MK Group dobila je nagradu za društveno odgovornu kompaniju godine, koju svake godine u decembru dodeljuje Srpska asocijacija menadžera (SAM). Na svečanoj ceremoniji SAM Gala priznanje je uručeno Aleksandru Kostiću, predsedniku MK Group, za izuzetan doprinos zajednici i posvećenost filantropskim aktivnostima.
„Posebno sam zadovoljan što je ovo druga godina zaredom kako preuzimam nagradu za društvenu odgovornost. Ove godine je to za projekte MK Group, a prošle godine za osnivanje Zadužbine Miodraga Kostića. Ujedno koristim priliku da vas pozovem da posetite Palatu nauke od 24. decembra, kada će prvi centar za istraživanje i popularizaciju nauke u Srbiji biti otvoren za sve posetioce. Nastavićemo putem darivanja, i u budućnosti ćemo kroz sve što radimo vraćati zajednici i doprinositi stvaranju boljeg i humanijeg društva”, rekao je Aleksandar Kostić, predsednik MK Group.
Tokom 2024. godine, MK Group je izdvojila 800.000 evra za društveno odgovorne projekte usmerene na podršku deci, mladima, obrazovanju i porodici. Poseban fokus stavljen je na tradicionalni regionalni CSR projekat, kroz koji je tokom ove godine donirano 350.000 evra za renoviranje studentskih domova u Srbiji, Crnoj Gori, Hrvatskoj i Sloveniji, čime su unapređeni uslovi boravka za blizu 6.000 studenata. Ovaj projekat nastavak je donacijama koje su 2023. obuhvatile predškolske ustanove, a 2022. godine porodilišta širom Adria regiona.
U ovoj godini nastavljena je podrška fondaciji SOS Dečija sela Srbija, kroz dve donacije – 90.000 evra za „Program podrške za majke i bebe“ u Kraljevu i 42.000 evra za Centar za podršku porodici u Raški. Kompanija je organizovala dvanaestu godinu zaredom boravak na Kopaoniku za najbolje đake sa Kosova i Metohije, a jedanaestu godinu uzastopno pružila podršku udruženju NURDOR.
Ovo su samo neke od najznačajnijih filantropskih aktivnosti koje su MK Group donele priznanje za društveno odgovornu kompaniju godine. Nije prvi put da Srpska asocijacija menadžera dodeljuje ovu nagradu kompaniji koja je u prethodnih 5 godina izdvojila 5 miliona evra za projekte koji utiču na pozitivne promene u društvu i doprinose rešavanju pitanja od nacionalnog značaja.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nestlé Srbija dobitnik je priznanja Šampion održivosti u kategoriji Partnerstvo i osnaživanje za zajednicu, za dugogodišnji doprinos borbi protiv siromaštva i gladi donacijama hrane ugroženim grupama građana...
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.