Kompanija NIS je objavila rezultate konkursa u okviru programa „Zajednici zajedno“ koji se od 2009. godine realizuje u saradnji sa lokalnim zajednicama širom Srbije.
Ovogodišnji program, koji se sprovodi pod sloganom „Da se nove nade rode“, posvećen je reproduktivnom zdravlju i povećanju nataliteta, a ukupna vrednost 22 podržana projekta iznosi 118,5 miliona dinara.
Izabrani projekti usmereni su na opremanje zdravstvenih ustanova na svim nivoima zdravstvene zaštite koje se bave reproduktivnim zdravljem u cilju blagovremene dijagnostike i lečenja što direktno doprinosi povećanju nataliteta. Takođe, podrška je namenjena i lokalnim samoupravama u realizaciji javnih poziva za sufinansiranje troškova parovima u procesu vantelesne oplodnje.
Oprema koja će biti nabavljena u sklopu odabranih projekata zadovoljava najviše tehnološke standarde u oblasti specijalizovane medicinske opreme.
U delu podrške lokalnim samoupravama u sufinansiranju procesa vantelesne oplodnje, omogućena je podrška parovima u samom procesu vantelesne oplodnje, kao i u procesu pripreme za postupak.
Projekti će biti realizovani u 13 partnerskih gradova i opština u našoj zemlji: Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Čačku, Pančevu, Požarevcu, Kikindi, Zrenjaninu, Kanjiži, Srbobranu, Žitištu, Novom Bečeju i Velikom Gradištu.
Neki od rezultata podržanih projekata su: nabavka najsavremenijih ultrazvučnih aparata, CTG aparata, opreme za embriološke laboratorije, opreme za hirurške intervencije, ginekoloških stolova i stolica namenjenih i osobama sa invaliditetom, kao i inkubatora za novorođene bebe.
Od 2009. godine, samo kroz program „Zajednici zajedno“, NIS je u unapređenje uslova za život građana Srbije uložio više od 1,5 milijardi dinara i realizovao više od 1.000 projekata u oblasti javnog zdravlja i socijalne zaštite, nauke i obrazovanja, kulture, sporta i zaštite životne sredine.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok