U duhu novogodišnjih praznika i darivanja, kompanija Imlek i ove godine nastavlja svoju dugogodišnju tradiciju društveno odgovornog poslovanja, pružajući podršku deci bez roditeljskog staranja i štićenicima socijalnih ustanova širom Srbije. Novogodišnji mlečni paketići donirani su Svratištu za decu ulice Beograda, Prihvatilištu za decu Beograda, SOS Dečjem selu u Sremskoj Kamenici, Svratištu za decu i mlade grada Novog Sada, Centru za socijalni rad „8. maj“ u Beloj Crkvi i Školskom centru sa domom učenika „Dositej Obradović“ u Subotici.
Mališani su i u ovom prazničnom periodu uživali u Moja Kravica čoko mleku i milkšejku, dok su deca iz Prihvatilišta za decu Beograda uživala u novogodišnjoj predstavi i radionici pravljenja lutaka. Decembar je vreme koje nas okuplja i podseća na značaj brige i deljenja radosti sa onima koji su nam najvažniji. Praznici posebno ističu vrednost dečijih osmeha i njihove bezbrižnosti, a novogodišnja predstava je, kroz bajkovitu atmosferu, omogućila najmlađima da se u potpunosti prepuste čaroliji prazničnog duha.
„Ponosni smo što i ove godine možemo da obradujemo mališane, učinimo im praznike lepšim i budemo razlog njihovih osmeha. Svaka donacija za nas predstavlja ulaganje u zdraviju i srećniju budućnost dece. Istovremeno, kontinuirano ulažemo u inovacije i razvoj. Novo čoko mleko u čaši rezultat je savremene tehnologije i značajnih investicija, a tek je jedna od brojnih novina koje pripremamo za narednu godinu. U Imleku verujemo da detinjstvo treba da bude najradosnije i najbezbrižnije doba života i tim vrednostima ostajemo dosledni“, izjavila je Marija Malović, regionalni menadžer komunikacija i korporativnih poslova kompanije Imlek.
Društveno odgovorno poslovanje jedno je od ključnih obeležja kompanije Imlek, sa posebnim fokusom na podršku deci i mladima. Kroz brend Moja Kravica, Imlek već godinama aktivno doprinosi zdravom i pravilnom razvoju najmlađih, dok mlečni proizvodi imaju važnu ulogu u razvoju kostiju, zuba i kognitivnih funkcija. Imlek i u 2025. godini nastavlja da kroz konkretne akcije podržava najmlađe, ostajući posvećen zajednici, inovacijama i stvaranju lepšeg i zdravijeg detinjstva za što veći broj dece.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nastavljajući više od tri decenije dugu tradiciju sistematskog ulaganja u mlade i njihovo obrazovanje, Hemofarm fondacija predstavila je 33. generaciju stipendista za školsku 2025/2026. godinu.Deset izuz...
Jelica Milošević, Milica Martinović i Ana Salević laureatkinje su ovogodišnjih Nacionalnih priznanja u okviru renomiranog međunarodnog programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci” (L’Oréal - UNESCO For Wome...
Dve srebrne plakete osvojila je kompanija Grand kafa za kampanju „Hajde da imamo vremena za pregled“, i to na prestižnom Danu Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).
Tokom obeležavanja 65. godišnji...
Kompanija Lidl Srbija i njeni novogodišnji vilenjaci i ove godine bili su zauzeti najlepšim poslom – pripremom paketića za decu širom Srbije. Lidlovi vilenjaci su pripremili poklone za više od 4.500 dece, ka...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.