MK Group i AIK Banka izdvojile milion evra za „podršku porodici”
Kompanije i ove godine na tradicionalnom događaju u decembru nagradile zaposlene koji su postali roditelji i obeležile uspešan završetak donacija za 20 vrtića u Adria regionu
MK Group i AIK Banka izdvojile su 11 miliona dinara za zaposlene u Srbiji, Sloveniji i Hrvatskoj koji su se tokom 2023. godine ostvarili u ulozi roditelja. Sa ciljem da pruže podršku zaposlenima koji u tekućoj godini dobiju dete, novčane subvencije za 163 novorođene bebe svečano su uručene na tradicionanom događaju u okviru regionalnog programa „Podrška porodici“.
Ovaj program obuhvata različite aktivnosti usmerene ka deci, mladima i porodici, a samo ove godine, povodom jubileja 40 godina poslovanja MK Group, za njih je izdvojeno milion evra. Ovogodišnji program obeležile su donacije za 20 vrtića u Adria regionu, za koje je izdvojeno ukupno 680.000 evra.
Na događaju u Sava Centru, pored zaposlenih i predstavnika predškolskih ustanova koje su primile donacije, prisustvovali su Darija Kisić, ministarka za brigu o porodici i demografiju Srbije i Damjan Bergant, ambasador Slovenije u Srbiji.
Ministarka Kisić je na svečanosti izrazila očekivanje da će se u celoj Srbiji u narednom periodu rađati još više dece. „Ovo je najlepša slika koju možemo danas da pošaljemo iz Srbije. Dečiji glasovi i smeh, to je nešto što želimo da još više krasi našu Srbiju“, poručila je prof. dr Kisić.
„Posvećenost MK Group i AIK Banke društvenoj odgovornosti ogleda se kroz mnoge projekte usmerene ka podršci lokalnim zajednicama. Velika odluka da investirate u budućnost kroz podršku deci i mladima je hvale vredna”, istakao je Damjan Bergant.
„Ove godine postali smo bogatiji za čak 163 bebe naših kolega, koje smo darivali ukupnim iznosom od 11 miliona dinara. Za sedam godina trajanja programa „Podrška porodici” pomogli smo preko 900 porodica i 1.460 beba naših zaposlenih. U godini jubileja, u kojoj je MK Group proslavila 40 godina postojanja, donirali smo milion evra za podršku roditeljstvu, od čega je 680.000 evra izdvojeno za renoviranje i opremanje 20 vrtića u Adria regionu“, rekla je Aleksandra Stojanović, direktorka korporativnih poslova MK Group.
MK Group je zajedno sa AIK Bankom ove godine izdvojila 350.000 evra za vrtiće u Srbiji i to u Vrbasu, Bečeju, Pećincima, Kovačici, Novom Sadu, Golupcu, Nišu i Raški. U Crnoj Gori, renovirana su tri vrtića u Podgorici i Budvi, dok su u Hrvatskoj sredstva primili vrtić u Šibeniku i budući vrtić na Braču. Donacije u Sloveniji vredne 150.000 evra realizovane su zajedno sa Gorenjskom bankom, a dobilo ih je sedam predškolskih ustanova u Ljubljani, Kranju, Mariboru, Izoli, Kopru i Portorožu.
Mihailo Janković, generalni direktor MK Group, zahvalio se rukovodstvu predškolskih ustanova na saradnji u realizaciji projekata koji su doprineli kvalitetnijim uslovima za boravak, igru i edukaciju najmlađih članova našeg društva. „Na ovaj način slavimo nove generacije, jer su one naša budućnost”, poručio je Janković.
„Program „Podrška porodici” je jedan od projekata na koje smo najviše ponosni. Našu stratešku posvećenost osnaživanju porodice preneli smo i na širu zajednicu kroz podršku porodilištima, vrtićima i drugim organizacijama od značaja za adekvatan razvoj i funkcionisanje najmlađih. Samo u prethodne dve godine, AIK Banka i MK Group donirale su oko milion i po evra institucijama u zemlji i regionu u kojima se rađa i stasava naša budućnost”, rekao je Andrija Vuković, član Izvršnog odbora AIK Banke.
Program „Podrška porodici“ pokrenut je 2017. godine kao interni program, sa željom da se nagrade zaposleni koji u tekućoj godini dobiju prinovu, a zatim je proširen donacijama ustanovama i organizacijama koje pružaju podršku merama porodične politike, roditeljstvu i najmlađim članovima našeg društva.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok