
Lidl neće povećavati cenu belog hleba
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Hemofarm, jedna od vodećih farmaceutskih kompanija u regionu, učvrstila je svoju poziciju kao ESG lider u Srbiji i šire. Krajem maja ove godine, kompanija je proglašena za jednog od ESG lidera 2025. godinu od strane žirija konkursa „ESG Lideri“ 2025, koji je po drugi put organizovala kompanija PwC Srbija.
Ova prestižna nagrada prepoznaje sve one koje svojim poslovanjem doprinose održivijem, odgovornijem i inkluzivnijem društvu, a Hemofarm je u kategoriji „Social“ osvojio priznanje za svoje održive socijalne politike, sa posebnim akcentom na uključivanje zainteresovanih strana.
Žiri je posebno prepoznao inicijativu ESG festival, koju je Hemofarm po prvi put organizovao krajem prošle godine. Ovaj festival je platforma za razmenu ideja, iskustava i podsticaj na razmišljanje o društvenoj odgovornosti i održivosti. Nagrada, koju je u ime kompanije primila Sanda Savić, senior direktorka korporativnih poslova i komunikacija, predstavlja potvrdu dugoročne posvećenosti Hemofarma ovim vrednostima.
ESG Festival, koji je Hemofarm po prvi put organizovao prošle godine, okupio je više od 65 kompanija, organizacija civilnog društva i institucija, a kroz panele i okrugle stolove govorilo se o konkretnim projektima i inicijativama sa društvenim i ekološkim uticajem. Među njima su bile teme koje se bave reciklažom, podrškom lokalnim zajednicama, edukativnim kampanjama o zdravom načinu života i projektima za smanjenje potrošnje energije u poslovnim procesima. Ova razmena iskustava izazvala je široku diskusiju i podstakla nove ideje za buduće projekte.
Ove godine, interesovanje za ESG inicijative u Srbiji je snažno poraslo. Na konkurs „ESG Lideri“ 2025 pristiglo je više od 100 prijava iz raznih sektora – od velikih korporacija, preko malih i srednjih preduzeća, do obrazovnih institucija i civilnih organizacija. Broj prijava je za 60 odsto veći nego prethodne godine, što ukazuje na to da se ESG principi sve više integrišu u poslovni i društveni život u Srbiji. Kandidati su predstavili konkretne projekte i inicijative koje imaju stvarni društveni, ekološki i ekonomski uticaj, pokazujući da je održivi razvoj postao sastavni deo poslovne kulture.
Kada je u pitanju Hemofarm, kako kažu u kompaniji, nastavljaju svoju posvećenost razvoju i implementaciji inicijativa koje promovišu zdravlje, inkluzivnost i odgovornost prema zajednici.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Održivost bezbednost na internetu
U nastojanju da se doprinese prevazilaženju digitalnog jaza i da se unapredi bezbednost dece na internetu, UNICEF i kompanija Yettel predstavili su seriju od tri brošure pod zajedničkim nazivom „Digitalni ko...
Film „Košava“ iz 1974. godine (Centar film), koji je digitalno restaurisan u okviru projekta A1 Kinoteka, biće besplatno prikazan, u nedelju, 29. juna, u Jugoslovenskoj kinoteci, u Sali „Makavejev“, u dva te...
Prva lekcija svakog vozača početnika jeste da se upozna s vozilom – da podesi sedište, da namesti retrovizore, da komotno može da dohvati papučice. I što više iskustva ima, vozač preskače jedan važan korak, ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE