Nelt Grupa dobitnik je 18. VIRTUS nagrade za filantropiju za 2024. godinu, koju dodeljuje Trag fondacija, u kategoriji „Strateško partnerstvo između poslovnog i neprofitnog sektora“ za saradnju sa UNICEF-om u Srbiji. Ovo je drugo VIRTUS priznanje za kompaniju, čime je potvrđena kontinuirana posvećenost filantropiji i društveno odgovornim inicijativama.
Nagradu je u ime kompanije primila Aleksandra Jović, izvršna direktorka za strategiju i transformacije u Nelt Grupi.
„Ovo priznanje pripada našim zaposlenima, partnerima iz UNICEF-a i mladima čiju budućnost gradimo kroz zajedničke programe. Nagrada potvrđuje da jasna vizija i dosledna saradnja donose dugoročne rezultate i otvaraju prilike za naredne generacije.“
Nelt Grupa i UNICEF su pre više od godinu dana započeli trogodišnje strateško partnerstvo vredno 1,3 miliona dolara, koje se sprovodi u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Severnoj Makedoniji i Angoli. Partnerstvo je pokrenuto sa ciljem da obrazovni sistemi postanu otporniji, inkluzivniji i usklađeni sa potrebama savremenog društva i tržišta rada – kroz programe koji razvijaju digitalne i zelene veštine, učenje kroz STEM projekte te kritičko mišljenje, kreativnost i timski rad kod dece i mladih.
VIRTUS priznanje u kategoriji strateškog partnerstva nagrađuje dugoročne, merljive saradnje poslovnog i neprofitnog sektora usmerene na rešavanje važnih društvenih pitanja. Ono ujedno potvrđuje kontinuitet ulaganja u mlade i pokazuje da održiva saradnja sa civilnim sektorom donosi opipljive rezultate.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nastavljajući više od tri decenije dugu tradiciju sistematskog ulaganja u mlade i njihovo obrazovanje, Hemofarm fondacija predstavila je 33. generaciju stipendista za školsku 2025/2026. godinu.Deset izuz...
Jelica Milošević, Milica Martinović i Ana Salević laureatkinje su ovogodišnjih Nacionalnih priznanja u okviru renomiranog međunarodnog programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci” (L’Oréal - UNESCO For Wome...
Dve srebrne plakete osvojila je kompanija Grand kafa za kampanju „Hajde da imamo vremena za pregled“, i to na prestižnom Danu Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).
Tokom obeležavanja 65. godišnji...
Kompanija Lidl Srbija i njeni novogodišnji vilenjaci i ove godine bili su zauzeti najlepšim poslom – pripremom paketića za decu širom Srbije. Lidlovi vilenjaci su pripremili poklone za više od 4.500 dece, ka...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.