
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Nova aplikacija Via Normale dostupna svim korisnicima u Srbiji
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Kompanije dm drogerie markt i WMG zvanično su posadile milionitu sadnicu u okviru projekta „Zasadi drvo“, čime su ispunile zacrtani cilj od milion posađenih stabala širom Srbije. Ovaj istorijski trenutak obeležen je na Svetski dan šuma na izletištu Ivanovo, u prisustvu partnera, ambasadora projekta i predstavnika diplomatskog kora.
Projekat „Zasadi drvo“ postao je simbol društvene odgovornosti i ključna inicijativa u borbi za očuvanje prirodnog okruženja u Srbiji. Tokom šest godina ova inicijativa je kontinuirano rasla i razvijala se, a snaga zajedništva ostala je zaslužna za postizanje impresivnih rezultata. Projekat je obuhvatio više od 500 lokacija širom Srbije i ozelenjeno je 40 gradova i opština. Pored toga, prikupljeno je ukupno 12,3 tone semena, angažovano više od 500 volontera i organizovano 45 edukativnih radionica za decu.
O projektu su govorili predstavnici kompanija dm drogerie markt i WMG: Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija, i Ana Aleksić, članica uprave WMG, CEO WMG Media i predsednica Upravnog odbora WMG fondacije.
– Za nas u dm drogerie markt projekat „Zasadi drvo“ od samog početka predstavlja više od ekološke inicijative – to je zajednički poduhvat koji povezuje ljude i doprinosi dugotrajnim promenama. S posađenih milion stabala dokazali smo koliko zajednički napor može da doprinese zelenijoj budućnosti. Ponosni smo što u ovaj projekat svako može da se uključi – volontiranjem, edukacijom ili širenjem svesti – jer svako drvo koje posadimo danas znači zdraviji prostor za generacije koje dolaze – izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac Marketinga i komunikacija u kompaniji dm Srbija i Severna Makedonija.
Ana Aleksić, članica uprave WMG, CEO WMG Media i predsednica Upravnog odbora WMG fondacije, tim povodom izjavila je:
– Na Svetski dan šuma dostigli smo istorijski i dugoočekivani cilj – posadili smo milionitu sadnicu u našoj zemlji. Ovaj važan trenutak svedoči o snazi i posvećenosti kompanije WMG, lidera u oblasti digitalne transformacije i medija, koja kao društveno odgovorna kompanija prepoznaje važnost održivosti i aktivno doprinosi očuvanju prirodnih resursa. „Zasadi drvo“ je inicijativa koja je tokom šest godina povezala hiljade pojedinaca, organizacija i institucija širom Srbije, stvarajući pokret sa stvarnim, dugoročnim uticajem na životnu sredinu. Ono što je počelo kao jednostavna akcija sadnje drveća, danas je postalo simbol društvene odgovornosti i aktivizma.
Milion posađenih sadnica svedoči o našoj viziji da doprinosimo održivosti i zaštiti prirode, a istovremeno inspirišemo druge da se pridruže ovom značajnom projektu. Veliku zahvalnost dugujemo svim našim partnerima, volonterima, zaposlenima i svima onima koji su prepoznali važnost ove inicijative i svojim angažmanom doprineli da sadnja milionite sadnice postane realnost. Ovaj uspeh je još veća odgovornost za nas, obavezuje nas da nastavimo dalje sa istim ciljem. Naša posvećenost zelenoj životnoj sredini integralni je deo poslovanja kompanije i njenog svakodnevnog rada – zaključila je Ana Aleksić.
Projekat „Zasadi drvo“ pokrenule su kompanije dm drogerie markt i WMG, uz podršku WMG fondacije, Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprave za šume, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokreta gorana Srbije, Privredne komore Srbije, Botaničke bašte „Jevremovac“, Biološkog fakulteta, Šumarskog fakulteta u Beogradu, Šumarske škole Kraljevo, Zavoda za zaštitu prirode, Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam i zaštitu životne sredine, Instituta za šumarstvo i JKP „Zelenilo Beograd“.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Drugu godinu zaredom, brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja otvara važne razgovore o odgovornoj konzumaciji alkohola, kroz kampanju „Uncool Friend“. Kampanj...
Održivost društvena odgovornost
Na Dan planete Zemlje više od 60 volontera kompanije Mastercard i OTP banke Srbija, uz stručnu podršku i vođstvo predstavnika JP Srbijašume - Šumsko gazdinstvo Beograd, zasadilo je 500 sadnica hrasta kitnjak...
Kompanija Lidl Srbija donirala je ženskoj organizaciji „Somborske šnajderke“ oko 1.000 pažljivo odabranih proizvoda iz svog asortimana, kako bi pružila dodatnu podršku ženama žrtvama nasilja u njihovoj borbi...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE