
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Nova aplikacija Via Normale dostupna svim korisnicima u Srbiji
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
OTP banka Srbija i Mastercard nastavljaju svoju zelenu misiju
OTP banka Srbija treću godinu zaredom učestvuje u globalnoj inicijativi Priceless Planet Coalition kompanije Mastercard. U saradnji sa Conservation International i World Resources Institute, Priceless Planet Coalition ima za cilj da zasadi 100 miliona stabala i na taj način doprinese smanjenju posledica klimatskih promena.
Za svakog klijenta koji do 31. oktobra aktivira Apple Pay, odnosno Google Pay uslugu ili otvori Fluo, Praktik, Prestiž ili Klasik paket račun u OTP banci, biće zasađeno jedno drvo čime će postati važan akter u misiji za zdraviju Planetu i očuvanje biljnog i životinjskog sveta.
„Zelena tranzicija i posvećenost održivom poslovanju među ključnim su strateškim opredeljenjima OTP banke. O tome svedoči i činjenica da je pre dve godine naša banka bila prva u Srbiji koja se priključila globalnoj inicijativi kompanije Mastercard, kao i nedavno završen konkurs Generator ZERO, ali i sve ostale inicijative koje preduzimamo kroz učešće u koaliciji. Na taj način dajemo doprinos u nastavku borbe protiv negativnih posledica klimatskih promena i smanjenju karbonskog otiska.
Kako bi naša podrška bila još snažnija i da bi se sve ono za šta se zalažemo širilo, ove godine želimo da dodatno motivišemo klijente da postanu deo ove inicijative, nudeći im mogućnost da prihvate jedno od brojnih praktičnih rešenja naše banke. U znak zahvalnosti, OTP banka Srbija će za svakog od njih posaditi jedno drvo i tako, zajedno sa njima, doprineti sadnji 100 miliona stabala – što je krajnji cilj Planet Coalition misije”, izjavio je Kosovac.
Svi koji žele da se uključe u ovu zelenu inicijativu dovoljno je da u OTP banci aktiviraju Apple Pay i Google Pay usluge ili da otvore Fluo, Praktik, Prestiž ili Klasik paketa račun. Postojeći korisnici mogu da izvrše i zamenu paketa koji već koriste aktuelnim Prestiž paketom. Na taj način, dobiće nižu naknadu za elektronsko plaćanje, putno osiguranje za sebe i svoju porodicu, pristup biznis klubovima na odabranim aerodromima uz Mastercard® Platinum debitnu karticu, ApplePay ili Google Pay uslugu, kao i mogućnost umanjenja mesečnog održavanja paketa za 50 ili 100 odsto.
, istakla je Jelena Ristić, direktorka za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH u kompaniji Mastercard, i dodala: „U srži Mastercard poslovanja je globalna mreža koja obuhvata banke, vlade, trgovce i potrošače i upravo je ta povezanost ono što Priceless Planet koaliciju čini drugačijom i efikasnom jer onda kada ujedinimo snage i mogućnosti, možemo brže da skaliramo pošumljavanje i inicijative za zaštitu životne sredine. U ime kompanije Mastercard, hvala našem dugogodišnjem partneru, OTP Banci, na prepoznavanju značaja ovog programa, kao i na posvećenosti i spremnosti da zajedno gradimo održivu budućnost.“
Pošumljavanje predstavlja jedan od najefikasnijih i najisplativijih načina za borbu protiv klimatskih promena. Zato OTP banka i Mastercard pozivaju sve koji „znaju da vide šumu od drveta„ da se pridruže ovoj globalnoj zelenoj inicijativi kako bi udruženim snagama zasadili 100 miliona stabala na 18 lokaliteta širom sveta.
Više o programu Mastercard Priceless Planet Coalition i ponudi OTP banke na Kada znaš da vidiš šumu od drveta
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Drugu godinu zaredom, brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja otvara važne razgovore o odgovornoj konzumaciji alkohola, kroz kampanju „Uncool Friend“. Kampanj...
Održivost društvena odgovornost
Na Dan planete Zemlje više od 60 volontera kompanije Mastercard i OTP banke Srbija, uz stručnu podršku i vođstvo predstavnika JP Srbijašume - Šumsko gazdinstvo Beograd, zasadilo je 500 sadnica hrasta kitnjak...
Kompanija Lidl Srbija donirala je ženskoj organizaciji „Somborske šnajderke“ oko 1.000 pažljivo odabranih proizvoda iz svog asortimana, kako bi pružila dodatnu podršku ženama žrtvama nasilja u njihovoj borbi...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE