Nestlé Srbija dobitnik je priznanja Šampion održivosti u kategoriji Partnerstvo i osnaživanje za zajednicu, za dugogodišnji doprinos borbi protiv siromaštva i gladi donacijama hrane ugroženim grupama građana Srbije.
Donacije hrane Nestlé sprovodi u partnerstvu sa Bankom hrane Beograd, Bankom hrane Vojvodine i Bankom hrane Niš, kao i brojnim organizacijama civilnog društva i lokalnim zajednicama. Samo u poslednjih pet godina Nestlé je donirao proizvode svih svojih kategorija (kafa, supe, nudle, majonez i drugi sosevi, začini, konditorski proizvodi, žitarice…) u vrednosti većoj od 150 miliona dinara.
„Kao najveća prehrambena kompaniija na svetu, zadatak da obezbedimo hranu za one koji je nemaju shvatamo veoma ozbiljno. Prepoznajući potrebu za doniranjem hrane želimo da uzvratimo poverenje i zahvalnost zajednici u kojoj poslujemo već 20 godina. Odgovorno upravljanje količinama i viškovima proizvoda nije značajno samo iz humanih razloga, već i ekoloških, jer uništavanje hrane dovodi do povećanih emisija gasova sa efektom staklene bašte”, rekla je Milica Milanović, menadžer korporativnih poslova u kompaniji Nestlé.
Nagrade su dodeljene tokom CSR&ESG Foruma u organizaciji Smart kolektiva i Foruma za odgovorno poslovanje, koji već godinama okuplja kompanije, institucije i međunarodne organizacije koji oblikuju pravce održivog poslovanja u Srbiji i regionu. Ove godine, Nestlé je nagradu Šampion održivosti osvojio po treći put, a priznanja prethodnih godina odnosila su se na zalaganje u oblasti očuvanja vodnih resursa i implementacije programa regenerativne poljoprivrede.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
Dok se sezona vegetacije približava kraju, u poljoprivrednim školama širom Srbije tek počinje posao koji bi mogao da poboljša stabilnost budućeg roda — obezbeđivanje staništa za pčele i druge oprašivače, koj...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.