deo Coca-Cola HBC Srbija, osvojila je nagradu u kategoriji Strategija – zaštita životne sredine na ovogodišnjem konkursu „ESG lideri 2025“, u organizaciji PwC Srbija.
Nagradu „ES...
U okviru konkursa {ZAJEDNO} za održive ideje, kompanija dm drogerie markt finansijski će podržati sedam izvanrednih inicijativa posvećenih zaštiti životne sredine, edukaciji o održivosti i razvoju lokalnih z...
Kompanija MK Group i projekat Palata nauke dobitnici su prestižne nacionalne nagrade „Đorđe Vajfert” za 2024. godinu koju Privredna komora Srbije dodeljuje jubilarni deseti put. Ovaj projekat osvojio je prvo...
Odbornik pokreta Kreni-Promeni, advokat Nikola Tadić, podneo je predstavku predsedniku Višeg suda u Beogradu kojom je zatražio uklanjanje obeležja Srpske napredne stranke i predsednika Srbije Aleksandra Vučića iz beogradske Palate pravde....
Trojici aktivista Srpske napredne stranke, koji su okrivljeni da su polomili vilicu studentkinji Akademije umetnosti u Novom Sadu, juče je ukinut pritvor, a jednom je određen kućni pritvor. Za razlik...
Predsednik Aleksandar Vučić obratio se naciji vanrednim obraćanjem iz Predsedništva, a sve vreme se spolja čula buka okupljenih studenata i građana, koji su se okupili pred njegovo obraćanje. On je naveo da diplome više nisu bitne, ve...
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić u obraćanju “studentima koji žele da uče” između ostalog rekao je da je Fudbalski klub Partizan dobio 41 milion evra za poslednj...
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok